• Muchi83

    Behöver massor med filmtips!

    Jag och karln kollar väldigt mycket på film. Så mycket att vi inte har några kvar som vi inte har sett typ. Så vi är ute efter massor med tips på filmer. Helst lite action/äventyr eller komedi. Jag vore evigt tacksam.

  • Svar på tråden Behöver massor med filmtips!
  • Joe

    Komedi - Click tyckte den verkade skitdålig tills jag såg den men icke, klart sevärd.
    V for vendetta är en höjdare, vet inte riktigt vilken genre jag vill lägga den i dock...
    Sen en som visserligen är rätt långsam och mer åt dramahållet men så sanslöst vacker och underbar är the notebook, eller dagboken.
    Jag är en sucker för Léon också, och har för mig att jag såg en film som hette Nell för bra länge sen och älskade den.

    Jag och maken kollar också väldigt mycket på film så har du några egna tips tar jag gärna emot ;)

  • alem

    har ni inte sett Taken så bör ni se den, kort och väldigt intensiv med händelser precis hela tiden.

    Fantastic mr Fox, annorlunda och rolig

    *funderar på fler*


    (¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • WaitingInVain

    Gillar ni film och vill ha bra uppslag kan jag varmt rekommendera sajten www.filmtipset.se där man kan bläddra omkring på filmer som liknar det man gillar och även få bra tips av andra med samma smak. Helt gratis och med möjlighet att själv skriva recensioner etc.

    Vad gäller kul film på temat action/komedi kan jag rekommendera Wasabi och Thursday. Båda två är lite mer okända men kul och bra båda två.

  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Behöver massor med filmtips!