• Glitter Scarf

    Min mobil är paj , var kan man köpa bra nya mobiler??

    Min batteri laddare samt batteriet på Nokia 3310/30 är helt paj.. inte så konstigt den e ju så gammal ,  men vart får jag tag på nya mobiler , jag menar billiga!


    02:19
  • Svar på tråden Min mobil är paj , var kan man köpa bra nya mobiler??
  • Giz the wiz

    har en sån laddare skräpandes i en låda....... tyvärr inget batteri.

  • Themis

    Har du abonnemang som ska förnyas så kan du väl få en gratis, jag har inte betalt en spänn för mina två senate.

  • Glitter Scarf

    Bimsan : vaa e det sant?? OO shiit ..  e det så att man får en gratis . har jag alldrig hört

  • getingmidja
    Themis skrev 2007-05-24 22:59:44 följande:
    Har du abonnemang som ska förnyas så kan du väl få en gratis, jag har inte betalt en spänn för mina två senate.
    Gratis?
    I slutändan brukar man ju ha betalat en jäkla massa.
    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • inze

    Vad betyder billigt?
    Nokia 1112
    Clas Ohlson 395:-
    Elgiganten 399:-- i deras internetbutik (kan vara lite dyrare i butik då).

  • Thursday

    Jag har helelr aldrig betalt mer än några hundralappar för en telefon, eftersom jag alltid binder om mitt abonnemang 24 månader i taget. Och jag tar aldrig de alternativen som har avbetalning inbakad, så det är en bra affär.

  • Tezzan

    Det brukar ofta tillkomma förhöjda månadsavgifter till billiga telefoner. Så i slutenden så är de inte så billiga.

  • Thursday
    Tezzan skrev 2007-05-25 09:55:34 följande:
    Det brukar ofta tillkomma förhöjda månadsavgifter till billiga telefoner. Så i slutenden så är de inte så billiga.
    Fast det kan man ju som sagt kolla och räkna på, och välja det som faktiskt är en bra affär.
Svar på tråden Min mobil är paj , var kan man köpa bra nya mobiler??