• Anonym (Osynk)

    Du är jättekåt och vill ligga…

    ?men din partner saknar lust, vänder ryggen till och vill bara sova. Hur hanterar du vanligtvis situationen?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Du är jättekåt och vill ligga…
  • Anonym (Försök)

    Jag, man, valde alternativet att jag lämnar rummet och sköter det själv. OM det skulle hända. Vi är överens om att inte bara vända ryggen till, mycket kan hända om man ger det en chans. Självklart har man "vetorätt". Men avvisande utan att ha gjort ett försök slår snabbt split i relationen, har vi märkt.

  • Anonym (Lätt fråga)
    Anonym (Osynk) skrev 2024-05-06 07:15:00 följande:
    Man kanske skäms, vill undvika att störa eller själv har svårt att få utlopp då ens kåthet liksom inte besvaras? Vad det säger om en relation? tja, det kan väl säga allt och inget tänker jag.
    Vad finns att skämmas för? Alla människor onanerar.
  • Anonym (Försök)
    Anonym (Lätt fråga) skrev 2024-05-06 16:29:33 följande:
    Vad finns att skämmas för? Alla människor onanerar.
    Min fru vet att jag onanerar och har inga problem med det såklart, men jag skulle inte vilja göra det bredvid henne om hon skulle sova. Men det kanske man ska prova nån gång. 
  • Anonym (Lätt fråga)
    Anonym (Försök) skrev 2024-05-06 21:08:33 följande:
    Min fru vet att jag onanerar och har inga problem med det såklart, men jag skulle inte vilja göra det bredvid henne om hon skulle sova. Men det kanske man ska prova nån gång. 
    Vad hindrar dig mer än din egen tanke?
  • Anonym (HmJ)

    Inget av alternativet, sover utan suckar 

  • Anonym (Försök)
    Anonym (Lätt fråga) skrev 2024-05-06 22:30:40 följande:
    Vad hindrar dig mer än din egen tanke?
    Det känns privat och lite sunkigt. Om ert inte är en del av gemensamt sex förstås.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Försök) skrev 2024-05-06 21:08:33 följande:
    Min fru vet att jag onanerar och har inga problem med det såklart, men jag skulle inte vilja göra det bredvid henne om hon skulle sova. Men det kanske man ska prova nån gång. 
    Min hustru vaknade en gång när jag låg och runkade samtidigt som jag tittade på hennes nakna kropp i morgonljuset, blev ett jävla liv och det var absolut inget hon ville vara med om igen, får absolut inte runka i hennes närvaro annat än när vi har sex tillsammans. Tyvärr. Utöver detta så är det strängt förbjudet att väcka henne och föreslå sex, för hon är för morgontrött och tar ofta ett par timmar på sig att vakna. Hon vill inte heller ligga med morgonandedräkt eller inte duscha först då hon har problem med flytningar och ofta luktar illa i underlivet så hon känner sig typ alltid ofräsch annat än när hon är nyduschad. Att försöka få henne kåt med handlingar som någon kvinna föreslog, kyssar smek osv är totalt lönlöst att försöka, minsta lilla antydan till att man vill ha sex avvisas med orden, jag är inte där just nu och vill inte. Att då försöka smeka henne så blir handen genast bortviftad med orden, sluta nu jag vill inte. Så det är omöjligt att ens komma så nära för att ge henne en kyss. 
  • Anonym (C)
    Anonym (Man) skrev 2024-05-07 10:52:10 följande:
    Min hustru vaknade en gång när jag låg och runkade samtidigt som jag tittade på hennes nakna kropp i morgonljuset, blev ett jävla liv och det var absolut inget hon ville vara med om igen, får absolut inte runka i hennes närvaro annat än när vi har sex tillsammans. 
    Fan vad äcklig hon är.. 

    Fatta vad livat det hade varit om en kille hade rest sig upp och skrikit "USCH DIN JÄVLA H*RA!" bara för att hon ligger där lite sömnig och havldåsig och pillar litegrann.. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (C) skrev 2024-05-07 11:13:57 följande:
    Fan vad äcklig hon är.. 

    Fatta vad livat det hade varit om en kille hade rest sig upp och skrikit "USCH DIN JÄVLA H*RA!" bara för att hon ligger där lite sömnig och havldåsig och pillar litegrann.. 
    Nu var det inte det hon sa...
  • Anonym (C)
    Anonym (Man) skrev 2024-05-07 18:03:44 följande:
    Nu var det inte det hon sa...
    Det är precis samma reaktion som hon hade. 
  • Anonym (Lätt fråga)
    Anonym (Man) skrev 2024-05-07 10:52:10 följande:
    Min hustru vaknade en gång när jag låg och runkade samtidigt som jag tittade på hennes nakna kropp i morgonljuset, blev ett jävla liv och det var absolut inget hon ville vara med om igen, får absolut inte runka i hennes närvaro annat än när vi har sex tillsammans. Tyvärr. Utöver detta så är det strängt förbjudet att väcka henne och föreslå sex, för hon är för morgontrött och tar ofta ett par timmar på sig att vakna. Hon vill inte heller ligga med morgonandedräkt eller inte duscha först då hon har problem med flytningar och ofta luktar illa i underlivet så hon känner sig typ alltid ofräsch annat än när hon är nyduschad. Att försöka få henne kåt med handlingar som någon kvinna föreslog, kyssar smek osv är totalt lönlöst att försöka, minsta lilla antydan till att man vill ha sex avvisas med orden, jag är inte där just nu och vill inte. Att då försöka smeka henne så blir handen genast bortviftad med orden, sluta nu jag vill inte. Så det är omöjligt att ens komma så nära för att ge henne en kyss. 
    Rödflagg!

