• Zoo

    Symptom cysta

    Har haft ONT i högersida som strålat ut i ryggen. Har kännt mig "konstig" och haft yrsel. Hade en cysta för många år sedan och kände igen smärtan. Trodde ett tag att jag var gravid men ett antal tester senare har jag släppt den tanken (nästan) Fler som haft dessa symptom i samband med cysta? Ska till Gyn på tisdag men tror att den försvunnit för jag har inte så ont längre.

  • Svar på tråden Symptom cysta
  • Mammish

    Exakt så kände jag med när jag hade en cysta... Hade såna otroliga smärtor i höger sida så dom trodde först det va blindtarmen men det visade sig vara en cysta. Jag blev inlagd 3 dagar på sjukhus. det va nog det värsta jag varit med om! Yrsel och illamående hade jag med. Skönt att det verkar börjar gå över på dig!

  • Zoo

    Då har väl mina "krämpor" kanske haft med ev cysta att göra. Men som sagt nu kan jag till och med sätta mig ner och resa mig upp utan att det känns! Ska ändå bli skönt att få göra en undersökning.

  • Chinette

    Jag får väldig yrsel och illamående av mina cystor, plus att mensen blir sen..

  • chiquiitah

    Jag har också jätte ont på högersida som strålar ut mot ryggen, benen och börjar få ont i buken också.. jag kollade upp det och de hittade en cysta på högra äggstock och jag är jätte yr o har ingen kraft i kroppen alls men det finns inte så mycket de kan göra åt det sa de o skicka hem mig o nu ligger jag med smärtor o mår skit :(

  • gjan
    Zoo skrev 2008-03-16 14:41:36 följande:
    Har haft ONT i högersida som strålat ut i ryggen. Har kännt mig "konstig" och haft yrsel. Hade en cysta för många år sedan och kände igen smärtan. Trodde ett tag att jag var gravid men ett antal tester senare har jag släppt den tanken (nästan) Fler som haft dessa symptom i samband med cysta? Ska till Gyn på tisdag men tror att den försvunnit för jag har inte så ont längre.

    ja du jag känner igen mig,det är nog en cysta i ryggen du har för det har jag redan,den kan göra jävligt ont som sagt
    den är inget kul alls
    Rynkar på näsan
  • gjan
    Mammish skrev 2008-03-16 14:55:38 följande:
    Exakt så kände jag med när jag hade en cysta... Hade såna otroliga smärtor i höger sida så dom trodde först det va blindtarmen men det visade sig vara en cysta. Jag blev inlagd 3 dagar på sjukhus. det va nog det värsta jag varit med om! Yrsel och illamående hade jag med. Skönt att det verkar börjar gå över på dig!

    precis illamående yrsel och allting ska nog få ta min med snart här det är inget vidare,får ta en diklofenak mylan
    jäkla skit det är nog den som förstör min vardag,väck din fula cysta vill inte ha dig i min kroppRynkar på näsan
Svar på tråden Symptom cysta