• Alvi

    Vad har ni för förhållande till örhängen?

    Har ni en liten guldring i vardera öra?
    Eller har tio små guldpluppar i ena och tre i andra örat...?
    Har ni kanske inte hål i öronen alls?
    Eller byter ni örhängen som andra byter trosor..?

    Själv tog jag hål i öronen när jag var 22 (MYCKET nervöst!) och har numera en guld-och diamantplupp i vardera örat. Större "skramliga" örhängen när det är lite mer fest.... =)

  • Svar på tråden Vad har ni för förhållande till örhängen?
  • LyckaJones

    ett hål i höger och två i vänster!
    togs mot min mors vilja när jag var fjorton år!
    året efter fixade piercade jag näsan, stackars mamma!

  • Juniphé

    Jag gjorde första hålen - ett i varje öra - när jag fyllde 10 (samma dag). Sedan dess har jag utökat med två hål till i den högra.

    Just nu har jag Bismarck-ringar i de nedersta, och i de övre två släta ringar i guld.

  • Anna81

    jag har 2 hål i örat som jag haft sen 3 månaders ålder, hade 2 till som jag tog när jag var 14 år men tog ut dom för nåt år sedan, jag byter örhängen ofta, tycker att det är kul med omväxling.

    Sen har jag ett hål i näsan oxå. Men den byter jag inte, har haft hålet sen jag var 12 år och har bytt den en gång.
    Är nu 23 år :0)

  • Sötnos

    Jag har tre hål i ena o två i andra o i dom har jag oftast mina silverringar, men gillar att ha lite olika till fest!

  • Mallin

    Jag har fem hål i höger öra och ett i vänster.
    De fyra översta i höger öra är "silverpluttar" som jag nästan aldrig byter...
    det nedersta i höger och det i vänster har jag lite olika ( eller ja, de är ju likadana i höger o vänster öra såklart), byter dem ganska ofta ( tar av mig dem på natten).

  • drakon

    Jag har tre hål i ena örat och fem i det andra. Just nu sitter det "silverploppar" där. Ibland ringar. Har nu haft dessa i drygt två år. Ringarna jag hade innan hade jag haft i över 6 år. Tar bara av mig för att rengöra dem ibland. Är inte så mkt för att byta örhängen med andra ord.

  • gry

    Jag tycker det är jättefint med örhängen, speciellt stora dinglade saker... Tyvärr är jag själv så allergisk att jag inte ens kan ha guld i öronen :(

  • A lie

    Skulle jättegärna vilja ha, men mina hål var jag tvungen att låta växa igen då de aldrig läkte, varade och hade sig i 3år, sedan gav jag upp.. vågar inte ta nya

  • bits

    Jag har 1 hal i vardera orat

    De togs nar jag var ca 2 ar gammal

    Har orhangen nar jag kommer ihag, det kan vara sma parlor, silver, guld, langa (inte ofta) korta etc.

  • ashera

    Tre hål i vardera örsnibb och så ett uppe i det ena örat. Fast nu har jag bara ringar i det däruppe och i de två innersta i snibbarna. Tror att de andra växt igen, så jag ska ta om dem när jag får råd. Men denna gång tänker jag inte ta med pistol, utan isåfall nål och ha sådana där tjockare ringar med låskula på. Så snyggt!

  • suzza

    Jag har fem hål i ena örat och två i det andra.. Men jag är så dålig på att använda örhängen nu för tiden så dom åker mest på till fest och så.. och då är det mest guld ringarna som kommer på.

    Hade ringarna i jämt förr men det är lite jobbigt när man spelade match varje helg. för man var ju alltid tvungen att ta av sig dom då och sen glömde jag bara bort att sätta på mig dom igen..

  • snutti

    Jag använder sälla örhängen, har dock ett hål i varje öra

    Helt varierat på örhängen när jag använder dem, allt från små guldhjärtan med diamanter till stora plastringar

  • Twilight

    6 hål i högra o 3 el 4 i vänster men använder i stort sett aldrig örhängen, bara till fest o då är det stooora som gäller.

  • MLME

    har två hål i vänster öra och ett i höger, har dock oftast inte nått i i det andra hålet på vänster då det lätt bli iriiterat. Byter inte så ofta utan har två lite större silverringar i. gjorde mina första två hål när jag var 8 den sist kommer jag inte ihåg när jag gjorde.

  • MansonDust

    Jag har inga. Har dock tagit där 2 ggr när jag var 10-12 år men det varade bara massa så de tog jag ur.
    Har 5 i ansiktet i stället.

  • snobben

    Älskar örhängen och har en hel del att välja på, byter rätt ofta och till fest blir det stora saker

  • ArnaMy

    Beroende av glassiga coola örhängen eller vanliga ganska stora ringar!

  • Dpierce

    Har 5 hål o vänster öra, 3 i höger. Har oftast silverfärgade ringar  men även en del hängande örhängen i första hålen ibland. Gillar stora örhängen och byter dagligen.

Svar på tråden Vad har ni för förhållande till örhängen?