• Anonym (kk)

    Blivande kk gav mig dissen!

    En killkompis till mitt ex har "jagat" mig i 3 år. Han säger att han är småkär i mig och vill träffa mig, vara med mig, ha sex med mig....ja han vill mycket helt enkelt.

    Jag har alltid  sagt ifrån, visst är han söt osv.....men han är en sån som behandlar tjejer som sexobjekt och är inget pojkvänsmaterial.
    Vi har haft sex 3 ggr och han har fortsatt att vara på och vill vara med mig och får aldrig nog.
    För några dagar sen frågade han om jag ville vara hans kk och att vi skulle se hur det utvecklades.
    Efter många om och men så gick jag med på det. Vi kom överens om att jag skulle komma till honom på fest igår (lördag) och att vi sen skulle "inviga" hans nya säng. Vi pratade om ställningar och fantiserade (över chatten)

    Men igår när jag var där så fattar jag inte vad som hände. Jag tog in han till sovrummet för att retas lite (när det fortfarande var massa folk ute i hans vardagsrum). Han blev kåt och fick stånd och sa att vi inte kunde göra något nu osv.
    Sen efter några timmar drog jag in honom till sovrummet igen och knuffade ner honom i sängen, satte mig över honom och kysste honom. Då helt plötsligt sa han........."Vi borde vara vänner, jag har tänkt på det länge".

    Jag fattar ingenting.....från att vara jätte på och "jagat" mig i 3 års tid till att bara backa sådär.
    Vad hände???

  • Svar på tråden Blivande kk gav mig dissen!
  • Anonym (känslig)

    nu är tråden ganska gammal.. men jag befinner mej i en väldigt lik situation som trådskaparen! Gråter
    hur löste sig detta?? ja hoppas verkligen inte det är som förgående talare har skrivit i mitt fall..

  • Anonym (kk)

    Vi är gifta sedan 6 är och har barn tillsammans. :) 

Svar på tråden Blivande kk gav mig dissen!