• Anonym (Suti)

    Varför har tjejer medvetet byxor som framhäver deras kameltå?

    Jag ser många tjejer som har kameltå. Varför gör ni så tjejer? Är det för att göra oss killar kåta? Tycker isåfall att det är lite taskigt eftersom ni kåtar upp oss men också blir arga ifall man stirrar mellan era ben eller säger att man vill ge er oralsex.

  • Svar på tråden Varför har tjejer medvetet byxor som framhäver deras kameltå?
  • Anonym (Suti)
    Anonym skrev 2022-01-11 10:03:26 följande:

    Jasså, kan du citera en? Jag ser EN påstådd kvinna som skriver att "hon är övertygad" om att killar uppskattar det. 

    Kan du citera en enda ANNAN som skriver att de gör det för att andra ska bli kåta?

    Jo, det är ungefär lika friskt att bli kåt av ett bröd.


    Ja men om 1/10 gör det medvetet för att kåta upp männen så blir det ju en hel del kvinnor ifall det är 100 kvinnor som har kameltå, eller hur ?
  • Anonym (Ylva)
    Anonym (Suti) skrev 2022-01-11 16:13:15 följande:
    Fan vad taskigt att medvetet kåta upp oss män!! Förstår inte du att när jag ser din kameltå så gör det ju mig kåt och jag vill nafsa på ditt underliv!?!? Nästa gång kommer jag nog gå fram och fråga om jag får suga på din klitoris, vad annars tycker du att jag ska göra?
    Alltås, det behövs så lite för att göra er kåta killa just kåta.
    Är du snygg och har muskler så får du göra vad du vill med mig.

    Ha ha...
  • Anonym (Hatar!)

    Hatar min enorma bullfitta som inte ens försvann när jag gick ner mer än halva min vikt (& den orsakar lätt en kameltå).

    Den minskade inte någonting alls i storlek, trots att nästan allt annat fett på kroppen försvann.

    Jag fick veta att det beror på att lipödem är genetiskt & medfött & mitt lipödem sitter från midjan och ner till knäna (eller kanske ända vägen ner till tårna).

    När jag hade gjort min bukplastik så stack den ut ännu mer i profil pga min platta buk & den lilla rumpa jag hade fått räckte inte heller för att dölja den.

    Jag tjatade på plastikkirurgen ett flertal ggr och verkligen betonade hur enormt viktigt det var för mig att få det området fettsuget, det hade jag ju väntat på hela mitt liv.

    Men när hon till sist gjorde den operation som jag trodde skulle fixa den så hade hon inte gjort ett dugg & skar dessutom bara bort det lipödem (som hade uppstått på min fd platta buk).

    ALLA plastikkirurger vet dock att man MÅSTE fettsuga bort alla de muterade fettcellerna som blivit onormala & därmed orsakar ett lipödem, annars så fortsätter bara de muterade fettcellerna att sprida sig & kan fyllas på med massor av fett, mycket mer örn normalt.

    Så givetvis hade jag ett nytt lipödem på samma ställe innan operationsåret ens hade läkt, denna gång ännu större. Och nu får jag ingen hjälp av någon, både landstinget & plastikkirurgen har brutit alla sina löften.

    Men om jag har tur så växer lipödemet så mycket att det hänger ner över min äckliga bullfitta igen & döljer den (& jag blir fet igen, så allt helvetet & den outhärdliga smärtan har varit förgäves )

    För jag har kämpat hela mitt liv med att gå ner i vikt men vet inte ens hur jag lyckades. Kanske började min sköldkörtel att fungera för första gången i mitt liv & jag fick överproduktion istället för underproduktion vid de 2 tillfällen då jag fullkomligt rasade i vikt.

    Men jag får inte ens någon behandling för min sköldkörtel, jag blir tvungen att vänta tills den är fullständigt förstörd & det inte räcker med radioaktiva strålning, utan jag tvingas operera bort den. Enbart för att jag inte tål Levaxin & förvägras någon annan hjälp i detta jävla landsting.

    Jag kan åtminstone dölja den & slippa kameltå pga de gördlar som jag använt sedan bukplastiken. Jag har 3 olika modeller, 2 med ben. Den kortaste knäpps dock mellan benen som en vanlig body, men alla 3 döljer tack & lov det jag hatar & äcklas av allra mest på min kropp.

