• EsterBey

    Om du upptäckte att din partner medverkade i en erotisk film, hur skulle du känna dig?

    Vänligen välj ett alternativ som speglar din ärliga emotionella reaktion.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-07-18 23:05
    Partneren spelade in en erotisk film INNAN ni träffades och har inte berättat det för dig. Du upptäcker det nu av en slump genom att se filmen.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om du upptäckte att din partner medverkade i en erotisk film, hur skulle du känna dig?
  • Dr Nail

    Vem har inte lik i garderoben? Fast i det här fallet är vi klara. Tamam. Det finns gränser.

  • aritmetik
    EsterBey skrev 2023-07-18 21:03:02 följande:
    Om du upptäckte att din partner medverkade i en erotisk film, hur skulle du känna dig?

    Vänligen välj ett alternativ som speglar din ärliga emotionella reaktion.


    Jag fattar inte frågan. Ska man tänka sig att ens partner medverkar just nu i en erotisk film, utan att ha berättat det för mig? Eller är det att min partner har medverkat i en erotisk film FÖRE det att vi blev tillsammans och jag upptäcker det nu och min partner har aldrig sagt något om det?
  • Lyckligalotta

    Jag hade blivit sjukt förvånad och sedan upphetsad. Innerst inne skulle jag förstås bli besviken över att han inte berättat något men man måste väl ha ett öppet sinne!

    Så många frågor! Hur var det, hur kom han på tanken, hur blev han inbjuden, hur gick det till?

  • EsterBey
    aritmetik skrev 2023-07-18 22:29:05 följande:
    soruyu anlamad?m Bana söylemeden partnerinin ?u anda bir erotik filmde yer ald???n? dü?ünmeli miyiz? Yoksa partnerim biz bir araya gelmeden ÖNCE erotik bir filmde oynam?? ve ben ?imdi ö?reniyorum ve partnerim bu konuda hiçbir ?ey söylemedi mi?
    Partneren spelade in en erotisk film INNAN ni träffades och har inte berättat det för dig. Du upptäcker det nu av en slump genom att se filmen.
  • Wolfdog

    Tänder på tanken. Inte att hon gör det med andra människor men tanken på att hon gör det med mig. 

  • aritmetik

    Jag skulle tolka honom och hans reaktioner lite annorlunda än före jag visste. Jag skulle fundera över vad som motiverade honom och över vad som motiverade hans medspelare. Jag har inte någon positiv bild av porrindustrin och det skulle även påverka min bild av honom. Jag skulle fundera på om min tidigare bild av honom är sann. Men det skulle vara viss skillnad om jag kom på det när det hänt för fem år sedan och vi var i familjebildartankar, eller om jag kom på det när det hänt för 50 år sedan och vi var i 70-årsåldern. 

  • Heavyl

    Skulle bli väldigt förvånad om hon gjort det innan oss. Men hon har däremot gjort några riktigt häftiga klipp med sina älskare.

Svar på tråden Om du upptäckte att din partner medverkade i en erotisk film, hur skulle du känna dig?