• Gosmyran

    Har ni blivande pappor oxå ökat i vikt??

    Halloj alla blivande pappor
    Jag har en liten fråga....... är det någon av er som  har ökat i vikt under tiden som er käreste blir större å större??  Min sambo har snart ökat lika mycket i vikt som jag,under samma period Ledsen Är han skengravid?
  • Svar på tråden Har ni blivande pappor oxå ökat i vikt??
  • sstl

    Killar brukar bli sympati gravida . Min man gick upp i vikt och blev lite rundare om magen när jag väntade vår första son, nu ska vi få vårt andra barn och han har fortfarande inte gått ner kilona sen förra graviditeten.


    Älskar mina pojkar
  • Lyiefa

    min man ökade allt ett par kilo när jag var gravid ;)

  • Gosmyran
    Gosmyran skrev 2007-11-15 18:39:04 följande:
    Halloj alla blivande pappor Jag har en liten fråga....... är det någon av er som  har ökat i vikt under tiden som er käreste blir större å större??  Min sambo har snart ökat lika mycket i vikt som jag,under samma period  Är han skengravid?
    Lite roligt att det e fler pappor som blir "gravida" fast min kära sambo har gått upp ca 10kg , och jag har än så länge gått upp 14kg, men då har jag två bebisar i min mage
  • Busflickan

    Min sambo har gått upp 6 kilo sen jag blev gravid, men han är fortfarande underviktig Söt som socker är han dock med sin lilla lilla putmage Hann fram till vecka 30 innan jag hade gått upp mer än honom Men så har jag att ta av sen innan oxå.

  • Asgeirr

    Jag tycker faktiskt att mina tröjor har blivit lite kortare men det måste nog ha hänt något i tvättmaskinen säger jag!

  • Gosmyran
    Asgeirr skrev 2007-11-20 20:48:40 följande:
    Jag tycker faktiskt att mina tröjor har blivit lite kortare men det måste nog ha hänt något i tvättmaskinen säger jag!
    Det låter mest troligt
  • Nennegumman

    Min sambo har gått upp flera kilon nu när jag varit gravid, och vet att syrrans sambo också gjorde det då de väntade sin son, så det verkar ligga nånting i det där med att bli "sympati gravid"! =)

  • berniie

    Min sambo har inte gått upp i vikt. Nu är det en månad kvar till bf så han lär ju inte göra de heller.

  • fjunis

    Min man gick upp lika många kilo som mig under graviditeten

Svar på tråden Har ni blivande pappor oxå ökat i vikt??