• Anonym (Kåt, glad och tacksam kvinna)

    Hur kom ni in på detta med leksaker?

    Är nyfiken då det nog inte för alla är det mest naturliga i världen, man kan känna sig lite generad osv.

    För mig var det så att jag levde i ett äktenskap som inkluderade obefintligt och dåligt sex. Ville inte skilja mig just då pga barnen, men var kåt som en klockarekatt (men inte på min man).

    Var otrogen två gånger (ingen behöver hojta om det dåliga i det, jag vet och vill inte ha någon moraltråd av detta) men tänkte sedan att det inte var rimligt att vänstra varje gång jag ville få orgasm med något annat än mina fingrar.

    Köpte en rabbit och blev sjukt nöjd, vilka orgasmer! När jag skilde mig sedan så hade jag så klart kvar den men knullade så mycket med min nya att jag glömde bort den lite. Men så kom vi in på att prata om sexleksaker och jag nämnde att jag hade en just för att jag haft så dåligt sexliv tidigare. Då tog min nuvarande karl kommandot och körde på med dildon i mig och det kändes fullständigt naturligt och ROLIGT! 

    Sedan dess har jag fyllt på förrådet med en klitorisvibrator (bra att ha när han tar mig bakifrån, vilket jag älskar) och en prostatavibrator till honom (fint när jag suger av honom).

    Tror att med fel karl så hade min rabbit fortsatt ligga gömd i en låda, att användas i smyg. Men med honom blev det kul och jag kan tänka mig att köpa mer grejer Skrattande

    Hur började det för er och i vilket sammanhang använder ni era grejer (ensam/tillsammans/vid vissa ställningar)?

  • Svar på tråden Hur kom ni in på detta med leksaker?
  • villhatrekant

    Det var jag (mannen) som började med att köpa en vibrerande dildo för att få nytändning efter flera år av dalande sexlust hos min fru. Hon blev lite generad men tyckte det var spännande och sen dess har jag utökat samlingen med flera olika dildos i varierande storlekar och lite andra leksaker (en satisfyer och klitorivibrator) men hennes favorit är en realistisk vibrerande dildo som hon smeker sig med till orgasm innan vi har samlag. Gillar att se henne njuta och hon får alltid flera orgasmer, så det är win-win för oss.

  • Anonym (Kåt, glad och tacksam kvinna)
    villhatrekant skrev 2021-11-02 15:36:46 följande:

    Det var jag (mannen) som började med att köpa en vibrerande dildo för att få nytändning efter flera år av dalande sexlust hos min fru. Hon blev lite generad men tyckte det var spännande och sen dess har jag utökat samlingen med flera olika dildos i varierande storlekar och lite andra leksaker (en satisfyer och klitorivibrator) men hennes favorit är en realistisk vibrerande dildo som hon smeker sig med till orgasm innan vi har samlag. Gillar att se henne njuta och hon får alltid flera orgasmer, så det är win-win för oss.


    Smart snubbe som köper grejer till din fru - det gillar jag! Det är ju onekligen så att man inte kan hålla igång ett bra sexliv i en evighet om man inte tillför något (tror jag i alla fall)...
  • New  Dawn

    Vi har ganska mycket leksaker som vi använt tillsammans, men för oss är våra egna kroppar det bästa, så de ligger nästan bara och skräpar.


    Jag ensam har ansvar för hur jag väljer att tolka det jag ser
  • JayBerg

    Hej! det var jag (mannen) som köpte den första ( jaja alla) dildo till min fru, mest för att piffa till det lite men även för att jag verkliiiigen gillar att se henne leka med en dildo, gillar att se henne njuta helt enkelt, tänder mig nåt enormt.

    Vi har numer många olika, några klitorisvibratorer med. Ibland vill hon ha nåt stooort i sig, ibland nåt vibrerande o.s.v.

    Nu är det ibland hon som tar fram den och börjar leka för att tända mig och det funkar VARJE gång.