    Och har gjort sedan typ 40 år tillbaka (jag var 4-5 år gammal då de andra barnen såg till att jag fick veta att jag var annorlunda; fet, ful. äcklig & vidrig de kommande 10 åren?)

  • Anonym (Anonym kille)

    Hatar min enorma bullfitta som inte ens försvann när jag gick ner mer än halva min vikt (& den orsakar lätt en kameltå).




    Ni kvinnor påstår att vi män trycker ner hur ni ser ut hit och dit det är fan ni själva som gör det, de är en fucking dröm me en sån fitta, och du pratar som att det är en sjukdom, många tjejer har det så, det är normalt och det är tvär sexigt, sen att du får det att låta som ett fel glöm inte att du talar för andra tjejer som kanske faller för dina ord, men visst om du tycker så om dig själv, men jag tycker de är det sexigaste som finns.

  • Anonym (Anonym kille)

    Antagligen råkar Väl dom flesta få det ibland, förutom dom tjejerna som vet att killar tycker att det är det ?SEXIGASTE SOM FINNS? dom passar väl på att framhäva den för att killar ska få bånge av dom, men alla gör ju definitivt inte det med mening, sen kommer du nog inte hitta många kvinnor här som ens med anonyma namn skulle erkänna att dom gjort det, för dom tror att ?allt sånt ger oss killar hybris? själv tänker ja när jag ser en tjej med kameltå, OMG!! hon har kameltå!! Som att det är nått jätte speciellt de är faktist väldigt många som kan få det 

  • Anonym (det är vad det är)

    Tror faktiskt inte alla kan göra så mycket åt det, man är olika stora mellan blygdläpparna helt enkelt.

  • Anonym (Anonym kille)

    Obviously, för att jävlas me oss killar för dom vet hur kåta vi blir av det, det är någon instinkt i män som ba kickar igång typ, första gången jag fick stånd va ju typ när jag såg en kameltå.

  • Anonym (Anonym kille)
    Anonym skrev 2022-01-11 09:52:10 följande:
    Men man gör ju inte så med den avsikten eftersom man inte kan räkna med andras mentala handikapp. Det är inte vrickat som är normen.

    Vågar du inte gå förbi kvinnor när du handlat baguetter? Man kan liksom inte utgå ifrån att folk har något fel och blir upphetsade.
    Vadå fel, det är en mänsklig instinkt, det är just det du håller på med just nu som förtryckt kvinnor i 1.000 tals år att dölja sin sexualitet, pga "man har sett det som fel", vad menar du med fel, är det ett fel att bli kåt? nu undrar jag vad som händer i din hjärna.
  • Anonym (Anonym kille)
    Anonym (Luktar illa) skrev 2022-01-11 09:30:27 följande:

    Cameltoe är galet fult och kan inte vara bra för slemhinnorna.

    Tyg som mer eller mindre pressas in mellan blygdläpparna och gnider runt. Måste ju lukta illa på nolltid, tätt och svettigt blandat med vanliga underlivslukten och flytningar på det...   jag kan badra tänka mig den ofräscha lukten om mna råkar hamna brevid en sån på yoga eller gym, huwa.

    Äh fy fan, vidrigt med camel toe 


    Det är vad ni tjejer tycker ja, men som sagt inte vad män tycker, dom gillar det vare sig du gör det eller inte, men vissa lever ju i en fantasivärld där fakta inte existerar.
  • Killensomvet
    Anonym (Hatar!) skrev 2022-01-11 19:03:17 följande:

    Hatar min enorma bullfitta som inte ens försvann när jag gick ner mer än halva min vikt (& den orsakar lätt en kameltå).

    Den minskade inte någonting alls i storlek, trots att nästan allt annat fett på kroppen försvann.

    Jag fick veta att det beror på att lipödem är genetiskt & medfött & mitt lipödem sitter från midjan och ner till knäna (eller kanske ända vägen ner till tårna).

    När jag hade gjort min bukplastik så stack den ut ännu mer i profil pga min platta buk & den lilla rumpa jag hade fått räckte inte heller för att dölja den.

    Jag tjatade på plastikkirurgen ett flertal ggr och verkligen betonade hur enormt viktigt det var för mig att få det området fettsuget, det hade jag ju väntat på hela mitt liv.