    Du behöver agera.
  • Anonym (Osynk)

    Hittills är det 2/3 män och 1/3 kvinnor som svarat. Det finns ett mönster att fler män (33 %) än kvinnor (13 %) försöker kväva lusten genom att vända ryggen till. Fler kvinnor (39 %) än män (15 %) som svarar att detta inte händer dem.

  • Anonym (Mia)

    Fanns inget alternativ för mig att välja. Jag accepterar såklart utan dåligt beteende och skedar partnern.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Mia) skrev 2024-05-11 08:18:25 följande:

    Fanns inget alternativ för mig att välja. Jag accepterar såklart utan dåligt beteende och skedar partnern.


    Att efter blivit nekad sex och då vara kåt så är det sista jag skulle göra är att självskada mig med att skeda en perfekt naken rumpa med mitt bultande stånd...
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Man) skrev 2024-05-12 15:32:36 följande:
    Att efter blivit nekad sex och då vara kåt så är det sista jag skulle göra är att självskada mig med att skeda en perfekt naken rumpa med mitt bultande stånd...
    Haha...jag har ju dels ingen sån kroppsdel och så tänker jag på vad som kommer att ske på morgonen istället om det finns tid. Det är en bra uppladdning säger jag :)
  • Anonym (Osynk)
    Anonym (Mia) skrev 2024-05-12 18:29:03 följande:
    Haha...jag har ju dels ingen sån kroppsdel och så tänker jag på vad som kommer att ske på morgonen istället om det finns tid. Det är en bra uppladdning säger jag :)
    Bra om det funkar! Tror män är mer ?slavar? under sitt begär och fixar inte att skjuta kåtheten på framtiden på det sättet.
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Osynk) skrev 2024-05-12 19:22:06 följande:
    Bra om det funkar! Tror män är mer ?slavar? under sitt begär och fixar inte att skjuta kåtheten på framtiden på det sättet.
    Vet inte om jag tror det faktiskt. Vi kvinnor är bra på det här med sexuella begär, har inte varit med om något som talar emot det. Kanske att vi är något mer cerebrala, det sitter i huvudet.
  • Anonym (Tror jag blev kär!)

    Man i mogen ålder.
    Svarade att :Det händer aldrig mig. Därför att jag alltid ser till att lägga mig nyrunkad.
    Vill inte utsätta henne, eller mig själv, för den pinsamma stämning som uppstår om jag visar hur mycket jag längtar efter henne.
    Visst, vi har husfridssex ibland, men bara om hon får initiera det.

  • Anonym (Benny)
    Anonym (Man) skrev 2024-05-07 10:52:10 följande:
    Min hustru vaknade en gång när jag låg och runkade samtidigt som jag tittade på hennes nakna kropp i morgonljuset, blev ett jävla liv och det var absolut inget hon ville vara med om igen, får absolut inte runka i hennes närvaro annat än när vi har sex tillsammans. Tyvärr. Utöver detta så är det strängt förbjudet att väcka henne och föreslå sex, för hon är för morgontrött och tar ofta ett par timmar på sig att vakna. Hon vill inte heller ligga med morgonandedräkt eller inte duscha först då hon har problem med flytningar och ofta luktar illa i underlivet så hon känner sig typ alltid ofräsch annat än när hon är nyduschad. Att försöka få henne kåt med handlingar som någon kvinna föreslog, kyssar smek osv är totalt lönlöst att försöka, minsta lilla antydan till att man vill ha sex avvisas med orden, jag är inte där just nu och vill inte. Att då försöka smeka henne så blir handen genast bortviftad med orden, sluta nu jag vill inte. Så det är omöjligt att ens komma så nära för att ge henne en kyss. 
    Du bör nog absolut sluta med att "försöka" i sängen. Ni behöver göra en överenskommelse. Kanske kunde ni planera sex i förväg, bestämma att lördag eftermiddag är bäst, kl 16. Låt bli henne för övrigt, se sängen som en sovplats, inget annat.

    Om man som man försöker kåta upp en motvillig kvinna i sängen och han blir avvisad så känner han sig förnedrad och skamsen, och hon känner sig kall och elak. En lose-lose-situation. Ett bra samtal (inte i sängen!) kan leda till win-win.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Benny) skrev 2024-05-14 15:36:06 följande:
    Du bör nog absolut sluta med att "försöka" i sängen. Ni behöver göra en överenskommelse. Kanske kunde ni planera sex i förväg, bestämma att lördag eftermiddag är bäst, kl 16. Låt bli henne för övrigt, se sängen som en sovplats, inget annat.

    Om man som man försöker kåta upp en motvillig kvinna i sängen och han blir avvisad så känner han sig förnedrad och skamsen, och hon känner sig kall och elak. En lose-lose-situation. Ett bra samtal (inte i sängen!) kan leda till win-win.
    Jo vi har testat den modellen också vid flertalet tillfällen, men efter att det många gånger blivit att jag som man gått och väntat och fått upp förhoppningen om att det ska ske till att det ändå helt plötsligt låter, jag vet att vi bestämde detta men jag har inte lust, så har vi slutat med det också...
Svar på tråden Du är jättekåt och vill ligga…