• salladen540

    Sex under husvagnssemester

    Vad säger ni om det? Förra sommaren var vi på husvagnssemester på Öland och detta blev till ett enormt problem, främst med barnen. 


     


    Natt 1. Började lite försiktigt men nu vet hur det är när man kommer igång, jag försökte hålla mig tyst, vi försökte hålla oss lugna, ett av barnen vaknade och började gråta


     


    Natt 2. Vi försökte hålla oss ännu lugnare men båda barnen vaknade, mitt i allt. 


     


    Natt 3. Vi går utanför och jag står mot husvagnsväggen, tänkte att det inte skulle höras eller kännas, barnen vaknar av gungandet som de säger, och blir ledsna för vi är inte i vår i säng 


     


    Natt 4. Ena barnet sover hos en vän i husvagnen bredvid, jag sitter gränsle och rider och vi erkänner att det gick för vilt till, husvagnen skakar och barnet vaknar att av huvudet hade dunkats i väggen, denna gången såg barnet inte det utan jag gick upp och sa att jag råkade snubbla och tröstade


     


    Natt 5. Total katastrof, vi skickar båda barnen till stranden och tänker vi har fritt, men BÅDA två kommer in när jag står med rumpan i vädret vid diskbänken och min man bakom mig, båda barnen stormar ut gråtandes, det tar hela dagen att trösta och vi beställer pizza och glass 


     


    Natt 6. Denna gången går vi till den delade toaletten på kvällen, allt gick bra men i sista minut bankar det på dörren, en arg tant ber oss gå, så pinsamt 


     


    Nu vill vi göra en likadan semester igen för utöver detta var det trevligt, men hur löser vi sexdelen?

  • Svar på tråden Sex under husvagnssemester
  • Anonym (Tnt)

     Ni får ju givetvis låsa dörren när ni skickat iväg ungarna. Har ni förtält så stäng tältdörren, man hör när den öppnas. I övrigt, kan ni inte kontrollera er så det inte låter eller gungar (man får göra sakta och försiktigt eller annat än samlag) så ge fan i sex under semestern då.

  • Anonym (Tnt)

    För övrigt låter det inte som om ni ställt upp vagnen riktigt om ni kan skaka den så barnet slår i huvudet. Det är inte normalt.

  • Anonym (Filifjonkan)

    Man får helt enkelt klara sig utan sex under några dagar.

  • Fjäril kär

    Det är väl ändå en familjesemester ni är på och inte en sexsemester?

    Varför är det viktigt med sex varje dag på just semestern? 

    Ni får sansa er helt enkelt . 

  • Anonym (Man)
    Anonym (Filifjonkan) skrev 2024-05-14 12:42:23 följande:

    Man får helt enkelt klara sig utan sex under några dagar.


    Så gör vi. Ingen sex under husvagnssemester. Eller på andra resor där barnen sover i samma rum.
  • Anonym (Babsan)

    Jag vet inte riktigt men detta kändes inte riktigt trovärdigt...

  • Ascendere
    salladen540 skrev 2024-05-14 12:27:40 följande:
    Sex under husvagnssemester

    Vad säger ni om det? Förra sommaren var vi på husvagnssemester på Öland och detta blev till ett enormt problem, främst med barnen. 


     


    Natt 1. Började lite försiktigt men nu vet hur det är när man kommer igång, jag försökte hålla mig tyst, vi försökte hålla oss lugna, ett av barnen vaknade och började gråta


     


    Natt 2. Vi försökte hålla oss ännu lugnare men båda barnen vaknade, mitt i allt. 


     


    Natt 3. Vi går utanför och jag står mot husvagnsväggen, tänkte att det inte skulle höras eller kännas, barnen vaknar av gungandet som de säger, och blir ledsna för vi är inte i vår i säng 


     


    Natt 4. Ena barnet sover hos en vän i husvagnen bredvid, jag sitter gränsle och rider och vi erkänner att det gick för vilt till, husvagnen skakar och barnet vaknar att av huvudet hade dunkats i väggen, denna gången såg barnet inte det utan jag gick upp och sa att jag råkade snubbla och tröstade


     


    Natt 5. Total katastrof, vi skickar båda barnen till stranden och tänker vi har fritt, men BÅDA två kommer in när jag står med rumpan i vädret vid diskbänken och min man bakom mig, båda barnen stormar ut gråtandes, det tar hela dagen att trösta och vi beställer pizza och glass 


     


    Natt 6. Denna gången går vi till den delade toaletten på kvällen, allt gick bra men i sista minut bankar det på dörren, en arg tant ber oss gå, så pinsamt 


     


    Nu vill vi göra en likadan semester igen för utöver detta var det trevligt, men hur löser vi sexdelen?


    Haha ni låter ju asköna! 


    Palla upp vagnen bättre så inte ungarna vaknar, är mitt tips. 

  • Deegan

    Bara upp med skylten då Skrattande


    Det är helt okej att ha en annan åsikt än mig. Jag kan inte tvinga dig att ha rätt ;)
  • Anonym (Filifjonkan)
    Anonym (Man) skrev 2024-05-14 12:45:33 följande:
    Så gör vi. Ingen sex under husvagnssemester. Eller på andra resor där barnen sover i samma rum.
    Ja, man dör ju inte av några dagar utan sex.
Svar på tråden Sex under husvagnssemester