• YohannaLarsson

    Vad är det för fel?

    Jag fick kontakt med mitt ex sedan 10 år sedan. Vi har verkligen pratat helt normalt, som två normala människor. Sen ställde jag frågan - vill du ses?
    Han sa nej, men sen ångrade han sig för att sedan ångra sig igen och sa nej. Jag svarade med att det är helt lugnt. Han ringer sedan mig och började förklara sig med att det handlar om honom, jag säger igen, inga problem. Jag frågade och du vill inte. 
    Jag säger att jag dessvärre måste lägga på och typ- synd att du inte ville ses men du får ha det så bra.

    Han ringer upp 40 min senare men jag missade hans samtal. Ca 7 timmar senare började han skicka till mig att jag frågat om han vill ha sex med mig, jag förklarar att så är inte läget. Och han började bråka för att sedan säga hör inte av dig till mig mer. Jag sitter här och undrar -vad fan gjorde jag för fel? Är helt chockad över detta. Jag har givetvis respekterat hans vilja. 

  • Svar på tråden Vad är det för fel?
  • Anonym (A)

    Varför tror du att du gjort något fel? Han är en idiot, så skit i honom. 

  • Anonym (aaa)

    Han fick ågren för att han sagt ja, och sen blev han osäker på vad det var du vill (och vad han själv vill) - och sen var det tydligen viktigt för honom att du skulle haft någon baktanke. 

  • Tecum

    Omöjligt att svara på frågan när vi inte vet omständigheterna när ni separerade. Var det en sårig händelse kan man förstå att han blev tagen på sängen när du hör av dig efter 10 år. Är han sen i en relation hade jag också blivit förvånad över en sådan fråga.

  • Päregröd

    Har varit i en liknande situation, var ett ex sedan 10 år tillbaka som började skriva, tyckte det var trevligt att höra ifrån honom och vi skriver om helt normala saker, sedan från ingenstans börjar han fråga om jag vill ligga. För mig finns det inte på kartan att killen jag var tillsammans med när jag var 17 skulle vara intressant att ligga med 10 år senare (med i stort sett ingen kontakt däremellan). Många bäckar har passerat sedan dess och jag är inte alls samma person längre. Men killar kanske resonerar helt annorlunda. I mitt fall var det en väldigt religiös kille och det var en väldigt stor grej för honom att han tog min oskuld, så misstänker nästan att det var därför han skrev, att han har insett att han är för gammal för att hitta någon som är oskuld och därför hör av sig till mig eftersom han vet att han tagit min oskuld.

  • Anonym (Skumtomte)

    Haha vilken fullblodsidiot Skrattande Ja den där behöver du ju aldrig mer ha kontakt med, blocka och gå vidare.

Svar på tråden Vad är det för fel?