• Anonym (Känslor för äldre man)

    32 år äldre man

    Träffat en man på jobbet vi har haft bra kontakt i 5 år på jobbet, vi har hjälps åt och skojat.

    Men senaste tiden har vi träffats på kaffe hemma hos varandra och även varit ute på middag.

    Jag har tidigare varit i ett långt förhållande innan och inte riktigt kommit igång med dejtandet efter skilsmässan.

    Jag är så dålig på att läsa av andra. Är vi kompisar? Eller dejtar vi?

    Och hur fasiken går jag vidare? Han är 32 år äldre än mig.. han kanske bara vill vara trevlig och ha bra kontakt med mig. Men jag känner att jag skulle kunna ta steget längre..

  • Svar på tråden 32 år äldre man
  • Bestemor

    Det borde vara vänskap han känner. Fast man vet aldrig, min personliga åsikt är att han är äcklig om han stöter på en så pass yngre tjej.

  • Mongoliet
    Bestemor skrev 2018-12-02 21:05:09 följande:

    Det borde vara vänskap han känner. Fast man vet aldrig, min personliga åsikt är att han är äcklig om han stöter på en så pass yngre tjej.


    Om hon är 30 & typ en 5-6:a & han är 62 & en 8:a så är det inte äckligt. Hon är vuxen nog & hon är sugen.
  • Anonym (Känslor för äldre man)

    Okej ???? hur går jag till väga? Tips ????????????????????????

  • Anonym (Känslor för äldre man)

    Tänk va slut vissa kan vara..

  • Anonym (JB)

    Ni har ju sets hemma hos varandra. Antar att det känns avslappnat och bra?

    Dröj kvar bara sitt lite ?för? nära för att vara kollegor. Dröjkvar se vad han säger.

    Om ni vart ute på middag fråga om han vill följa med hem och fortsätta prata över ett glas vin osv...

    Eller så frågar du rakt ut bara ska vi knu...

    Alltid en risk att spela korten bara finkan avgöra om det är värt det ????

  • Anonym (Hmm)

    De flesta gubbar är rätt gubbsjuka, så om han inte tillhör minoriteten så är han garanterat sugen, iaf i fantasin.

    Frågan är väl dock vad du vill ha ut av det? Ni har så stor åldersskillnad så jag har svårt att tro att ni kan ha så mkt gemensamt, framförallt sexuellt.

    Jag träffar en man som är nästan 20 år äldre och det känns ju verkligen att han egentligen är för gammal på alla sätt...Han gillar dock sex väldigt mkt o kan ligga flera ggr/dag om jag vill (ibland får han spetsa med ett piller) så på så sätt funkar det ju..

  • Bestemor
    Mongoliet skrev 2018-12-02 21:06:54 följande:

    Om hon är 30 & typ en 5-6:a & han är 62 & en 8:a så är det inte äckligt. Hon är vuxen nog & hon är sugen.


    Pappakomplex kanske, jag tycker det är konstigt att en ung kvinna tänder på en så mycket äldre gubbe.

    Han drar definitivt en vinstlott, ung kvinna med fin fast kropp

    Ts kanske inte inser att en äldre gubbe också har en gubbkropp. Tyngdlagen gör sitt och hon kommer märka hur slappt och hängig allt börjat bli.
  • Anonym (Känslor för äldre man)

    Ålder spelar väl ingen roll?

  • Mongoliet
    Bestemor skrev 2018-12-03 02:01:02 följande:

    Pappakomplex kanske, jag tycker det är konstigt att en ung kvinna tänder på en så mycket äldre gubbe.

    Han drar definitivt en vinstlott, ung kvinna med fin fast kropp

    Ts kanske inte inser att en äldre gubbe också har en gubbkropp. Tyngdlagen gör sitt och hon kommer märka hur slappt och hängig allt börjat bli.


    Hennes kropp kanske är slappare än hans. Det kanske är hon som drar vinstlotten här.
Svar på tråden 32 år äldre man