• Millis222

    Finns det tjejer i 30 års åldern som inte legat med många?

    jag undrar om det finns tjejer i 28-32 års- åldern som inte har legat med så många människor, jag tänkte på om det finns någon här typ, eller om någon känner till någon? Är bara intresserad, jag har själv inte gjort det och funderar om det är normalt?


    Frågan har inget med killars sexpartners och slampor och allt det där att göra, som tidigare liknande trådar alltid verkar ha mynnat ut i.

  • Svar på tråden Finns det tjejer i 30 års åldern som inte legat med många?
  • Anonym (H)

    Finns väl ett antal som legat med väldigt få. Tidigt hittat ett förhållande och hållitt sig där

  • Anonym (Hh)

    I den åldern hade jag bara haft två sexpartners. Sen bröt jag upp med min sambo och har rätt mycket fler efter det. Nu är jag 35+ 

  • Anonym (Ladybug)

    Jag är 38 och har haft sex med 3 män. Bara levt i långa relationer varav 17 år tillsammans med min nuvarande :)  


    Har några vänner som också enbart levt i långa relationer och haft väldigt få sexpartners så nog finns vi.

  • Anonym (n)

    Jag har. 2 st. Hade varit gladare för 20. Ser inga fördelar om man nu inte gick in i ett långvarit förhållande tidigt. Helt obrydd om hur många någon annan knullat heller.

  • Anonym (Hyllie)

    Tror det är mer vanligt att inte ligga runt bland de som har utländska föräldrar.

  • Anonym (Konstigt)

    Vilken konstig fråga ! 

    Det är nog som det alltid varit, nämligen att de flesta har haft väldigt få, medan några andra haft många.  

    Om unga kvinnor med utländsk härkomst haft fler eller färre är ännu konstigare fråga, Tror knappast att det finns undersökningar angående detta.

    Måste därför ställa frågan, Varför en fundera över detta?

  • Anonym (Står ju)
    Anonym (Konstigt) skrev 2024-05-02 14:18:30 följande:

    Vilken konstig fråga ! 

    Det är nog som det alltid varit, nämligen att de flesta har haft väldigt få, medan några andra haft många.  

    Om unga kvinnor med utländsk härkomst haft fler eller färre är ännu konstigare fråga, Tror knappast att det finns undersökningar angående detta.

    Måste därför ställa frågan, Varför en fundera över detta?


    Hen undrade ju för att hen inte haft många sexpartner själv, och undrade om det var normalt.
  • Anonym (H)
    Anonym (Står ju) skrev 2024-05-02 14:37:23 följande:
    Hen undrade ju för att hen inte haft många sexpartner själv, och undrade om det var normalt.
    Det är en viss skillnad i
    Jag har varit singel hela livet och haft sex med två
    Jag täffade min sambo när jag var 17 och har inte haft sex med någon annan

    Sen är "normalt" som TS frågar efter lite svårt. Vad är motsattsen, onormalt, ovanligt, konstigt, felaktigt, Bara för att man är i 5% kvantilen behöver det inte vara fel, förkastligt, själ till vård, själ till att livet är kört 
  • Anonym (M)

    Jag var oskuld till jag var 25, När jag var 30 legat med kanske 15? Nu är det nog 30 eller fler, jag fyller snart 40.

  • Anonym (Tvillingmorsan)

    Hur många är ?inte så många?? Under 10?

    Jag har legat med 8 st, inklusive min man. Vi träffades i 30-årsåldern. Innan dess hade jag haft två längre relationer, en kortare, samt några tillfälliga förbindelser.

    Det är många som bara har legat med någon eller några få när de är 30, om de har haft en stadig relation länge. Hade de varit singlar hade det kanske blivit fler.

Svar på tråden Finns det tjejer i 30 års åldern som inte legat med många?