• Anonym (Kim)

    Fråga till kvinnor

    Du träffar en trevlig man på nätet, ni dejtar några gånger och det klickar. Ni inleder ett förhållande, det känns bra men så råkar du öppna en garderob hemma hos honom och där står en superfin sexdocka med svällande bröst och villig mus. Dock lite dammig då den tydligen inte använts sen han träffade dig. Hur reagerar du?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till kvinnor
  • Anonym (Ja du!)

    Svällande bröst och villig mus anser du vara en superfin docka. Inte min uppfattning om vad som är superfint. Man behöver ju inte direkt skälla ut honom, snarare garvande säga Ja här har du fullt upp och behöver inte den riktiga varan" och gå därifrån. Se är ju inte jag den som skulle hålla det hela hemligt.

  • Anonym (Kim)
    Anonym (Ja du!) skrev 2021-05-31 13:50:06 följande:
    Svällande bröst och villig mus anser du vara en superfin docka. Inte min uppfattning om vad som är superfint. Man behöver ju inte direkt skälla ut honom, snarare garvande säga Ja här har du fullt upp och behöver inte den riktiga varan" och gå därifrån. Se är ju inte jag den som skulle hålla det hela hemligt.
    Nåja, jag utgår från köparens åsikt, antar att han tycker det är fin och av bra kvalité eftersom han anskaffat den. Har faktiskt aldrig sett en sexdocka på nära håll.

    Vad tycker du är superfint, en grov dildo eller en Womanizer...?
  • Anonym (CL)
    Anonym (Kim) skrev 2021-05-31 14:01:22 följande:

    Nåja, jag utgår från köparens åsikt, antar att han tycker det är fin och av bra kvalité eftersom han anskaffat den. Har faktiskt aldrig sett en sexdocka på nära håll.

    Vad tycker du är superfint, en grov dildo eller en Womanizer...?


    Precis....när min pv öppnar min låda med två dildos, satisfyer och lite andra saker....kommer han dumpa mig och berätta för alla? Det var ju nån som inte skulle hålla det hemligt i något svar ovan....
  • Anonym (Oj)

    Jag skulle nog bli rädd faktiskt. Kanske hitta på någon ursäkt för att komma därifrån så fort som möjligt.

  • Anonym (Road)

    Skulle bli lite lätt chockad och förvånad men samtidigt nyfiken. Hade nog velat utforska den själv och tillsammans med honom och gärna sett när han knullade den. Har varit nyfiken på såna dockor ganska länge och hade nog velat testa ha sex med både en manlig och kvinnlig docka som man fick bestämma utseende på helt själv.

  • Anonym (Kim)
    Anonym (CL) skrev 2021-05-31 14:04:43 följande:
    Precis....när min pv öppnar min låda med två dildos, satisfyer och lite andra saker....kommer han dumpa mig och berätta för alla? Det var ju nån som inte skulle hålla det hemligt i något svar ovan....
    Är ganska säker på att din pojkvän inte skulle dumpa dig om han hittar sexleksaker, eller skvallra för andra. Killar är inte så känsliga som tjejer, han skulle snarare tycka det var hett och vilja se dig använda dem.

    En och annan svartsjuk stackare hade kanske inte tålt det, men han är ändå inget att ha.
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Road) skrev 2021-05-31 14:07:45 följande:
    Skulle bli lite lätt chockad och förvånad men samtidigt nyfiken. Hade nog velat utforska den själv och tillsammans med honom och gärna sett när han knullade den. Har varit nyfiken på såna dockor ganska länge och hade nog velat testa ha sex med både en manlig och kvinnlig docka som man fick bestämma utseende på helt själv.
    En sund inställning, varför dö nyfiken?
  • Anonym (Kim)
    Anonym (Oj) skrev 2021-05-31 14:07:44 följande:
    Jag skulle nog bli rädd faktiskt. Kanske hitta på någon ursäkt för att komma därifrån så fort som möjligt.
    Rädd för vad, det låter mysko?
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Kim) skrev 2021-05-31 14:14:54 följande:

    Rädd för vad, det låter mysko?


    Mer mysko än att ha en fullsize sexdocka gömd i garderoben?
Svar på tråden Fråga till kvinnor