• Anonym (BinyfikenMF)

    Bisexuell man svårt att hitta?

    Vi är ett par i medelåldern (ca 45-55år) som är nyfikna på hur det skulle fungera att bjuda in en bisexuell man i sovrummet. Mannen är binyfiken.

    Någon som provat denna konstellation? 

    Vart hittade ni er bisexuella man?

    Vad testade ni förställningar och kombinationer?

    Detta är än så länge bara en fantasi men med tiden kanske det kan bli verklighet😉

  • Svar på tråden Bisexuell man svårt att hitta?
  • Anonym (Annan läggning)

    Ni är inte intresserade av en bisexuell man, utan av någon som gillar gruppsex, trekant. Det är inte nödvändigtvis samma sak.

  • Anonym (BinyfikenMF)
    Anonym (Annan läggning) skrev 2024-05-10 23:37:35 följande:

    Ni är inte intresserade av en bisexuell man, utan av någon som gillar gruppsex, trekant. Det är inte nödvändigtvis samma sak.


    Jo vi är intresserad av en bisexuell man eftersom han kan tillfredsställa både mig och min man och vise versa... Inte riktigt samma sak som en traditionell trekant där två män tillfredsställer en kvinna🥳
  • Anonym (Annan läggning)
    Anonym (BinyfikenMF) skrev 2024-05-10 23:58:19 följande:
    Jo vi är intresserad av en bisexuell man eftersom han kan tillfredsställa både mig och min man och vise versa... Inte riktigt samma sak som en traditionell trekant där två män tillfredsställer en kvinna🥳
    Vilken sexualitet man har säger inget om förmågan att tillfredsställa vid sex.

    Leta inte efter en bisexuell man, utan efter någon som är intresserad av det ni är intresserade av.

    Det är ett onödigt krav att leta efter en bisexuell man, när det går alldeles utmärkt med en man som har sex med män, dvs en heterosexuell man som då och då faktiskt har sex med män. 
  • Sk007
    Anonym (Annan läggning) skrev 2024-05-11 06:08:56 följande:
    Vilken sexualitet man har säger inget om förmågan att tillfredsställa vid sex.

    Leta inte efter en bisexuell man, utan efter någon som är intresserad av det ni är intresserade av.

    Det är ett onödigt krav att leta efter en bisexuell man, när det går alldeles utmärkt med en man som har sex med män, dvs en heterosexuell man som då och då faktiskt har sex med män. 
    Många anser nog att det endast är bisexuella män som har sex med både män och kvinnor.
    Idag verkar det dock väldigt flytande med hur folk definierar sig.
    Så jag håller med. TS borde bara precisera vad de vill att deras tilltänkte extraman ska tänka sig att vara med på, inte definiera hans läggning.
  • Anonym (Annan läggning)
    Sk007 skrev 2024-05-11 11:23:32 följande:
    Många anser nog att det endast är bisexuella män som har sex med både män och kvinnor.
    Idag verkar det dock väldigt flytande med hur folk definierar sig.
    Så jag håller med. TS borde bara precisera vad de vill att deras tilltänkte extraman ska tänka sig att vara med på, inte definiera hans läggning.
    Det kan man ju anse. Dock kommer ju folk som inte definierar sig som bisexuella svara. Likaså kommer bisexuella som är monogama, eller serie-monogama vara intresserade av att ställa upp.

    Det är inte konstigt om man inte hittar en människa som är intresserad om man så tydligt just frågar efter saker som inte behövs, på ställen där de inte befinner sig.
Svar på tråden Bisexuell man svårt att hitta?