• Cissan2

    Långsprötad silverfisk på hotellrum

    Befinner mig i Italien och när jag kom in efter middagen på hotellrummet som jag checkade in på tidigare idag promenerar en långsprötad silverfisk på väggen. Receptionen är stängd för dagen men tror ni att man kan få ett nytt rum om man säger till imorgon? I Sverige är ju detta ett skadedjur väl men vet inte vad det betraktas som här. Är livrädd för att få med mig dem till mitt hem för man har ju hört hur svårt det är att bli av med dem. 

  • Svar på tråden Långsprötad silverfisk på hotellrum
  • Emiz

    Haft problem med Dem hemma tog ett tag innan jag kom.på hur jag skulle bli av med dom men till slut blev jag det. Kam se en enstaka per halvår men då kör jag bara touch up med behandling. Be om att få byta rum. Risken är ju att de finns där med i nya rummet då. Förstår att du är rädd att få med dig någon hem. Jag HATAR dem. De är så äckliga o vidriga så man kan spy. Har typ fobi för dem. Speciellt de långsprötade 🤮. Räcker jag ser 1 per halvår så ryser o kryper det i hela kroppen. Vidriga

  • Anonym (Hur?)
    Emiz skrev 2023-07-17 00:16:17 följande:

    Haft problem med Dem hemma tog ett tag innan jag kom.på hur jag skulle bli av med dom men till slut blev jag det. Kam se en enstaka per halvår men då kör jag bara touch up med behandling. Be om att få byta rum. Risken är ju att de finns där med i nya rummet då. Förstår att du är rädd att få med dig någon hem. Jag HATAR dem. De är så äckliga o vidriga så man kan spy. Har typ fobi för dem. Speciellt de långsprötade 🤮. Räcker jag ser 1 per halvår så ryser o kryper det i hela kroppen. Vidriga


    Har sett hemma också. Hur blir man av med dem?
Svar på tråden Långsprötad silverfisk på hotellrum