• Anonym (Bofast)

    KOOOM IGEN NU!!! Lite hyfs...

    Obestämd Inte för mycket begärt. 

    Så skrev en kvinna på en dejtsida. Jag antar att hon råkat ut för män som inte kan bete sig.
    Är det här något som endast män bör tänka på?

    Jag tänker på när jag varit på dejt med olika kvinnor. Då är jag fokuserad på henne, jag är närvarande där och då. Jag pratar inte om andra kivnnor jag träffat tidigare. På flera dejter så har kvinnor nännt andra män de träffat tidigare, legat med.
  • Svar på tråden KOOOM IGEN NU!!! Lite hyfs...
  • Anonym (Huuu)

    Varför tror du att de skulle vara endast män som skulle tänka på det?

  • Anonym (Bofast)
    Anonym (Huuu) skrev 2024-05-08 10:20:02 följande:

    Varför tror du att de skulle vara endast män som skulle tänka på det?


    Män bör lära sig lite hyfs?
  • Anonym (Hmmm ...., ,)

    När en kvinna pratar om andra män på en "dejt" (vilket troligen är EXTREMT ovanligt och udda) så kan jag inte se något annat skäl än för att tydligt klargöra att mannen hon är på "dejt" med är helt totalt ointressant.  Detta för att få honom att verkligen förstå och inte ha minsta hopp om någonting. Är du säker på att det var dejter du var på? Eller vara det bara bekanta eventuellt blivande kompisar?

    Har aldrig i mitt 50+ åriga liv hört talas om något liknande varken från kvinnor eller män. 

  • Fiona M

    Var skrev kvinnan att det gällde män? Du kanske missade en del av citatet när du skrev trådstarten.

    Tolkar du det så för att hon i sin profil söker män för dejter, och utgår från att det är dessa hon säger till och uppmanar, ja då undrar jag hur du tycker hon skulle få in kvinnor i det hela.

    Du försöker verkligen skohorna in dina käpphästar överallt och det blir märkligt när du startar trådar om något en enstaka kvinna gjort eller sagt och tillämpar det rakt av på halva populationen.

  • Anonym (Bofast)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-05-08 11:20:00 följande:

    När en kvinna pratar om andra män på en "dejt" (vilket troligen är EXTREMT ovanligt och udda) så kan jag inte se något annat skäl än för att tydligt klargöra att mannen hon är på "dejt" med är helt totalt ointressant.  Detta för att få honom att verkligen förstå och inte ha minsta hopp om någonting. Är du säker på att det var dejter du var på? Eller vara det bara bekanta eventuellt blivande kompisar?

    Har aldrig i mitt 50+ åriga liv hört talas om något liknande varken från kvinnor eller män. 


    Jag har som sagt varit på flera dejter där kvinnorna nämnde andra män. De ville även nämna sexet de hade med männen.
    Ja, det var dejter. De var singlar och vi fick kontakt via dejtsidor.
  • Anonym (tjolahopp)
    Anonym (Bofast) skrev 2024-05-08 10:18:29 följande:
    KOOOM IGEN NU!!! Lite hyfs... Obestämd Inte för mycket begärt. 

    Så skrev en kvinna på en dejtsida. Jag antar att hon råkat ut för män som inte kan bete sig.
    Är det här något som endast män bör tänka på?

    Jag tänker på när jag varit på dejt med olika kvinnor. Då är jag fokuserad på henne, jag är närvarande där och då. Jag pratar inte om andra kivnnor jag träffat tidigare. På flera dejter så har kvinnor nännt andra män de träffat tidigare, legat med.
    Hur många dejter har du haft totalt? En handfull?

    Konstigt att så många kvinnor beter sig illa, finns det en gemensam nämnare?
  • Anonym (Bofast)
    Fiona M skrev 2024-05-08 11:24:35 följande:

    Var skrev kvinnan att det gällde män? Du kanske missade en del av citatet när du skrev trådstarten.

    Tolkar du det så för att hon i sin profil söker män för dejter, och utgår från att det är dessa hon säger till och uppmanar, ja då undrar jag hur du tycker hon skulle få in kvinnor i det hela.

    Du försöker verkligen skohorna in dina käpphästar överallt och det blir märkligt när du startar trådar om något en enstaka kvinna gjort eller sagt och tillämpar det rakt av på halva populationen.


    Det var hela citatet, och hon söker män, så jag utgår från att hon tycker att män borde visa lite hyfs.
  • Fiona M
    Anonym (Bofast) skrev 2024-05-08 11:27:45 följande:
    Det var hela citatet, och hon söker män, så jag utgår från att hon tycker att män borde visa lite hyfs.
    Du utgår från det ja. Hur skulle hon fått in kvinnor i det hela då?
    Du kan väl ha motsvarande text i din presentation som en sådär lagom kryptisk uppmaning till kvinnor?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Bofast) skrev 2024-05-08 11:26:20 följande:
    Jag har som sagt varit på flera dejter där kvinnorna nämnde andra män. De ville även nämna sexet de hade med männen.
    Ja, det var dejter. De var singlar och vi fick kontakt via dejtsidor.
    När jag var singel var jag på massor av dejter under några år. Inte en gång hörde jag nämna sex med andra män. Berätta lite om tidigare förhållande och vad som inte fungerade hände däremot 

    Visst såg jag kvinnor som hade taggarna utåt i din profil och dom kontaktade inte jag. Några sådana kontaktsde mig men dom verkade mest bittra och inga jag ville träffa.
  • Anonym (Mm)

    Hon bryr sig väl inte om vad kvinnor ska tänka på att göra, på sina dejter eftersom hon inte har tänkt dejta kvinnor. Antar jag. Skriv du om kvinnor i din egen presentation om du tycker det.

  • Anonym (Hellan)

    Vet många kvinnor på dejtingsajter som fått dickpicks skickade till sig. Så hon menar nog hyfs på själva dejtingsiten.

Svar på tråden KOOOM IGEN NU!!! Lite hyfs...