• Anonym (P)

    Tror ni kändisarna haft många könssjukdomar?

    Med tanke på hur många de säkert ligger med? Nån som legat med en ?

  • Svar på tråden Tror ni kändisarna haft många könssjukdomar?
  • Anonym (Fördomar)

    Kändisar ligger varken mer eller mindre än folk i allmänhet. De har inte mer könssjukdomar heller bara för att de är kända. Vilka jävla fördomar.

  • Anonym (P)

    Så du tror inte en ex känd sångare ligger med massor ? De kan ju välja o vraka så jo jag tror de ligger mer än en genomsnittlig Svensson

  • Anonym (A)
    Tukt skrev 2021-10-12 21:35:27 följande:
    Vad är det egentligen som ska diskuteras?
    Vet ej
  • Tukt
    Anonym (A) skrev 2021-10-12 21:35:52 följande:
    Vet ej
    Kände precis jag blev väldigt trött och gammal! ;)
  • Anonym (Ja det tror jag!)

    Ja det tror jag. Detta baserat på att jag i många år jobbat på nattklubb i en mindre stad som bartender och servitris.

    Det var "barturneer" med dokusåpakändisar, och herrejäklar vad de grabbarna (damerna var väldigt stökiga de med, men mer städade i jämförelse) låg runt.

    Dansband spelade ofta på klubben,  trot eller ej men de artisterna låg runt som bara den, de med. 

    Totalt dräggigt beteende, jag kan klart säga att ju kändare en snubbe är ju mer får han ligga. Så mycket att jag skäms för att vara kvinna när jag sett det. Kvinnor klänger verkligen på kändismän på ett vidrigt sätt, och kändismännen själva är ännu vidrigare.

    Har haft åtskilliga B-kändisar, dansbandsmusiker osv. som försökt flirta med mig genom de åren...men nej tack. Jäkla drägg.

      

  • Anonym (2:an)
    Anonym (Ja det tror jag!) skrev 2021-10-12 21:55:06 följande:

    Ja det tror jag. Detta baserat på att jag i många år jobbat på nattklubb i en mindre stad som bartender och servitris.

    Det var "barturneer" med dokusåpakändisar, och herrejäklar vad de grabbarna (damerna var väldigt stökiga de med, men mer städade i jämförelse) låg runt.

    Dansband spelade ofta på klubben,  trot eller ej men de artisterna låg runt som bara den, de med. 

    Totalt dräggigt beteende, jag kan klart säga att ju kändare en snubbe är ju mer får han ligga. Så mycket att jag skäms för att vara kvinna när jag sett det. Kvinnor klänger verkligen på kändismän på ett vidrigt sätt, och kändismännen själva är ännu vidrigare.

    Har haft åtskilliga B-kändisar, dansbandsmusiker osv. som försökt flirta med mig genom de åren...men nej tack. Jäkla drägg.

      


    tror du att dessa tjejer vara beredda att ta den i tvåan vid ONS om kändisen hade velat göra det?
  • Anonym (Ja det tror jag!)
    Anonym (2:an) skrev 2021-10-12 22:04:54 följande:
    tror du att dessa tjejer vara beredda att ta den i tvåan vid ONS om kändisen hade velat göra det?
    Det har jag faktiskt inte funderat på. Vill nog inte fundera på det heller...men eftersom du skrev det så fungerar min barnsliga lättpåverkade hjärna så att jag MÅSTE fundera på det ändå. Så svaret efter betänketid är: Ja, jag tror det.
  • Anonym (qqq)
    Anonym (P) skrev 2021-10-12 20:12:23 följande:

    Med tanke på hur många de säkert ligger med? Nån som legat med en ?


    Du frågar en sak i din rubrik och en sak i texten - hur ska du ha det? 
  • Anonym (qqq)
    Anonym (2:an) skrev 2021-10-12 22:04:54 följande:
    tror du att dessa tjejer vara beredda att ta den i tvåan vid ONS om kändisen hade velat göra det?
    och hur omogen är du? 
Svar på tråden Tror ni kändisarna haft många könssjukdomar?