• TattooedPrincess

    2-barns mamma i örebro söker nya vänner i alla åldrar

    BORIP

  • Svar på tråden 2-barns mamma i örebro söker nya vänner i alla åldrar
  • So far away

    Hej Tungan ute

    Är en tatuerad tvåbarnsmamma, bor 1,5 mil från Örebro.
    Har en dotter på 13 år och en på 4 månader.

  • TattooedPrincess

    å va roligt att de är nån som svarar :) sitter hemma å börjar snart klättra på väggarna :p har du många tatueringar?

  • So far away

    Då är vi två som snart klättrar på väggarna. Jag har 12 st (var tvungen att räkna), dem blir
    som ett beroende {#emotions_dlg.djavulsk}. Men fler blir det.

  • Lindyn

    En till tatuerad mamma ansluter sig om det går bra ?!

    Jag har inte varit tatuerad så länge, gjorde min första förra året, men har sedan dess gjort två till och till veckan är det dags igen, man blir verkligen beroende

  • TattooedPrincess

    haha håller med :p själv har jag femton,  men de är över ett år sen jag gjorde min senaste (börjar bli dags snart igen). vad gör du om dagarna? själv jobbar jag, men tog ledigt idag pga yrsel, har fått så förbaskat svårt att andas :(

  • So far away

    Välkommen LindynCool

    Det var visst  tretton, missade en...
    Just nu är jag mammaledig, jobbar annars på Ica Längbrotorg (gamla ica-stjärnan) men som jag känner just nu har jag ingen lust att gå tillbaka.
    Vart jobbar du?
    Kommer ihåg att jag också hade svårt med andningen, och bättre blev det inte pga att jag
    har astma.

  • TattooedPrincess
    Lindyn skrev 2010-07-22 09:35:31 följande:
    En till tatuerad mamma ansluter sig om det går bra ?!

    Jag har inte varit tatuerad så länge, gjorde min första förra året, men har sedan dess gjort två till och till veckan är det dags igen, man blir verkligen beroende
    VA SPÄNNANDE, FÅR MAN FRÅGA VAD DU SKA GÖRA?
  • TattooedPrincess
    Linda Fritzh skrev 2010-07-22 14:19:16 följande:
    Välkommen LindynCool

    Det var visst  tretton, missade en...
    Just nu är jag mammaledig, jobbar annars på Ica Längbrotorg (gamla ica-stjärnan) men som jag känner just nu har jag ingen lust att gå tillbaka.
    Vart jobbar du?
    Kommer ihåg att jag också hade svårt med andningen, och bättre blev det inte pga att jag
    har astma.
    JAG JOBBAR ÅT ÖREBRO KOMMUN. RUSTAR UPP NATURRESERVAT, BYGGER KOHAGAR OCH AVVERKAR SMÅSKOG. Å JUST NU VILL JAG BARA GE UPP FÖR DE ÄR ETT V/LDIGT TUNGT ARBETE, HELST DÅ MAN ÄR GRAVID... MEN PENGARNA BEHÖVS JU
  • So far away

    Usch, kan förstå att det jobb är tungt.
    Jag blev sjukskriven pga foglossningar. Vaknade en morgon och kunde bokstavligen inte
    gå. Det var hemskt. Så det blev kryckor i några veckor..

  • TattooedPrincess
    Linda Fritzh skrev 2010-07-24 17:25:34 följande:
    Usch, kan förstå att det jobb är tungt.
    Jag blev sjukskriven pga foglossningar. Vaknade en morgon och kunde bokstavligen inte
    gå. Det var hemskt. Så det blev kryckor i några veckor..
    FY VA JOBBIGT! JAG HOPPAS VERKLIGEN INTE ATT JAG FÅR FOGLOSSNINGAR, MINA TVÅ FÖRSTA GRAVIDITETER GICK SOM EN DANS SÅ JAG HAR HÖGA FÖRHOPPNINGAR ÄVEN DENNA GÅNG :) FAST LITE LEDIGHET SKULLE JU INTE SKADA
Svar på tråden 2-barns mamma i örebro söker nya vänner i alla åldrar