    Nu för tiden kan jag bland kan jag få sexiga mess med bilder där hon förklarar ingående hur hon har ringt in sin älskare och ligger just i detta nu och blir knullad sååå skönt av hans stora svarta kuk! 
    OTROLIGT tändande och jag får rusa dit och gliiiida in i hennes heta supervåta nyknullade fitta! sååå sköönt!

    så .. jaja .. anyway .. leksaker är iallafall superhett!  

  • Anonym (Kåt, glad och tacksam kvinna)
    JayBerg skrev 2021-11-11 19:51:13 följande:

    Hej! det var jag (mannen) som köpte den första ( jaja alla) dildo till min fru, mest för att piffa till det lite men även för att jag verkliiiigen gillar att se henne leka med en dildo, gillar att se henne njuta helt enkelt, tänder mig nåt enormt.

    Vi har numer många olika, några klitorisvibratorer med. Ibland vill hon ha nåt stooort i sig, ibland nåt vibrerande o.s.v.

    Nu är det ibland hon som tar fram den och börjar leka för att tända mig och det funkar VARJE gång.

    Nu för tiden kan jag bland kan jag få sexiga mess med bilder där hon förklarar ingående hur hon har ringt in sin älskare och ligger just i detta nu och blir knullad sååå skönt av hans stora svarta kuk! 
    OTROLIGT tändande och jag får rusa dit och gliiiida in i hennes heta supervåta nyknullade fitta! sååå sköönt!

    så .. jaja .. anyway .. leksaker är iallafall superhett!  


    Ja visst är det kul!
  • PelleGran

    Tvekade länge innan jag överraskade min fru med en dildo under kudden. Var väldigt osäker på hur hon skulle reagera, eftersom vi aldrig pratat om leksaker tidigare. Hon blev överraskad, skrattade lite och gick sen igång på att jag tänkt på henne / föreställt mig att använda den på henne. Hon gillar när jag knullar henne med den och slickar henne samtidigt, vilket gör mig superkåt. Detta var ett halvår sen och nu är jag sugen på att introducera någon ny leksak. Får se vad det blir..

    Har en känsla av att leksaker håller på att bli mer mainstream och vanligt, vilket är kul och bra.

  • Anonym (Kåt, glad och tacksam kvinna)
    PelleGran skrev 2021-11-14 13:00:55 följande:

    Tvekade länge innan jag överraskade min fru med en dildo under kudden. Var väldigt osäker på hur hon skulle reagera, eftersom vi aldrig pratat om leksaker tidigare. Hon blev överraskad, skrattade lite och gick sen igång på att jag tänkt på henne / föreställt mig att använda den på henne. Hon gillar när jag knullar henne med den och slickar henne samtidigt, vilket gör mig superkåt. Detta var ett halvår sen och nu är jag sugen på att introducera någon ny leksak. Får se vad det blir..

    Har en känsla av att leksaker håller på att bli mer mainstream och vanligt, vilket är kul och bra.


    Ja, jag tycker det är bra. Har man tänkt hålla ihop en livstid måste man få lite nytändning mellan varven så det fortfarande känns roligt med sex. Vill aldrig få slentrian, vet hur det kan påverka ett förhållande!
  • Anonym (Man)

    Jag köpte den första och introducerade den och jag har även köpt de andra sexleksakerna. Satisfyer, en vibrerande stav, en rabbit, en buttplug och hon är sugen på en flogger (piska) och jag skulle vilja köpa en naturtrogen dildo som vi kan använda.

    Det hade varit kul om hon köpt något med för att överraska mig.

  • Ddny

    Hon hade redan en låda under sängen eller var den låg, vilket jag tyckte var enormt intressant, den ville jag utforska och testa på henne. Jag tänder mkt på det visuella (kanske är gemensamt för de flesta män iom att den mesta porren riktas till oss?) Se en dildo glida in, se hur rumpan öppnar sig för en buttplug, höra hur hon stönar upphetsat, om pluggen stramar upp och ökar känslan i fittan, hur tas då en dildo emot i kombination? Byta nån av dom mot kuk, ooh nu blev det visst för intensivt, orgasm!

    Sen har vi bara köpt fler och bytit ut, det följer alltid med något på barnfria hotellsvängar o.dyl. allt för att förhöja känslan/intensiviteten.

