• Anonym (Liten snopp)

    Kvinna: Väljer du bort män med liten snopp?

    Den stora kärlekstråden eller kvinnan av idag!

    Om du nu råkar bli attraherad och kanske till och med lite tillfälligt kär i en man. Skulle du kunna dumpa denne bara för att det sedan visat sig att han har en lite för liten snopp för dig t ex under 13 cm. Ser du detta verkligen som ett skäl att dumpa någon som kanske är perfekt på många andra sätt?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna: Väljer du bort män med liten snopp?
  • Anonym (K40)
    Anonym skrev 2013-01-28 23:10:51 följande:
    I ärlighetens namn så känner jag många kvinnor som inte alls uppskattar en "rejäl" penis (om du med det menar större än normal längd). Det är väl som med killar och bröst, de flesta tittar och fascineras av kvinnor med stora bröst, men det är inte lika många som vill att deras partner ska ha de där jättebrösten, men de är lite upphetsande att titta på. Samma med tjejer, vi kan titta och bli lite kåta av den där stora kuken, men vi är egentligen inte så intresserade av att vår partner ska ha en jättekuk (undantag finns alltid).
    Hmmm. Varför blir man då kåt på den?
  • Anonym (Virvelvindan)
    Anonym skrev 2013-01-28 23:10:51 följande:
    I ärlighetens namn så känner jag många kvinnor som inte alls uppskattar en "rejäl" penis (om du med det menar större än normal längd). Det är väl som med killar och bröst, de flesta tittar och fascineras av kvinnor med stora bröst, men det är inte lika många som vill att deras partner ska ha de där jättebrösten, men de är lite upphetsande att titta på. Samma med tjejer, vi kan titta och bli lite kåta av den där stora kuken, men vi är egentligen inte så intresserade av att vår partner ska ha en jättekuk (undantag finns alltid).
    Jag tycker inte killars penisar på tex porrfilmer ser sexiga ut. Ser ofast ut som tjocka bajskorvar. Håller inte med dig där.
  • Ojsan
    Anonym (Virvelvindan) skrev 2013-01-28 23:42:17 följande:
    Jag tycker inte killars penisar på tex porrfilmer ser sexiga ut. Ser ofast ut som tjocka bajskorvar. Håller inte med dig där.
  • Anonym (15)

    Jag har en fråga. Om den ni har sex med har en liten snopp
    Säger ni alltid det till era tjejkompisar då ? Som i filmer typ. 

  • Anonym (Lycklig 45)

    Min nuvarande partner har 8 cm vid erektion.
    Jag har fött 3 barn, vi har sjukt bra sex och är väldigt måna om att båda ska ha det skönt.
    Min fd hade längre 18 och rätt grov, jag gick sönder varenda gång så vi hade inte sex så ofta.
    Min nuvarande och jag har sex ofta och är väldigt intima så jag hade inte valt bort någon pga storlek.

  • Anonym (Realist)
    Anonym (Lycklig 45) skrev 2022-09-22 15:32:03 följande:

    Min nuvarande partner har 8 cm vid erektion.
    Jag har fött 3 barn, vi har sjukt bra sex och är väldigt måna om att båda ska ha det skönt.
    Min fd hade längre 18 och rätt grov, jag gick sönder varenda gång så vi hade inte sex så ofta.
    Min nuvarande och jag har sex ofta och är väldigt intima så jag hade inte valt bort någon pga storlek.


    Du är kille va?
  • Alltidärlig

    Jag är är 30 och JA storlek spelar roll. En liten kuk är tråkig att suga och många gånger ligger man där och undrar om den är inne,är det ett finger. Hade aldrig kunnat ha ett förhållande med någon som inte är 18+

  • Anonym (Jo)

    Faller för det som sitter mellan öronen.

  • Anonym (Realist)
    Anonym (Jo) skrev 2022-09-22 21:15:36 följande:

    Faller för det som sitter mellan öronen.


    Kallar du möjligen din partner för kukhuvud?
  • Anonym (Lycklig 45)
    Anonym (Realist) skrev 2022-09-22 16:14:29 följande:
    Du är kille va?
    Kvinna
  • Anonym (Jag)

    Vet inte om detta tillhör tråden....
    Men är tillsammans med en underbar kvinna efter att ha separerat med mitt ex efter 16 år.

    Min nuvarande var gift när vi träffades. Och ja, jag vet....
    Under tiden vi vart tillsammans har det framkommit att hon skrivit med en annan kille, bilder osv som inte är ok. Och denna killen har hon tidigare legat med också. När jag upptäckte detta bröt jag givetvis ihop och konfronterade henne. Hon var så ledsen och ångrade sig nåt oerhört...jag förlät henne.

    Nu till mitt dilemma i ämnet i tråden....
    Jag har svårt att sluta tänka på den andra killens storlek på penis, även om jag inte har en aning om den såklart....är själv ganska medium tror jag, runt 16-17 cm. Så inte liten alls på nåt sätt. Och min tjej säger att hon aldrig haft så bra sex som hon har med mig osv.
    Men jag har ändå svårt att släppa tankarna på henne med andra män iom att det hänt tidigare....Och det har hänt fler än 1 gång att jag tagit upp det och frågat om hon är nöjd med min storlek, vilket hon säger att hon är....

  • Anonym (Realist)
    Anonym (Jag) skrev 2024-05-05 23:09:32 följande:

    Vet inte om detta tillhör tråden....
    Men är tillsammans med en underbar kvinna efter att ha separerat med mitt ex efter 16 år.

    Min nuvarande var gift när vi träffades. Och ja, jag vet....
    Under tiden vi vart tillsammans har det framkommit att hon skrivit med en annan kille, bilder osv som inte är ok. Och denna killen har hon tidigare legat med också. När jag upptäckte detta bröt jag givetvis ihop och konfronterade henne. Hon var så ledsen och ångrade sig nåt oerhört...jag förlät henne.

    Nu till mitt dilemma i ämnet i tråden....
    Jag har svårt att sluta tänka på den andra killens storlek på penis, även om jag inte har en aning om den såklart....är själv ganska medium tror jag, runt 16-17 cm. Så inte liten alls på nåt sätt. Och min tjej säger att hon aldrig haft så bra sex som hon har med mig osv.
    Men jag har ändå svårt att släppa tankarna på henne med andra män iom att det hänt tidigare....Och det har hänt fler än 1 gång att jag tagit upp det och frågat om hon är nöjd med min storlek, vilket hon säger att hon är....


    Troligen träffar hon fortfarande mannen med stor kuk i smyg. Har hon fått smak på stor kuk är det svårt att sluta. 
  • Anonym (Anonym)

    Nej, jag har faktiskt aldrig brytt mig så mycket om storleken. Kanske för att jag inte kan komma på det sättet ändå, eller det är väldigt svårt. Jag var kär i en kille i typ 7-8 år som hade en liten snopp, och han mådde väldigt dåligt över det. Han ville inte ha förhållande, men trodde det berodde på hans osäkerhet så jag kämpade länge.. men tillslut kände jag att han bara lekte med mina känslor så sket jag i honom och gick vidare.

  • Anonym (C)

    För sex, ja definitivt. För relation, nej.

  • Lazzi

    Jag har en på 13 cm o jag har problem med att ta en kvinna bakifrån den vill ramla ur hela tiden 
    Lite jobbigt men funkar bra att bli riden 

Svar på tråden Kvinna: Väljer du bort män med liten snopp?