• Lindybelindy

    En fråga till pappor!

    Hur ser ni på era gravida kvinnor, anser ni att dom är sexiga som innan eller mer vackra nu? Tycker ni det är sexigt med gravida kvinnor? Och hur ser sexlivet ut? vågar ni ha sex och har ni lustet till det om eran kvinna är höggravid? eller känns det bara konstigt under tiden bebisen ligger i magen? Och för er som fått barn och inte klarade av att ha sex under graviditeten kom lusten tillbaka efter graviditeten sen?

  • Svar på tråden En fråga till pappor!
  • Frontline

    Har alltid tyckt att gravida kvinnor är sexigt och frugan är lika sexig denna graviditet som dom 2 övriga.
    Sexlivet nu är väl lite mindre en vanligt för stunden men det är pga jobb och att dom andra 2 barnen tar mer tid.
    Det är inget vi tänker på om det är konstigt eller inte konstigt att ha sex bara för att det finns ett barn i magen, vi har dom 2 tidigare graviditeterna haft sex så sent som bara ett par timmar innan vattnet gick.


    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • FillesFarsa

    Nej jag tycker inte det är speciellt sexigt.

    Illaluktande slemmiga flytningar, svettiga pattar och svullna händer/fötter gör mig avtänd. Lyckligtvis tänder jag dock fortfarande på min tant men önskar henne tillbaka snarast möjligt. Andra gravida tycker jag mest ser ut som en avtändning efter tio dagars tjack-race. Inget jag går och fantiserar om. Det finns väl undantag, men överlag.

    Jag vågar ligga med min gravida tjej men det är inte speciellt skönt med tanke på att endast bakifrån fungerar smärtfritt och flytningarna stelnar vilket skapar obehaglig friktion. Dessutom vill man inte känna sparkar mot vare sig snoppen eller magen. Det är ganska avtändande. Men vad gör man inte, allt går.

Svar på tråden En fråga till pappor!