• Anonym (Jjj)

    Min sambo jämför mig med Chelsea Blackwell aka ”megan fox” love is blind

    Satt och tittade på Titanic och nämnde för sambon hur otroligt vacker Kate Winslet är. Han kontrade med att han tyckte Nicole Kidman var vackrare. Då påpekade jag lite på skoj att jag är väl ändå mer lik kate än nikole. Då kläcker han ut sig att jag är den nya Chelsea Blachwell från love is blind som berättade att hon får höra att hon är lik Megan Fox. (ni som inte känner till hela det spektaklet fattar såklart nada nu)


    Det här gjorde mig så ofantligt ledsen, att få höra att jag lever i någon illusion och går omkring och tror att jag liknar Kate, när jag dessutom bara sa att jag var mer lik henne än Nikole. Jag har riktigt dåligt självförtroende till att börja med och den kommentaren krossade det lilla som fanns. Kan tillägga att jag verkligen anstränger mig för honom utseendemässigt då han gärna vill att jag ska ha speciella kläder, sminka mig, raka mig på hela kroppen osv. 

    Har jag överreagerat? Jag har på riktigt ingen aning. Nu är jag bara förkrossad och känner mig helt värdelös.

  • Svar på tråden Min sambo jämför mig med Chelsea Blackwell aka ”megan fox” love is blind
  • Anonym (Mm)

    Jag fattar inte, han sa väl inget negativt om ditt utseende?

  • Anonym (Jjj)
    Anonym (Mm) skrev 2024-05-05 21:52:19 följande:

    Jag fattar inte, han sa väl inget negativt om ditt utseende?


    Vet inte om du känner till historian.

    chelsea jämförde sig med megan fox, och fick otoligt mycket hat från runt hela världen eftersom att folk inte tyckte sig se någon likhet, de tyckte att hon lurade sin fästman som ännu inte sett henne. Blev en snackis ett tag.
  • Anonym (Jjj)

    Jag vet att jag är känslig och har något vriden logik, kanske på grund av min bakgrund. 


    ju mer jag tänker på det han sa desto med skäms jag för mig själv. Alla gånger jag gjort mig fin för honom och på riktigt trott honom när han sagt att jag såg bra ut. Alla gånger jag trott att han tycke jag var sexig när jag hade fina underkläder på mig och spexade i sovrummet. Och nu få veta att han ser mig på detta sätt. Det gör så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen, sitter i bilen men kan inte köra någonstans då jag inte har sommardäck på. Att gå in i huset och förnedra mig ännu mer gör jag bara inte, där känner jag mig ivägen och som en enda stort problem. 

  • Anonym (Hin håle)

    ..........ta dig i kragen kvinna.........

  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Ch)
    Anonym (Jjj) skrev 2024-05-05 22:07:17 följande:

    Jag vet att jag är känslig och har något vriden logik, kanske på grund av min bakgrund. 


    ju mer jag tänker på det han sa desto med skäms jag för mig själv. Alla gånger jag gjort mig fin för honom och på riktigt trott honom när han sagt att jag såg bra ut. Alla gånger jag trott att han tycke jag var sexig när jag hade fina underkläder på mig och spexade i sovrummet. Och nu få veta att han ser mig på detta sätt. Det gör så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen, sitter i bilen men kan inte köra någonstans då jag inte har sommardäck på. Att gå in i huset och förnedra mig ännu mer gör jag bara inte, där känner jag mig ivägen och som en enda stort problem. 


    Hahah spexa. nej men alltså hur ser du ut då? är du tjock eller så? Killar tror alltid så högt om sig själva. Slår vad om att du är jättefin tjej som inte alltid kan uppskatta det fullt ut 
    hans kommentar va sjukt elak. Hur snygg är han själv liksom 
  • Anonym (Jjj)
    Anonym (Ch) skrev 2024-05-05 22:22:14 följande:

    Alltså detta j l a tjat om megan foc. Hon ser ut som en hjärndöd transa. otroligt överskattad. För det första - hon hade ett naturligt kortisonsvullet ansikte som hon senare opererade. Kvinnan är inte äkta någonstans. Hon der ut som en transvestit på rohypnol på varje foto, alltid denna iskalla döda halvsovande blick, kilometertjocka svarta bryn som ska rama in den fyrkantiga pannan, halvöppen mun kring sina opererade läppar så att hon ska se kåt ut och en icke passande hårfärg i sina hårförlängningar. sedan vresa lite. Det är inget speciellt med detta fru timmer. Det finns många mycket vackrare kvinnor och de är inte amerikanska stora bjässar. tycker ingen av de andra kvinnor du nämnde heller är speciellt läckra ärligt talat? den ens ser ut som shrek och den andra skittråkig som Mozart typ, kate asså.
    jag hade blivit skitsur på min snubbe, vilken pajas! Kanske du kan skicka bilden på katten som stirrar sig i en vattenpöl och det en stor tiger till honom. 


    ser ingen anledning att dra in megans utseende i detta :p jag har inget emot någon av kvinnorna jag nämnt. 


    vilken bild menar du?

  • Anonym (Jjj)
    Anonym (Ch) skrev 2024-05-05 22:24:53 följande:
    Hahah spexa. nej men alltså hur ser du ut då? är du tjock eller så? Killar tror alltid så högt om sig själva. Slår vad om att du är jättefin tjej som inte alltid kan uppskatta det fullt ut 
    hans kommentar va sjukt elak. Hur snygg är han själv liksom 

    Jag är väl knappast nått att hänga i julgranen, vilket jag är
    väl medveten om. har dessutom gått på antidepressiva senaste 6 mån och nu nyligen blivit gravid, så har avslut gått upp några storlekar. 


    han är faktiskt riktigt snygg så där finns inget att klaga på. Däremot är hans hygien mycket tveksam, tvättar till exempel inte händerna efter att han bajsat. Så kritiserar han ändå mig när jag inte har nyrakade ben.. 

  • Anonym (Wa)

    Pratstund om den här tjejen? Skulle hnu n vara så fruktansvärt ful alltså?? Omg 

  • Anonym (Jjj)
    Anonym (Wa) skrev 2024-05-05 22:54:15 följande:

    Pratstund om den här tjejen? Skulle hnu n vara så fruktansvärt ful alltså?? Omg  //


    Har som sagt inte något emot någon tjej jag nämt, känner sympati för chelsea. Det handlade mer om tumultet runt allt. Min sambo var däremot snabb på bollen att poängtera hur olik olik hon var och hur missnöjd killen skulle bli. 
Svar på tråden Min sambo jämför mig med Chelsea Blackwell aka ”megan fox” love is blind