• Anonym (Förvirrad)

    Partner flippade!

    Måste få fråga hur nu ser på det här....
    Ikväll åkte jag till min särbo och skulle sova över. På min särbos initiativ så bestämde vi att vi skulle dricka lite vin tillsammans. Några glas in så känner jag att jag får fruktansvärd migrän...har problem med det ibland. Kan tyvärr inte fortsätta kvällen utan måste lägga mig. Hans reaktion då är följande.. Han skriker åt mig att jag är jättetråkig! Börjar argt städa undan saker, han säger åt mig att han aldrig vill se mig igen, att jag aldrig ska komma tillbaka och skriker åt mig att jag är en hora. Jag får alltså mitt i natten dra från lägenheten och ta en taxi hem med sprängande migrän för att det inte känns bekvämt att vara kvar. Han skriker även att han vill avbryta vår förlovning. Är detta verkligen normalt? Sk ajag acceptera detta? Visst attan kan tycka att det är tråkigt men jag är ju hans partner borde han inte åtminstone känna att han vill ta hand om mig? Vad hade ni gjort?

  • Svar på tråden Partner flippade!
  • Anonym (Förvirrad)

    Jag försökte förklara att jag har ont och då skrek han att det är mitt eget fel för att jag borde ha förebyggt det!! 😳

  • Anonym (Slut)

    Nu slipper du ju själv göra slut. 

    Har han visat sådana här sidor tidigare?

  • Tow2Mater

    Ni var särbo. Nu är det avslutat. Klart du ska acceptera, och var tacksam han visade denna sida redan nu innan ni blivit sambo eller gift er.

  • Anonym (Casanova)

    Så som du berättar så är det ju något allvarligt fel på karln. Men samtidigt verkar ni ju vara förlovade och har han alltid varit så här?

    Det är inte något i kontexten som saknas? Varför kallade han dig för hora när du hade huvudvärk?

    Det är inte så att bråket egentligen handlade om något annat som han var upprörd över?

  • Anonym (Godmorgon)

    TS - Om du måste fråga om detta beteende är normalt så har du också problem. Det måste ligga annat bakom också eller så är han precis så störd och du slipper honom nu.

  • Anonym (Äckligt typ)

    Så skönt att du slipper honom nu!Vilken tönt han är !Du behöver inte honom,vem tror han att han är.

  • Anonym (Förvirrad)

    Han har gjort slut förut för att han blir arg men sen kommer han tillbaka och säger att han inte menade det, det är väll därför jag skrev acceptera. Han kan säga dumma saker när han blir arg men det som verkligen chockade mig nu var att det var så ologiskt i situationen. Vi hade inte bråkat innan utan han blev bara arg för att jag var tråkig och fick huvudvärk. 

  • Anonym (Godmorgon)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2024-05-19 07:35:10 följande:

    Han har gjort slut förut för att han blir arg men sen kommer han tillbaka och säger att han inte menade det, det är väll därför jag skrev acceptera. Han kan säga dumma saker när han blir arg men det som verkligen chockade mig nu var att det var så ologiskt i situationen. Vi hade inte bråkat innan utan han blev bara arg för att jag var tråkig och fick huvudvärk. 


    Vad tycker du själv om situationen? Hur går dina tankar?


     

Svar på tråden Partner flippade!