• Anonym (Lady)

    Vilket djup har du?

    Har funderat lite på en sak på senare tid. Ett ämne jag inte sett någon ta upp här tidigare. Nämligen kvinnans vaginala djup! Jag är kvinna och har ett djup på 16.5 cm, vilket inte säger mig något alls egentligen. En barnmorska sa en gång att jag är djup, men jag undrar det jag. Så nu är jag lite nyfiken på andra kvinnors djup. Inte för att jämföra bäst eller sämst, för sånt är bara trams. Jag är bara nyfiken på hur stora skillnader det egentligen är. Hur djup kan man vara? Och hur grund kan man vara?

  • Svar på tråden Vilket djup har du?
  • Anonym (Intressant)
    blairw skrev 2016-06-30 18:18:42 följande:

    Aldrig provat att mäta det, har inte känts...relevant? Enda gång jag funderat på djup var en jag brukade ha sex med hade så pass lång penis att den stötte i livmodertappen i vissa positioner, vilket gjorde rätt ont. Menade din barnmorska att det spelar någon roll om du 16.5 cm, alltså att det kan ha några ev. för/nackdelar, eller var det mer bara en anmärkning?

    Är 16.5 cm vid ej upphetsat tillstånd? Har för mig att jag läst att en slida är 7-10 cm djup och att den kan bli dubbelt så djup vid upphetsning för att kunna få plats med en penis bl.a., så rent praktiskt borde det ju om något vara "sämre" att han en ovanligt kort slida?


    Siffrorna du har har jag också läst någonstans, nämligen att vårat kön är ganska bestämt 10 cm, generellt sett. Det där roar mig, med tanke på karlarnas fixering vid att de ska vara så långa som möjligt i storlek. Vart ska dom trycka upp dom 25 centimetrarna, tänker dom? Drömmer

    Med hjälp av min dildo på 20 cm i införbar del så skulle jag gissa på att jag har strax under 15 cm vid upphetsat tillstånd då. Men om jag jämför med när jag har mens, så kan jag inte få in tampongen speciellt långt förrän kroppen skriker åt mig att sluta pusha in, så att säga. Känns fasen ibland som att jag då är 5 cm djup haha. Oskyldig Kvinnokroppen är sannerligen utsatt för en hel del aggressiv behandling, från både det ena och det andra. Skål
  • Anonym (Jadu..)

    Sambon och jag har mätt till 20 och tror jag haft något längre innan. Kroppen anpassar sig ju som tur är. Sambon har haft störst omkrets hittills. Efter första barnet fick jag tillsägelse och inte göra mer knipövningar ????.

  • Anonym (Jadu..)

    Sambon och jag har mätt till 20 och tror jag haft något längre innan. Kroppen anpassar sig ju som tur är. Sambon har haft störst omkrets hittills. Efter första barnet fick jag tillsägelse och inte göra mer knipövningar ????.

  • Anonym (Hanna)

    Vet inte hur jag skulle mäta, verkar vasst och läskigt att mäta med tumstock eller nån pinne? Ryser vid tanken. Om det gör ont vid samlag för mej har han stött i livmodertappen men bakom/ bredvid livmodern finns det ju lite mera djup. Botten är ju mjuk och går nog att svikta med en kuk men en mätsticka utan naturligt stopp verkar hur läskigt som helst?

  • Anonym (Lady)
    Anonym (Hanna) skrev 2016-07-02 09:12:38 följande:

    Vet inte hur jag skulle mäta, verkar vasst och läskigt att mäta med tumstock eller nån pinne? Ryser vid tanken. Om det gör ont vid samlag för mej har han stött i livmodertappen men bakom/ bredvid livmodern finns det ju lite mera djup. Botten är ju mjuk och går nog att svikta med en kuk men en mätsticka utan naturligt stopp verkar hur läskigt som helst?


    Du ska såklart inte föra in något vasst :). En dildo eller kanske gurka går bra och sen mäta hur lång del av den du fick in. :)
  • 11101
    Anonym (Lady) skrev 2016-07-02 09:53:05 följande:

    Du ska såklart inte föra in något vasst :). En dildo eller kanske gurka går bra och sen mäta hur lång del av den du fick in. :)


    Dildo är ju optimalt att mäta med verkar det som
  • Anonym (Hanna)

    ]11101 skrev 2016-07-02 10:14:31 följande:[/quote-nick]Dildo är ju optimalt att mäta med verkar det som [/quote]

    En kuk verkar nog ändå mer optimalt, mycket finare ytmaterial. Går ju bra att rita streck på också

  • 11101
    Anonym (Hanna) skrev 2016-07-02 10:35:10 följande:

    ]11101 skrev 2016-07-02 10:14:31 följande:[/quote-nick]Dildo är ju optimalt att mäta med verkar det som


    En kuk verkar nog ändå mer optimalt, mycket finare ytmaterial. Går ju bra att rita streck på också [/quote]

    Så rätt så Hanna
  • Tjärpapps

    När jag undrade om detta och även påstod att djupet varierar mellan olika vaginor lika mycket som kuklängden; blev jag idiotförklarad, Min spelare är 20 cm och jag hade träffat en tjej där den inte hade bottnat. (Sveriges goaste Fitta! i o f s).

