• Bellabus019

    Lära känna folk i örebro?!

    Hej, är en ensamstående mamma till en tjej på snart 2 år!

    Det vore jättekul att lära känna nytt folk, då inga av mina vänner i örebro har barn själva.
    Kul att umgås med barnen och låta dom leka, kanske åka på nån utflykt, lek o buslandet osv!

    Det behöver inte alls vara ensamstående föräldrar heller, och inte gay heller för den delen :)

    Hör av er om det finns några i den här stan!

    //Linda

  • Svar på tråden Lära känna folk i örebro?!
  • Thalis

    Hej!


    Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • Thalis

    Vi har en 2,5 årig son men vi bor inte i Örebro utan i Kumla. Vi har också en snart 8 åring, är inte regnbågsfamilj men trevliga ändå


    Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • proudtobe

    Här är vi regnbågsfamilj med en son på lite drygt 1.5, letar också efter nya vänner i örebro-området!
    PMa om du vill =)

  • Thalis
    Bellabus019 skrev 2010-08-24 09:27:43 följande:
    Ja kumla är ju inte långt bort!
    Vi är i Örebro nästan jämt! Jobbar i stan och mina mammalediga dagar tillbringar jag oftast inne i örebro.
    Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • Bellabus019

    Thalis, skicka pm så kan vi bestämma nån dag o ses, helger funkar bäst för mig.

  • linus

    Hej, jag lär gärna känna nya människor

    bor i Örebro, en son 6 år och en dotter 4 år


    (¯`°?.¸ Elias & Nelly ¸.?°´¯)
  • ida911

    hej!


    jag hakar gärna på =) har en 2,5 åring. bor utanför örebro men det är ju inte långt att åka =)


    /Ida

Svar på tråden Lära känna folk i örebro?!