• Analysera mera

    Tycker ni om 2 1/2 män?

    Spelades in åren 2003-2015 och blev faktiskt Emmy-nominerad.


    Svara mig inte med en hel uppsats, tack.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker ni om 2 1/2 män?
  • flygrl

    Kan inte sova så jag kastar mig in här. :)

    Jag gillar amerikanska sit coms och 2 1/2 män är väl ok. Fast Big Bang Theory är bättre.

    Vad tycker TS är bäst med 2 1/2 män?

    För jag antar du gillar serien?! :)

  • naivSpagetti

    nej, men jag gillar filmen "analysera mera" den är mycket mer underhållande än den där serien :)

  • Analysera mera
    flygrl skrev 2015-09-22 03:39:46 följande:

    Kan inte sova så jag kastar mig in här. :)

    Jag gillar amerikanska sit coms och 2 1/2 män är väl ok. Fast Big Bang Theory är bättre.

    Vad tycker TS är bäst med 2 1/2 män?

    För jag antar du gillar serien?! :)


    Bäst är helt enkelt den subtila, sexbaserade humorn.
    Svara mig inte med en hel uppsats, tack.
  • Analysera mera
    naivSpagetti skrev 2015-09-22 04:31:27 följande:

    nej, men jag gillar filmen "analysera mera" den är mycket mer underhållande än den där serien :)


    Den är mycket bra!
    Svara mig inte med en hel uppsats, tack.
  • j a d e

    Nej. De första säsongerna var okej dock, men om man gillar sexistiska, korkade, homofobiska serier så funkade den väl till slutet.

  • Analysera mera
    j a d e skrev 2015-09-22 14:22:12 följande:

    Nej. De första säsongerna var okej dock, men om man gillar sexistiska, korkade, homofobiska serier så funkade den väl till slutet.


    Det är ju inte BARA det som karaktäriserar serien.
    Svara mig inte med en hel uppsats, tack.
  • flygrl
    Analysera mera skrev 2015-09-22 14:18:51 följande:

    Bäst är helt enkelt den subtila, sexbaserade humorn.


    Ok, då vet jag.
    j a d e skrev 2015-09-22 14:22:12 följande:

    Nej. De första säsongerna var okej dock, men om man gillar sexistiska, korkade, homofobiska serier så funkade den väl till slutet.


    Jag har nog sett alldeles för lite för att ens yttra mig om 2 1/2 män...men på vilket sätt är den homofobisk? Exempel?
  • Analysera mera
    flygrl skrev 2015-09-22 15:57:35 följande:

    Ok, då vet jag.Jag har nog sett alldeles för lite för att ens yttra mig om 2 1/2 män...men på vilket sätt är den homofobisk? Exempel?


    Charlie Sheen är homofobisk ibland, men det är inte alls samma sak som att hela serien är det.
    Svara mig inte med en hel uppsats, tack.
  • Aniiee

    Nja, första tre-fyra säsongerna var väl ok, men som så många andra serier så har även denna överlevt sig själv.


    Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • flygrl
    Analysera mera skrev 2015-09-22 16:37:57 följande:

    Charlie Sheen är homofobisk ibland, men det är inte alls samma sak som att hela serien är det.


    Antar du menar Sheens roll karaktär Charlie Harper?

    En karaktär i vilken serie eller film som helst kan ju va homofob eller rasist utan att serien/filmen i sig behöver va det. I Gardells Torka inga tårar utan handskar förekommer ju homofoba karaktärer vilket inte e samma som att filmen är det. Charlie Harper e ju faktiskt en rätt patetisk figur som knappast e tänkt som nån moralisk förebild.
Svar på tråden Tycker ni om 2 1/2 män?