• SebbeAnkan

    Anonym på familjeliv?

    Hej!
    Jag skulle gärna vilja vara anonym på familjeliv? Hur gör man de?

  • Svar på tråden Anonym på familjeliv?
  • gaffsan

    om du vill skapa en ny tråd ,väljer du känsliga rummet och sen vilket ämne där

  • SebbeAnkan
    gaffsan skrev 2009-10-04 20:39:16 följande:
    om du vill skapa en ny tråd ,väljer du känsliga rummet och sen vilket ämne där
    Om man vill ha anonym profil då? eftersom vi fått missfall vill vi denna gång inte gå ut med att vi försöker med en gång..
  • Miss Maya

    Jag förstår inte riktigt hur du menar? Du kan vara anonym genom att inte berätta något om dig själv i din profil? Då är du ju högst anonym för övriga medlemmar.


    SebbeAnkan skrev 2009-10-04 20:58:03 följande:
    Om man vill ha anonym profil då? eftersom vi fått missfall vill vi denna gång inte gå ut med att vi försöker med en gång..
  • Sofiero

    Jag är ganska anonym, tycker jag... Kolla om min sida kan "inspirera". Är här för att diskutera lite "djupare" saker som jag vill ventilera men inte med närmaste grannen, om man säger så.
    Lycka till med verkstan! ;)

  • A10 Thunderbolt

    Det är inte möjligt att svara anonymt. Du ombes fylla i en signatur. Alltså alternativt namn till anonym och någon sådan valmöjlighet är i dagsläget inte möjligt med android. Sidan kommer ladda om tills du svarar med eger namn.

Svar på tråden Anonym på familjeliv?