• Anonym (Lady)

    Vilket djup har du?

    Har funderat lite på en sak på senare tid. Ett ämne jag inte sett någon ta upp här tidigare. Nämligen kvinnans vaginala djup! Jag är kvinna och har ett djup på 16.5 cm, vilket inte säger mig något alls egentligen. En barnmorska sa en gång att jag är djup, men jag undrar det jag. Så nu är jag lite nyfiken på andra kvinnors djup. Inte för att jämföra bäst eller sämst, för sånt är bara trams. Jag är bara nyfiken på hur stora skillnader det egentligen är. Hur djup kan man vara? Och hur grund kan man vara?

  • Svar på tråden Vilket djup har du?
  • Anonym (Lady)
    Fia 28 skrev 2016-06-30 14:43:35 följande:

    Å hur sjutton mäter man det? Pillar in en linjal?


    Jag använde en dildo och mätte den sen. Men det går väl med vad som helst. En gurka, ett ljus, en morot... vad vet jag.
  • Anonym (25 cm)

    Hej min fru är 17 cm, därför har jag 8 cm oknullad kuk.

  • Anonym (25 cm)

    Hej min fru är 17 cm, därför har jag 8 cm oknullad kuk.

  • Anonym (Lady)
    Anonym (25 cm) skrev 2016-06-30 15:52:29 följande:

    Hej min fru är 17 cm, därför har jag 8 cm oknullad kuk.


    Det var ett annorlunda sätt att tala om hur lång kuken är ; ).
  • Anonym (snöre)
    Fia 28 skrev 2016-06-30 14:43:35 följande:

    Å hur sjutton mäter man det? Pillar in en linjal?


    Männen brukar ha minutiös längdkoll, så det är bara fråga någon av de män som du passar allra bäst ihop med.
  • Fia 28
    Anonym (snöre) skrev 2016-06-30 16:19:54 följande:
    Männen brukar ha minutiös längdkoll, så det är bara fråga någon av de män som du passar allra bäst ihop med.
    Men ts frågar inte efter bäst passform utan djupet.
  • Anonym (Gaby)

    Alltså det varierar ju, kan nå livmodertappen med mitt finger (7 cm) men får ju också in min mans kuk som är längre än så...

  • blairw

    Aldrig provat att mäta det, har inte känts...relevant? Enda gång jag funderat på djup var en jag brukade ha sex med hade så pass lång penis att den stötte i livmodertappen i vissa positioner, vilket gjorde rätt ont. Menade din barnmorska att det spelar någon roll om du 16.5 cm, alltså att det kan ha några ev. för/nackdelar, eller var det mer bara en anmärkning?

    Är 16.5 cm vid ej upphetsat tillstånd? Har för mig att jag läst att en slida är 7-10 cm djup och att den kan bli dubbelt så djup vid upphetsning för att kunna få plats med en penis bl.a., så rent praktiskt borde det ju om något vara "sämre" att han en ovanligt kort slida?

  • Anonym (Lady)
    blairw skrev 2016-06-30 18:18:42 följande:

    Aldrig provat att mäta det, har inte känts...relevant? Enda gång jag funderat på djup var en jag brukade ha sex med hade så pass lång penis att den stötte i livmodertappen i vissa positioner, vilket gjorde rätt ont. Menade din barnmorska att det spelar någon roll om du 16.5 cm, alltså att det kan ha några ev. för/nackdelar, eller var det mer bara en anmärkning?

    Är 16.5 cm vid ej upphetsat tillstånd? Har för mig att jag läst att en slida är 7-10 cm djup och att den kan bli dubbelt så djup vid upphetsning för att kunna få plats med en penis bl.a., så rent praktiskt borde det ju om något vara "sämre" att han en ovanligt kort slida?


    Nej det är nog inte särskilt relevant. Jag är bara allmänt nyfiken. Ville bara veta om det skiljer sig mycket från en kvinna till en annan. Jag mätte liggandes på rygg och var inte upphetsad. Att barnmorskan nämnde det berodde på att hon hade svårt att komma åt livmoderstappen i samband med en cellprovtagning. Inte pga några för eller nackdelar. Tråden går heller inte ut på att lägga några värderingar i olika djup.
Svar på tråden Vilket djup har du?