• Millis222

    Finns det tjejer i 30 års åldern som inte legat med många?

    jag undrar om det finns tjejer i 28-32 års- åldern som inte har legat med så många människor, jag tänkte på om det finns någon här typ, eller om någon känner till någon? Är bara intresserad, jag har själv inte gjort det och funderar om det är normalt?


    Frågan har inget med killars sexpartners och slampor och allt det där att göra, som tidigare liknande trådar alltid verkar ha mynnat ut i.

  • Svar på tråden Finns det tjejer i 30 års åldern som inte legat med många?
  • Anonym (Jessica)

    Hon tvingade väl inte dig gå ner på henne antar jag. 

  • Anonym (Kvinna)

    Bara med 1 och det är min man.
    jag är 34 och han är 32 år 

  • Anonym (Röd pion)

    Vid 30 hade jag haft penetrerande sex med 4 män.
    Drygt 20 år senare är det 6.

    Tre av dem hann välja mig som partner för livet.

    Jag har bara sex med män jag beundrar, förutom att jag måste tända på dem.

  • Anonym (JB)
    Tornhöken skrev 2024-05-04 15:54:20 följande:
    Och nu då?
    Samma, min man är nummer tolv. 
  • Anonym (En)

    Har endast haft samlag med en och det är min man. Innan endast oralsex med andra. 

  • Anonym (JB)
    Anonym (En) skrev 2024-05-05 21:40:20 följande:

    Har endast haft samlag med en och det är min man. Innan endast oralsex med andra. 


    Oralsex är också sex, rent grammatiskt inte samlag kanske. Men du har haft sex med fler än en. 
  • Anonym (Stavfelet)
    Anonym (JB) skrev 2024-05-09 14:15:37 följande:
    Oralsex är också sex, rent grammatiskt inte samlag kanske. Men du har haft sex med fler än en. 
    Grammatiskt?
  • Anonym (far out)
    Anonym (JB) skrev 2024-05-09 14:15:37 följande:
    Oralsex är också sex, rent grammatiskt inte samlag kanske. Men du har haft sex med fler än en. 
    blir man av med oskulden om man har oralsex?
  • Anonym (JB)

    Ingen aning då jag inte riktigt forskat i ämnet, men det verkar bli vanligare att man slopar det vidriga uttrycket "förlora oskulden" och istället använder "sexuell debut". I fallet med oralsex har man solklart haft sin sexuella debut, enligt min mening. 


    Anonym (far out) skrev 2024-05-09 15:51:10 följande:
    blir man av med oskulden om man har oralsex?
  • Anonym (far out)
    Anonym (JB) skrev 2024-05-09 17:01:27 följande:

    Ingen aning då jag inte riktigt forskat i ämnet, men det verkar bli vanligare att man slopar det vidriga uttrycket "förlora oskulden" och istället använder "sexuell debut". I fallet med oralsex har man solklart haft sin sexuella debut, enligt min mening. 


    jag växte upp på den tiden då man sa så, men jag litar på ditt ord... man tänker ju på lesbiska tjejer som kanske aldrig blir penetrerade av en man, de blir ju aldrig av med oskulden om det är penetrerande sex med en man som krävs
  • Anonym (Milf)

    Jag är kvinna på 45år. Jag har haft 3 sexpartners✌🏼

  • Anonym (Ingen)

    Jag är 30+ och har inte haft någon alls ännu...

  • Anonym (Sunflower)

    Jag är tjej, 28 år. Hade första samlaget när jag var 19 år. 
    Min nuvarande sambo är den 6:e. 

  • Anonym (What)

    Asså va?


    Tjejer i tråden skriver om att de "bara" haft sex med typ 3-12 stycken och så kallar man det bara. Som om det normala är mer än 12 stycken. Sen är förklaringen ofta att man varit i ett förhållande, som om när man inte är i förhållande kan få många fler. 

    Men asså va. Som kille även utan förhållande så är typ 3 många även efter typ 20 år. 

    Nä jag måste lämna den här tråden innan jag blir för bitter och less på vilket kön man hamnat i. 

  • Anonym (HmJ)
    Anonym (JB) skrev 2024-05-09 17:01:27 följande:

    Ingen aning då jag inte riktigt forskat i ämnet, men det verkar bli vanligare att man slopar det vidriga uttrycket "förlora oskulden" och istället använder "sexuell debut". I fallet med oralsex har man solklart haft sin sexuella debut, enligt min mening. 


    Instämmer
Svar på tråden Finns det tjejer i 30 års åldern som inte legat med många?