• Lena Bergström

    Medförälder

    Jag är en singel tjej och har sedan en tid bestämt mig att inseminera själv....

    (Min önskan om en kärleksrelation som resulterar i ett/flera barn har jag gett upp.)

    ...men jag har mer och mer tänkt att en ärlig vänskapsrelation med en man (eller två:) känns mer realistiskt mindre stressande och i min fantasi "the more the merrier"!

    Jag vill gärna komma i kontakt med gay kille/ar (men straight kan funkar också) då vi inte behöver vara rädd att känslorna ställer till det ;) (been there done that)!

    Hör av dig så träffas vi och ser om våra värderingar klickar!

  • Svar på tråden Medförälder
  • Biet
    Lena Bergström skrev 2015-09-01 13:43:33 följande:

    Jag är en singel tjej och har sedan en tid bestämt mig att inseminera själv....

    (Min önskan om en kärleksrelation som resulterar i ett/flera barn har jag gett upp.)

    ...men jag har mer och mer tänkt att en ärlig vänskapsrelation med en man (eller två:) känns mer realistiskt mindre stressande och i min fantasi "the more the merrier"!

    Jag vill gärna komma i kontakt med gay kille/ar (men straight kan funkar också) då vi inte behöver vara rädd att känslorna ställer till det ;) (been there done that)!

    Hör av dig så träffas vi och ser om våra värderingar klickar!


    Hej, hör av dig till mig så får vi se vad det kan leda till.

    Kram
Svar på tråden Medförälder