• Anonym (Seriöst nyfiken)

    Kvinna: hur vill du bli tagen på?

    Hur föredrar du att bli tagen på? Fokus på klittan, ett eller flera fingrar i fittan? G-punktsmassage? Ingenting? Vad är bäst för dig?

    Min flickvän kommer enbart av egen maskin. Dock kan jag boosta hennes orgasmer genom att pulla henne samtidigt, gärna med hårt tryck mot g-zonen. Glömt hur det är att få en kvinna att komma bara med fingrarna.

  • Svar på tråden Kvinna: hur vill du bli tagen på?
  • Anonym (Tramstråd suck..)

    Det är något mellan mig och en partner och verkligen inget som angår en anonym främling på ett anonymt diskussionsforum som jag aldrig kommer att träffa.

  • Anonym (Lisa)
    Anonym (Seriöst nyfiken) skrev 2024-04-30 19:07:40 följande:
    Kvinna: hur vill du bli tagen på?

    Hur föredrar du att bli tagen på? Fokus på klittan, ett eller flera fingrar i fittan? G-punktsmassage? Ingenting? Vad är bäst för dig?

    Min flickvän kommer enbart av egen maskin. Dock kan jag boosta hennes orgasmer genom att pulla henne samtidigt, gärna med hårt tryck mot g-zonen. Glömt hur det är att få en kvinna att komma bara med fingrarna.


    Alltså det där är ju lite olika, men om jag ska välja något som är det bästa, och mest upphetsande, osv så är det att bli tagen bakifrån..I doggy.. Det kan inte gå fel liksom!

    Jag sköter min orgasm och mannen sköter sin..Gillar INTE att karlar ska hålla på och "pilla" om dom inte VET vad dom gör..VET dom vad som gör samtidigt som dom tar mig bakifrån..så är det underbart...
  • Anonym (Sic)

    Tagen på? För mig är det helst inte. Män verkar tro att det är som en byggarbetsplats.

  • Anonym (Seriöst nyfiken)
    Anonym (Tramstråd suck..) skrev 2024-05-01 01:23:36 följande:

    Det är något mellan mig och en partner och verkligen inget som angår en anonym främling på ett anonymt diskussionsforum som jag aldrig kommer att träffa.


    Okej, då antecknar jag det i min lilla bok.

    Allvarligt, på ett anonymt forum på temat sex och samlevnad diskuteras en hel del som inte ?angår? någon annan.

  • Anonym (Hh)

    Jag vill ha mjuka, ganska långsamma cirkulerande rörelser över hela området. Inte så mycket över anus. Men när det är riktigt blött kan det "glida" över där med. 
    Absolut inte ett tryck direkt på klitoris, något måste vara emellan, typ blygdläpp, och även smekt över venusberget. Det får inte bli för intensivt. Ju våtare jag är snabbare kan fingrarna röra sig och gärna ett eller ett par som glider in men inget frenetiskt in/ut.
    Vill bli smekt inget hårt tryck.
    Upplever att när jag säger till att det är för hårt ("det är för intensivt ") svarar många att det ska vara intensivt. Nej, det kommer inte funka. Mjukt vill jag ha det! 

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Seriöst nyfiken)
    Anonym (Tramstråd suck..) skrev 2024-05-02 22:56:18 följande:
    Det är dock skillnad på neutrala diskussioner och rena runktrådar med irrelevanta obscena sexnoveller som inte har på ett familjeforum att göra. Gissa vilken kategori denna tråd hamnar i.
    Vilken novell? Tror du blandar ihop denna tråd med någon annan.
  • Anonym (Seriöst nyfiken)
    Anonym (Lisa) skrev 2024-05-01 01:58:00 följande:
    Jag sköter min orgasm och mannen sköter sin..Gillar INTE att karlar ska hålla på och "pilla" om dom inte VET vad dom gör..VET dom vad som gör samtidigt som dom tar mig bakifrån..så är det underbart...
    Anonym (Sic) skrev 2024-05-01 07:50:49 följande:

    Tagen på? För mig är det helst inte. Män verkar tro att det är som en byggarbetsplats.


    Anonym (Hh) skrev 2024-05-02 06:59:03 följande:

    Upplever att när jag säger till att det är för hårt ("det är för intensivt ") svarar många att det ska vara intensivt. Nej, det kommer inte funka. Mjukt vill jag ha det! 



    Min erfarenhet är att kvinnor är ganska olika när det gäller hur de vill ha det. Men av de kanske fyra-fem längre relationer jag haft så har jag nog aldrig lyckats få någon komma av bara mina fingrar. Det har alltid varit i samband med att jag slickat eller som min nuvarande att hon tar på sig själv samtidigt.
Svar på tråden Kvinna: hur vill du bli tagen på?