• Therese73

    Nu ligger Jonathan i minneslunden...

    Då var ännu en onsdag passerad och varför händer allt på onsdagar...???

    Igår fick vi "brevet"... Brevet som meddelar att Jonathan ligger i minneslunden...trodde jag var beredd på det när det skulle komma..

    Men nej...jag är så ledsen...


    Jonathans änglamamma...
  • Svar på tråden Nu ligger Jonathan i minneslunden...
  • Salliemamman

    Lilla Jonathan, ditt fina barn.
    Han lämnar dig aldrig, det är jag säker på.
    I sorgen finns han intill dig.
    Alldeles nära och stark.

  • Headrush
    *Massa kramar till er* Jag kan inte för mitt liv veta vad du går igenom, men bara tanken på att det skulle hända mitt barn något gör så ont i mig att jag håller på att gå sönder, så jag kan verkligen tänka mig hur dåligt du säkert mår. Ännu en gång *massa varma kramar till er* 
  • Mammatillfem

    Du ÄR ALLTID hans enda mamma - vart han är - och HAN,lilla Jonathan,är för ALLTID din son - det kan inget i världen ändra på!
    han lever inom dig,i dig,med dig..alltid.Han vet att DU är hans MAMMA - och han älskar dig -på avstånd.

    Du har tyvärr blivit mamma på DISTANS - som vi änglamammor är...EN gång mamma - ALLTID mammma - även fast vi befinner oss i olika dimensioner.

    Styrkekramar! Tack MInday för distans lärdom..

  • Grebban

    Kramar från oss....
    Väntar också på beskedet....är rädd för den dagen....

  • Lilla Mjau

    *kramar om*


    - Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
  • KarinB1

    fick också mitt brev igår, nu vilar Edvin i minneslunden. För min del kändes det som en lättnad. Jag har tyckt att det varit så jobbigt att tänka på att han legat någonstans på sjukhuset alldeles själv.
    Kramar till dig

  • englabella

    mängder av varma kramar och tankar till er!
    Man är aldrig beredd på det där brevet. Vår Liten fick komma till storebror den 13 dec. Trodde då att nu är jag beredd, hade ju gjort den innan, men det kom som en käftsmäll, igen. Lite senare kändes det dock lättare. De var tillsammans och på en mycket bättre plats. Och sjukhuset kändes som en kall och ensam plats. 


    Din Jonathan har blivit väl emottagen av de andra underverken i änglabarnshimlen! 
    Det är dom, våra små, som är solen idag!

  • johannaannahoj

    Kämpa på! Tänker på dig! Även om jag inte känner just dig!
    massa kramar!

Svar på tråden Nu ligger Jonathan i minneslunden...