• Svar på tråden Bra piller jag testat ????
  • flygrl

    Men asså du har ju utelämnat det viktigaste. Va e det för färg på pillerna? Röda eller blå?

    ;)

  • Anonym (Anonym)

    Skönt för dig att du lyckades bli gravid, grattis. Eller antar att du är gravid för du skriver inte vad ni lyckats med på första försöket. Hur länge har ni försökt få barn? Har du några studier för att de fungerar? Min doktor säger att man ska vara försiktig med så kallade natur"läkemedel". De kan göra mer skada än nytta för dig och ett barn vid en eventuell graviditet. Troligtvis hade du nog blivit det ändå, utan dessa piller. Hade detta varit mirakelkuren för att bli gravid hade ju läkarna sagt att man ska äta de. Det hade varit så skönt för då hade vi inte behövt IVF. Eller jag kanske ska ge de till maken får hans sega spermier lite fart.

  • Anonym (Eg)

    Exakt, vad har någon som har försökt en gång för studier att detta lyckas. Eller vad menar du? På första försöket?

    Men grattis till dig att du lyckades...

    lite märkligt att du skriver i ett forum "svårt att få barn" vi har lite större problem. Men men vad vet jag.

    Du ville säker bara vara snäll och dela med dig av den goda nyheten.

  • vad ska man heta

    Vi har försökt i 1,5år. Ett missfall har vi fått. Var en som tipsade om dem på familjeliv så ville testa. Varför så himla bitter? Jävla tråkmånsar!!

  • Anonym (Anonym)
    vad ska man heta skrev 2016-12-09 15:47:54 följande:

    Vi har försökt i 1,5år. Ett missfall har vi fått. Var en som tipsade om dem på familjeliv så ville testa. Varför så himla bitter? Jävla tråkmånsar!!


    Nu är du faktiskt elak, att svära på det sättet åt personer som kämpat år. Med tanke på att du blivit gravid och fått missfall visar att du kan bli gravid. Du hade troligtvis blivit gravid även utan dessa piller. Du tipsar om piller som enligt läkare inte fungerar. Man ska vara mycket försiktig med sådana preparat för se kan göra mer skada än nytta. Jag vill betona det för här läser många desperata ofrivilligt barnlösa.

    Hur som, stort grattis till graviditeten. Det glädjer alltid när någon som kämpat blir gravid.
  • vad ska man heta

    Att det ska spela någon roll om man försökt i 10år eller 1år. Jag kämpade i 4år med mitt första barn. Är det inte heller bra nog?

Svar på tråden Bra piller jag testat ????