    Ingen riktad till mig.., än.

  • Anonym (Kåt, glad och tacksam kvinna)
    Anonym (Man) skrev 2021-11-14 17:17:34 följande:

    Jag köpte den första och introducerade den och jag har även köpt de andra sexleksakerna. Satisfyer, en vibrerande stav, en rabbit, en buttplug och hon är sugen på en flogger (piska) och jag skulle vilja köpa en naturtrogen dildo som vi kan använda.

    Det hade varit kul om hon köpt något med för att överraska mig.


    Det tycker jag du borde hinta om!
  • Anonym (Kåt, glad och tacksam kvinna)
    Ddny skrev 2021-11-15 09:03:04 följande:

    Hon hade redan en låda under sängen eller var den låg, vilket jag tyckte var enormt intressant, den ville jag utforska och testa på henne. Jag tänder mkt på det visuella (kanske är gemensamt för de flesta män iom att den mesta porren riktas till oss?) Se en dildo glida in, se hur rumpan öppnar sig för en buttplug, höra hur hon stönar upphetsat, om pluggen stramar upp och ökar känslan i fittan, hur tas då en dildo emot i kombination? Byta nån av dom mot kuk, ooh nu blev det visst för intensivt, orgasm!

    Sen har vi bara köpt fler och bytit ut, det följer alltid med något på barnfria hotellsvängar o.dyl. allt för att förhöja känslan/intensiviteten.

    Ingen riktad till mig.., än.


    Ser i många trådar att män önskar att deras kvinnor ska köpa något åt dem, säg det till henne på något snyggt sätt! Det finns inte lika mycket åt er (jag vet), men då kan hon ju i alla fall köpa något. Gör mig upphetsad att se min karls upphetsning när jag introducerar en ny leksak
  • Ddny
    Anonym (Kåt, glad och tacksam kvinna) skrev 2021-11-15 13:19:32 följande:

    Ser i många trådar att män önskar att deras kvinnor ska köpa något åt dem, säg det till henne på något snyggt sätt! Det finns inte lika mycket åt er (jag vet), men då kan hon ju i alla fall köpa något. Gör mig upphetsad att se min karls upphetsning när jag introducerar en ny leksak


    Ja, manliga sexleksaker har diskuterats en del här och är fortfarande väldigt hysch-hysch och en "onaturlig väg" för många (trångsynta) än. Om du tänker på hur accepterat och vanligt det är med gummikuk/dildo med i sänghalmen kontra en gummifitta/fleshlight :)

    Är det leksaker för din del eller din karl som du introducerar med upphetsning?

    Vem vet, kanske finns nån överraskning i årets erotiska julkalender, jag ska iaf vara för att allt innehåll ska testas oavsett om det är julgranskulor för bröstvårtorna eller prostatavibratorer :)
  • Anonym (Kåt, glad och tacksam kvinna)
    Ddny skrev 2021-11-15 15:31:59 följande:
    Ja, manliga sexleksaker har diskuterats en del här och är fortfarande väldigt hysch-hysch och en "onaturlig väg" för många (trångsynta) än. Om du tänker på hur accepterat och vanligt det är med gummikuk/dildo med i sänghalmen kontra en gummifitta/fleshlight :)

    Är det leksaker för din del eller din karl som du introducerar med upphetsning?

    Vem vet, kanske finns nån överraskning i årets erotiska julkalender, jag ska iaf vara för att allt innehåll ska testas oavsett om det är julgranskulor för bröstvårtorna eller prostatavibratorer :)
    De få leksaker jag hittat för män som jag samtidigt tänkt att han kan gå igång på har jag köpt och introducerat till honom. Tyvärr är det inte mycket som finns som sagt: en analplugg och en prostatavibrator är vad han fått av mig, men det används regelbundet
  • Gaskarl

    Jag har hållt på med leksaker länge, leker med mig själv med dom, senast inköpta leksak, en fleshlight, finns även buttplug. Dom gör solostunderna roligare.

Svar på tråden Hur kom ni in på detta med leksaker?