• LillaNathalie

    Jag är HEMSK!!!Snälla hjälp!

    Jag är verkligen den sämsta gravida sambon man kan hitta.
    Jag vet Mycket väl att min sambo älskar mig över allt annat,o jag älskar honom så mycket att ibland vet ja inte vad ja ska ta mig till.

    men jag har verkligen blivit hemsk.. hemsk hemsk hemsk mot honom ! Jag vet inte varför, o ja tänker inte innan jag talar !
    Nu jobbar han väldigt mycket med en arbetskamrat, som är tjej då. (jobbar som målare) Och jag blir så otroligt j*vla svartsjuk att det är SJUKT ! Fast jag vet att han aldrig skulle göra något mot mig, o dessutom på jobbet (?).. vad tänker jag på ibland ?! Han kan få sånna hemska sms av mig när han jobbar med henne.. men ärlig talat, så sen jag blev gravid så har jag velat ha all jävla uppmärksamhet från honom, annars känner ja mig oerhört ensam !
    jag blir arg för lilla minsta o kan dra upp saker som hände för fleeeera månader sen.

    Det känns hemskt att skylla allt på graviditeten, som om ja har någon kass bortförklaring. Hur ska jag göra ? Någon kunnig kille me en "hemsk" sambo som jag ? Hur vill ni att man ska "förklara" sig ?

    Snälla hjälp mig, detta tar knäcken på mig !

    //En Lycklig Sambo

  • Svar på tråden Jag är HEMSK!!!Snälla hjälp!
  • ont2

    Svarar ändå är ju dock tjej hoppas det går bra ändå. Känner igen mig i det du skriver allt känns mera jobbigt nu när man går omkrig med en stor kula på magen.

    Man känner sig inte som man ska har ont, är tung och känner sig inte tillräcklig och tror att partnen inte älksar en lika mycket för att man ändrats så mycket.
    Jag blir mest gringig på gubben när han inte förstår hur ont det kan göra att bära på ett barn det trycker och har sig överallt.

    Det är ju svårt att förklara sig för honom man vill lätt skylla på graviditeten men det känns som den ändå orsakar mycket av humöret det går så upp och ner. Säg till honom varför du känner som du gör så kanske han förstår.

  • Peterstjej