• Anonym (yummi)

    Sveriges sexigaste kvinna?

    Hej, vem tycker ni är Sveriges sexigaste kvinna? Jag personligen tycker att tilde de ppaula eller agneta sjödin är sexigast!

  • Svar på tråden Sveriges sexigaste kvinna?
  • Smecker

    Det är ganska jämnt mellan min sambo och mitt ex.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Mm)

    Helt värdelöst att svara min fru och liknande, är ju helt okända anonyma personer för läsarna här, så det tillför ju inte så mycket till tråden att diskutera

  • Anonym (Medelålderskris TS?)
    Anonym (Mm) skrev 2024-05-04 20:19:25 följande:

    Helt värdelöst att svara min fru och liknande, är ju helt okända anonyma personer för läsarna här, så det tillför ju inte så mycket till tråden att diskutera


    Även en helt värdelös tråd när alla snyggingar är över 50-60år. Det handlar om personer som var snygga och sexiga för 20-30år sedan.

    Att Sveriges sexigaste kvinna skulle vara 50+ har jag ytterst svårt att tro. Det handlar mest om vilket klientel som hänger har och har en crush på Lena PH eller Carola sedan förra årtusendet.
  • Anonym (Mm)
    Anonym (Medelålderskris TS?) skrev 2024-05-04 22:09:17 följande:
    Även en helt värdelös tråd när alla snyggingar är över 50-60år. Det handlar om personer som var snygga och sexiga för 20-30år sedan.

    Att Sveriges sexigaste kvinna skulle vara 50+ har jag ytterst svårt att tro. Det handlar mest om vilket klientel som hänger har och har en crush på Lena PH eller Carola sedan förra årtusendet.
    Du ser, personer alla känner till går att diskutera, då är det inte värdelöst som diskussionsunderlag, vilket var vad mitt inlägg gick ut på
  • Smecker
    Anonym (Mm) skrev 2024-05-04 20:19:25 följande:

    Helt värdelöst att svara min fru och liknande, är ju helt okända anonyma personer för läsarna här, så det tillför ju inte så mycket till tråden att diskutera


    Varför måste man diskutera vad andra tycker? Och varför skulle en random kändis vara sexigare - för mig - än min sambo?
    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Mm)

    Madeleine på vädret tv4 är rätt snygg med

  • Anonym (Mm)
    Smecker skrev 2024-05-04 22:35:44 följande:
    Varför måste man diskutera vad andra tycker? Och varför skulle en random kändis vara sexigare - för mig - än min sambo?
    Därför att det är en diskussionstråd
  • Anonym (.Z.)
    Anonym (.Z.) skrev 2024-05-03 21:33:07 följande:

    Sara Sundstrom


    Fortfarande hon är på delad plats. Men hade bättre och varmare personlighet. Jag säger återigen, Sara Sundström. Hon var en vacker kvinna, mindre tutar men så perfekt, snäll ödmjuk och tyvärr blev älskad av varenda snubbe. Hon ville skaffa sig större tuttar, men hon va ju redan helt perfekt! Hellre äkta än  falskt!!!! 10 år senare så saknar jag henne. 
  • Anonym (Mm)
    Anonym (.Z.) skrev 2024-05-05 01:41:54 följande:
    Fortfarande hon är på delad plats. Men hade bättre och varmare personlighet. Jag säger återigen, Sara Sundström. Hon var en vacker kvinna, mindre tutar men så perfekt, snäll ödmjuk och tyvärr blev älskad av varenda snubbe. Hon ville skaffa sig större tuttar, men hon va ju redan helt perfekt! Hellre äkta än  falskt!!!! 10 år senare så saknar jag henne. 
    Vem är det?
  • Anonym (Beppe)

    Sexigast är DDenise Fagerberg. GI

    Utan konkurrens really.

  • Anonym (Hum)

    Vet inte riktigt,  sexiga kvinnor e de som är sexiga å fina men inte bryr sig å spelar på de utan är vanlig människa:)

  • Anonym (Rob)
    Anonym (Mm) skrev 2024-05-04 22:36:07 följande:

    Madeleine på vädret tv4 är rätt snygg med


    Maria Augusti på svt är definitivt den snyggaste väder presentatören jag har sett.  Smal och snygg.
  • Anonym (Mm)
    Anonym (Rob) skrev 2024-05-05 12:33:26 följande:
    Maria Augusti på svt är definitivt den snyggaste väder presentatören jag har sett.  Smal och snygg.
    Ointressant ansikte tycker jag. Ser tråkig ut
  • Anonym (Jimmie)
    Anonym (Johnny) skrev 2024-05-01 09:56:35 följande:

    Ebba Busch, tänker att hon har en rejäl buske.


    Då måste jag göra dig besviken. Hon är helt slät.
  • Anonym (S)
    Anonym (Jimmie) skrev 2024-05-05 19:46:57 följande:
    Då måste jag göra dig besviken. Hon är helt slät.
    Fitthåret är utrotningshotat.
    Såg dock bild på nakna klimataktivister och där kan vi snacka hår på fittan.
  • Anonym (Medelålderskris TS?)
    Anonym (S) skrev 2024-05-05 22:33:43 följande:
    Fitthåret är utrotningshotat.
    Såg dock bild på nakna klimataktivister och där kan vi snacka hår på fittan.
    Men dom är ju så torra i vecket att busken självantänder..
Svar på tråden Sveriges sexigaste kvinna?