• Anonym (Suti)

    Varför har tjejer medvetet byxor som framhäver deras kameltå?

    Jag ser många tjejer som har kameltå. Varför gör ni så tjejer? Är det för att göra oss killar kåta? Tycker isåfall att det är lite taskigt eftersom ni kåtar upp oss men också blir arga ifall man stirrar mellan era ben eller säger att man vill ge er oralsex.

  • Svar på tråden Varför har tjejer medvetet byxor som framhäver deras kameltå?
  • Anonym (Ylva)

    Får lätt kameltå i mina träningskläder och har märkt att andra lagt märke till det.

    Bjuder på det.

  • Drottningen1970

    Lika obegripligt som att folk frivilligt skaffar kameltå, lika obegripligt är det att någon skulle tända på nåt så fult.

  • Anonym (A)
    Drottningen1970 skrev 2022-01-09 18:16:50 följande:
    Lika obegripligt som att folk frivilligt skaffar kameltå, lika obegripligt är det att någon skulle tända på nåt så fult.
    Håller med
  • Anonym (Usch)

    Jag har faktiskt inte den BLEKASTE aning om varför vissa (fåtal tack och lov) kvinnor verkar vilja framhäva sitt kön på detta vis. Det är så grymt osmakligt.

    Jag hade en kvinna på mitt gym som hade en så djup cameltoe att det snarare var en mooseknuckle... Jag, som straight kvinna, kunde inte förmå mig själv att inte titta. Det var så absurt.

    Folk kommer väl säga att de tycker om det och att man ska låta folk klä sig hur de vill. Javisst, inget snack om saken. Men jag själv anser att det är ett av de mest osmakliga val man kan göra gällande kläder.

  • Anonym (Kille)

    Alltid mysigt att se det! Tittar hellre på det än en fläskpadda med ringar som sticker fram under en magtröja, för det är äckligt.

  • Fjäril kär

    1. De har kläder i för liten storlek - är oftast den vanligaste orsaken..

    2. De har dålig klädsmak och gärna i kombination med för små kläder

    3. Har inte förstått hur passform på träningskläder funkar

    4. De tycker det är snyggt

    5. Det har ingen aning om vad kameltå är

  • Anonym (malla)

    Är kvinna och tycker det ser äckligt ut när andra kvinnor går runt så. Inget jag går runt och visar själv, isåfall inte medvetet. Kanske är det, att de inte vet att deras könsorgan syns?

  • Anonym (L)

    Undrar samma sak eller har alla kameltå ofrivilligt/omedvetet? Hur som helst så ser det för jävligt ut. Lite som män som tränar i tights..

  • Anonym (Ylva)
    Anonym (malla) skrev 2022-01-09 18:42:48 följande:

    Är kvinna och tycker det ser äckligt ut när andra kvinnor går runt så. Inget jag går runt och visar själv, isåfall inte medvetet. Kanske är det, att de inte vet att deras könsorgan syns?


    Men varför så känslig?
    Övertygad om att 9/10 killar gillar det och blir kåta.
  • Anonym (A)
    Fjäril kär skrev 2022-01-09 18:23:41 följande:
    1. De har kläder i för liten storlek - är oftast den vanligaste orsaken..
    2. De har dålig klädsmak och gärna i kombination med för små kläder
    3. Har inte förstått hur passform på träningskläder funkar
    4. De tycker det är snyggt
    5. Det har ingen aning om vad kameltå är
    +1
Svar på tråden Varför har tjejer medvetet byxor som framhäver deras kameltå?