• julknäck

    Våra älskade änglar tråd 6

    Hej på er nu startar en ny tråd där vi fortsätter som förr. Änglasyskonen blir äldre och äldre snart har alla nått ettårsdagen. Kram på er

  • Svar på tråden Våra älskade änglar tråd 6
  • julknäck

    Grattis Marlene på födelsedagen.
    Nu startar nästa tråd. Jag tycker att vi måste bättra oss, det har varit lugnt i tråden länge nu. Många kramar till Marlene på födelsedagen.
    Tack Maarit för igår det var trevligt och dyrt men det är det värt.

  • PandaPrinsessa

    Tänk! Igår startade jag inte datorn på hela dagen... rekord! Bra att du startat en ny tråd, Sara.

    Grattis i efterskott Marlene! Hoppas att du hade en fin födelsedag.
     
    Tack Malin och Sara för att ni kom på partyt, synd att du inte kunde komma Marlene. Sara, tack för hjälpen med semlorna!

    Nu är jag nyklippt och snygg(are). Det blev inte särskilt likt dig Sara.... Ska be Fredrik fota mig så att jag kan lägga ut en bild på facebook. Skrattande


    Nu har vi ett barn i himlen och ett på jorden...
  • julknäck

    Härligt med ny frissa, hoppas att du ska trivas.
    Har en skrikande dotter vid min sida bäst att jag tar hand om henne kram

  • julknäck

    Vilket underbart väder helt fantastiskt har varit ute hela dagen och det är ju bara så härligt. Ska till solberg i morgon och försöka lära Gustav att åka slalom. Måste nog rusta mig med bra tålamod skulle jag tro.

  • PandaPrinsessa

    Ja, igår var det verkligen underbart ute! Jag och Ellen var på långpromenad. Idag var det inte riktigt lika vackert, men skönt ändå. Vi har varit ute och åkt pulka och grillat korv. Hoppas det går bra i slalombacken, Sara!

    Marlene, det var trevligt att springa på dig på stan igår. Nu är det bara 20 dagar kvar tills vi kommer till Umeå. Jippie!


    Nu har vi ett barn i himlen och ett på jorden...
  • julknäck

    Men oj så konstigt det ser ut måste testa lite nya funktioner

  • julknäck
    PandaPrinsessa skrev 2009-03-01 13:31:55 följande:
    Ja, igår var det verkligen underbart ute! Jag och Ellen var på långpromenad. Idag var det inte riktigt lika vackert, men skönt ändå. Vi har varit ute och åkt pulka och grillat korv. Hoppas det går bra i slalombacken, Sara! Marlene, det var trevligt att springa på dig på stan igår. Nu är det bara 20 dagar kvar tills vi kommer till Umeå. Jippie!
    NU testar jag igen
  • Bebbe2007

    Tack så mycket för era uppvaktingar!!!

    Har inte varit inne på datorn något då jag var nere i Övik.. Hade som fullt upp hela tiden med alla man ska hälsa på och träffa..

    Ja, nu är det inte länge kvar tills ni ska komma upp!!! Längar!!!

  • PandaPrinsessa

    Nu har det varit alldeles för lugnt i den här tråden, tycker jag...

    Inte länge kvar till vår Umeåresa nu... Så himla kul!

    Men först är det pysselhelg. Det blir väl toppen, eller hur Sara?! Hur länge har du planerat att vara där? Jag tänkte hur du ska göra med mat och så... Jag kommer att åka dit vid 10. Jag tror att jag tar med mig nåt att dricka och kanske lite frukt o godis. (Ingen kolhydratdiet när man pysslar!) Det brukar finnas mackor där och jag tänker att jag klarar mig på det under dagen. Blir det panik blir det subway-macka. (Man förlorar ju så mycket tid om man ska gå iväg och äta lunch... {#lang_emotions_wink}) Vid middagstid går jag hem och äter och går sen tillbaka och kvällspysslar. Om du ska vara kvar hela dagen kan du äta här om du vill.

    På tal om pyssel så tycker jag att det börjar bli dags för en pysselkväll hos Hanna. Är ni sugna på det? För min del skulle det passa bra i början av maj, så att man kan göra de första uteplanteringarna och nånting att ställa inomhus för att göra det lite försomrigt. Vad säger ni? Vad passar med jobb och resa från Umeå?

    Massor av kramar till er alla, jag längtar efter er!


    Nu har vi ett barn i himlen och ett på jorden...
Svar på tråden Våra älskade änglar tråd 6