• Anonym (Buttplug Finder)

    Vilken buttplug till nybörjare

    Min sambo skulle vilja testa en buttplug men  vi vet inte riktigt vilken hon skall välja så vi är lite nya på det ämnet.

    jag tänker att den skall vara en inte så stor nu i början. Hon ÄLSKAR när jag har fingrarna där och sen fingrar henne i fittan med hon får sådana sjukt härliga fontänorgasmer.


    så ni som har erfarenhet vilken rekommenderar ni?

  • Svar på tråden Vilken buttplug till nybörjare
  • sexposed

    2 typer är vanliga, och de säljs ofta i 3-pack med olika storlekar.
    Korta kromade med smal stam, ofta smalare än finger, väl inne så är de förbi ringmuskeln. Tar man för stor kan det kännas för stort när man tar ut den.
    Lite mer avlånga. Silikon med bred stam, väl inne "stretchar" de ringmuskeln en aning och man känner tydligare att något är inne, lite lättare om man gillar större känsla.

    Sen finns det övriga som kan se ut hur som helst, men köp ett "kit" och testa er fram.

  • Anonym (Slav)

    Tänk på att köpa dom med bredd på delen som är utanför eller en med en med en rak del på ca 8-10 cm som jag tror kallas V plugg så den inte riskerar att åka in i dig om du måste bära plugg länge och vid olika aktiviteter 

  • Grey Man

    Köp en med rävsvans. Herregud vad vi båda tycker den är sexig. Finns med olika storlek på plugg. 

  • Anonym (yxa)

    Köp stav med kulor som blir större och större

    Den kan ni börja med, sen gå över till plugg

    Frun har rätt stor nu och hon njuter till fullo 

  • Anonym (snöre)

    De pluggar som ser ut som ett T kan vara lite trixiga också o få ur fort o lätt. Jag knöt ett snöre runt och sen är det bara att dra. PLOPP.

  • Anonym (Micke82)

    Vi provade först en mjuk typ silikon men de kan vara lite sladdriga och svåra att få både in och ut. Så köpte en i metall och det funkar mycket bättre. Men viktigt att basen är stor så den inte åker in och försvinner..   Förvånad

    Vi köpte en sådan här och är nöjda

  • Emrik1969

    Ni som är lite mer erfarna? hur töjer sig ringmuskeln efter användning. I mitt fall är den väldigt tight o förblir det vid användning. Även efter att ha burit en av T modell (diameter 3 cm) under längre tid (4-5 tim.). Ser det som omöjligt att växla upp till större storlekar även med riklig användning av glidmedel. 
    Sedan en annan fråga? gör ni rent analt innan användning av buttplug, spolar?

  • Tom Araya
    Emrik1969 skrev 2024-05-12 07:46:45 följande:

    Ni som är lite mer erfarna? hur töjer sig ringmuskeln efter användning. I mitt fall är den väldigt tight o förblir det vid användning. Även efter att ha burit en av T modell (diameter 3 cm) under längre tid (4-5 tim.). Ser det som omöjligt att växla upp till större storlekar även med riklig användning av glidmedel. 
    Sedan en annan fråga? gör ni rent analt innan användning av buttplug, spolar?


    Det ska vara rätt stora grejer för att verkligen töja. Det är ju en muskel (egentligen flera) som sluter. D.v.s. att normalläget innebär en ganska spänd muskel.
    Om man får muskeln att slappna av så kommer föremål i storlek som ett finger och upp till penisstorlek att ganska lätt penetrera.
  • Anonym (pluggen)

    Då kan ni börja med en som inte är stor. När jag köpte dildo så blev det en rejäl. Tog ett litet tag innan jag klarade av den, men vilken känsla att bli uppfylld sådär. Provade senare med smalare och det var inte alls lika kul.

Svar på tråden Vilken buttplug till nybörjare