    Ovanst inlägg bekräftar ju min "hypotes".

  • Anonym (hupp)

    Standard är 9-12 enligt läkare men det är i ej upphetsat tillstånd, svårt att mäta det då det varierar. Min var typ 1 cm även i upphetsat tillstånd så det funkade inte direkt i längden. (haha)

  • Tjärpapps
    Anonym (hupp) skrev 2016-07-02 14:53:03 följande:

    Standard är 9-12 enligt läkare men det är i ej upphetsat tillstånd, svårt att mäta det då det varierar. Min var typ 1 cm även i upphetsat tillstånd så det funkade inte direkt i längden. (haha)


    Kan inte stämma: har endast träffat två (av. 40) som varit då "grunda"
  • Anonym (hupp)
    Tjärpapps skrev 2016-07-02 18:48:51 följande:
    Kan inte stämma: har endast träffat två (av. 40) som varit då "grunda"
    Och du testar dom när de inte är upphetsade?
  • Anonym (grunda gun)
    11101 skrev 2016-07-02 10:44:21 följande:
    En kuk verkar nog ändå mer optimalt, mycket finare ytmaterial. Går ju bra att rita streck på också [/quote]

    Så rätt så Hanna
    Men då får du vara snabb att mäta innan den skrynklar ihop sig.
  • Deep25

    Jag har aldrig fått vaginal orgasm 
    Tills jag var 58 då fick jag förklaringen
    Jag är 26-27cm djup men var trång
    Så när jag träffade en man som tog fram
    En 25 cm lång penis så reagerade min kropp
    Oväntat, jag blev så otroligt upphettad 
    Men vi kämpade i 45 min innan jag var stor
    Nog att ta emot honom 
    Och fick orgasm direkt och nu fattar jag 
    För orgasmen kom när han stötte i botten 
    Så nu har jag bra sex 

  • Anonym (Grodan)
    Deep25 skrev 2024-05-05 21:25:33 följande:

    Jag har aldrig fått vaginal orgasm 
    Tills jag var 58 då fick jag förklaringen
    Jag är 26-27cm djup men var trång
    Så när jag träffade en man som tog fram
    En 25 cm lång penis så reagerade min kropp
    Oväntat, jag blev så otroligt upphettad 
    Men vi kämpade i 45 min innan jag var stor
    Nog att ta emot honom 
    Och fick orgasm direkt och nu fattar jag 
    För orgasmen kom när han stötte i botten 
    Så nu har jag bra sex 


    Jo, tjena. . .
  • Anonym (Lustfyllt par)

    Skulle gissa på att djupet är någonstans 15-18 cm för de flesta. Mitt organ är nästan 20 och jag känner i stort sett alltid botten och ibland är det några cm kvar som inte går att få in. Sen varierar det under månaden hur djup en kvinna är och hur slidan är vinklad invändigt som beror på var i menscykeln hon är, så ibland sväljer fittan hela kuken men vid ett annat tillfälle tar den i botten innan den är helt inne.

  • Anonym (AB)
    Anonym (Lustfyllt par) skrev 2024-05-06 08:41:55 följande:

    Skulle gissa på att djupet är någonstans 15-18 cm för de flesta. Mitt organ är nästan 20 och jag känner i stort sett alltid botten och ibland är det några cm kvar som inte går att få in. Sen varierar det under månaden hur djup en kvinna är och hur slidan är vinklad invändigt som beror på var i menscykeln hon är, så ibland sväljer fittan hela kuken men vid ett annat tillfälle tar den i botten innan den är helt inne.


    Gissa kan man ju alltid göra fast då blir det ju bara hitte-på-teorier, men fakta är att det verkliga medelmåttet till vardags är runt 10 cm. Den kan dock stretchas ut till nästan det dubbla... kvinnor är fantastiska! Solig

    Det finns gott om information på nätet... bara att gogla lite.
  • Anonym (Larry)

    Det bästa måste väl vara att hon är ungefär så djup att han kommer hela vägen in utan att bottna för hårt, så att hans blygdben kan massera hennes klitta. För lång kuk kan nog göra ont.

    En kort kuk kan ändå massera det känsligaste området i mynningen/entrén, där G-punkten finns. 

    Min är ungefär 15 cm, svensk standard. Jag är nöjd, kvinnorna är nöjda.

Svar på tråden Vilket djup har du?