    Men när hon till sist gjorde den operation som jag trodde skulle fixa den så hade hon inte gjort ett dugg & skar dessutom bara bort det lipödem (som hade uppstått på min fd platta buk).

    ALLA plastikkirurger vet dock att man MÅSTE fettsuga bort alla de muterade fettcellerna som blivit onormala & därmed orsakar ett lipödem, annars så fortsätter bara de muterade fettcellerna att sprida sig & kan fyllas på med massor av fett, mycket mer örn normalt.

    Så givetvis hade jag ett nytt lipödem på samma ställe innan operationsåret ens hade läkt, denna gång ännu större. Och nu får jag ingen hjälp av någon, både landstinget & plastikkirurgen har brutit alla sina löften.

    Men om jag har tur så växer lipödemet så mycket att det hänger ner över min äckliga bullfitta igen & döljer den (& jag blir fet igen, så allt helvetet & den outhärdliga smärtan har varit förgäves )

    För jag har kämpat hela mitt liv med att gå ner i vikt men vet inte ens hur jag lyckades. Kanske började min sköldkörtel att fungera för första gången i mitt liv & jag fick överproduktion istället för underproduktion vid de 2 tillfällen då jag fullkomligt rasade i vikt.

    Men jag får inte ens någon behandling för min sköldkörtel, jag blir tvungen att vänta tills den är fullständigt förstörd & det inte räcker med radioaktiva strålning, utan jag tvingas operera bort den. Enbart för att jag inte tål Levaxin & förvägras någon annan hjälp i detta jävla landsting.

    Jag kan åtminstone dölja den & slippa kameltå pga de gördlar som jag använt sedan bukplastiken. Jag har 3 olika modeller, 2 med ben. Den kortaste knäpps dock mellan benen som en vanlig body, men alla 3 döljer tack & lov det jag hatar & äcklas av allra mest på min kropp.

    Och har gjort sedan typ 40 år tillbaka (jag var 4-5 år gammal då de andra barnen såg till att jag fick veta att jag var annorlunda; fet, ful. äcklig & vidrig de kommande 10 åren?)


    Det är det här som är fel, det är er kvinnor det är fel på  med era komplex, sen säger ni att vi män är konstiga och att det är fel för att vi gillar er som ni är, och så vill ni operera er och göra massa andra konstiga grejer, det är nog ni som är knäppa som har nån  komplex grej att gå emot saker som är normalt, en sån fitta är bokstavligt talat en dröm, och du funderar på att operera dig? snacka om hjärnspöken asså, det är ni kvinnor som förtryckt er själva genom tiden (sexuellt), med tanke på att det är ni som pekar och säger att allt är vidrigt och oacceptablet, inte män.
  • Anonym (Anonym kille)

    Cameltoe är det absolut fu...ng sexigaste som finns, ni andra är, bögar, precis ni som inte gillar hur gott en fiffi doftar, ni behöver inte ens yttra er, för ni är inte ens män, ni gör bara kvinnor osäkra, men ATT KVINNOR är osäkra på hur deras vagina ser ut, är för mestadels att andra tjejer dömmer, så fort man pratar om typ kameltå, säger tjejer "Euw fan va äckligt"  varför trycker ni ner eran egna kropp, varför ger ni er själva komplex, och säger "Killar kollar för mycket porr" så dom förväntar sig att det bara ska va ett hål där nere"  det är så ni kvinnor säger, inte män, det är verkligheten, jag vet hur vaginor ser ut, män älskar vagina, kvinnor avskyr vagina, punkt slut.

  • Anonym (Anonym kille)

    Sluta prata illa om kameltår, och för guds skull GE FAN I att dölja den, det är irriterande, det är så osexig med tjejer som har en pösig boll där nere så dom ser ut som killar, man vill see den lilla triangeln och den lilla bullen, då vet man att det är en tjej iaf, låt skåran träda fram, det va en tjej på fest som jag inte tyckte va vidare snygg, men när jag såg hur stor kameltå hon hade, blev jag så kåt så jag va tvungen att prata med henne, det är någon instinkt som tar över, och visste ni att dom yttre blydläpparna faktist har en funktion? dom gör det skönare för mannen att penetrera, så det är lixom biologisk menat att män ska gilla det, evolution!


     
Svar på tråden Varför har tjejer medvetet byxor som framhäver deras kameltå?