• Anonym (Pinsamt)

    Jag dansade pinsamt igår

    Hur vet jag om jag dansat rätt igår på nattklubben? Tänk om jag dansade pinsamt? Tänk om någon har filmat mig? Var det någon där som ni tror kanske blev intresserad av mig? Det var ingen som kom fram till mig så folk måste tyckt att jag var pinsam... Jag mår inte bra idag på grund av det..

  • Svar på tråden Jag dansade pinsamt igår
  • Satra

    Om någon såg dig dansa pinsamt har dom garanterat glömt bort det idag, eftersom alla säkert var så upptagna med hur deras egna dans såg ut. Glöm bort det du med.

    Filmat? Nej tror inte det.

  • Anonym (Seg_deg)

    Kul att du är tillbaka på forumet igen. Du är saknad.

  • Anonym (Be cool)

    Hej!

    Du dansade så bra så ingen vågade gå fram.

    Kan omöjligt vara mer pinsamt än när jag dansade tryckare på ett indiepopställe och dessutom var just då seriös i dansen. Skäms än.

    Klart alltid ngn som spanar på en dansant.

  • Anonym (Å)

    Pinsamhetsfaktorn beror ju helt på om dansgolvet var väldigt tomt och folk stod och tittade utmed väggarna. På dig (och du dansade pinsamt) Men var dansgolvet fullt och folk även dragna så var det nog ingen som ens såg dig även om du dansade som ett nyfött rådjur.

    Du får filma dig själv nu i vardagsrummet när du försöker härma ditt dansgolvsdansande och sen analysera klippet, så har du svaret på frågan.

Svar på tråden Jag dansade pinsamt igår