• Anonym (E.L)

    Jag är aldrig sugen på sex ( gift )

    Gillar inte att prata om mitt privata liv . Men idag kände jag att jag måste få lite råd o tips ! Jag är en gift kvinna på 30 år. Jag gifte mig som 24 åring och var oskuld innan det. kommer från en kultur där de är väldigt strikt med sex innan giftemål ( Men vad jag har märkt under tiden då jag varit gift och börjat ha samlag ? jag är ALDRIG sugen på sex? jag vill aldrig ha de! Jag tar aldrig tag i de. Innan vi fick barn hade vi de lite mer men jag va aldrig sådär super sugen . Efter barn börja de göra lite ont vid samlag , jag har skyllt på de varje gång min man vill ha sex ! Att de gör ont . Det gör inte ont längre om ja ska va ärlig , jag tycker bara de inte är kul med sex! Jag njuter inte alls . Min man är ingen egoist i sängen heller ,  han e respektfull osv . Men det här problemet börjar ta på min man otroligt mkt. Han är oftare sur, blir lätt irriterad, pratat mkt med mig om att det inte är normalt att de ska vara på det här viset. Jag ser ser han är ledsen jag märker att han börjat bli mindre minfre ? kärleksfull ? mot mig . Vilket jag påpekat. Får till svar att han känner sig oälskad som har en fru som aldrig vill vara nära han vilket jag kan fatta!! tycker detta börjar bli så jävla jobbigt . Är det något fel på mig ?

  • Svar på tråden Jag är aldrig sugen på sex ( gift )
  • Anonym (Alma)

    Var du förälskad i din man innan ni gifte er? Så där kär att man bara vill krypa under skinnet på varandra och vara intima hela tiden? Annars kan det vara svaret- attraktionen saknades för denna man- oavsett hur fin han än är. Har du känt pirr och attraktion för någon annan tidigare?

    Hur mycket Sex har du och har du haft med dig själv? Kan du din kropp? kan du smeka dig till orgasm? isåfall kan du kombinera detta när du har sex med honom? Det finns sexxleksaker med orgasmgaranti att köpa och öva upp sig på. 

    tyvärr men det tar ett tag att lära känn sin kropp och sexualitet. Det är få oskulden som kan vara nymfomaner i sängen. Det ÄR ONORMALT. Det kommer med övning- med sig själv och med andra män. Vi kvinnor har inte lika lätt som killar tyvärr. Vi måste öva.

    Du kan också vara asexuell.  Det finns många som är det. Inte ovanligt.

  • Anonym (Gift man!)

    Låter som min fru!
    När vi träffades skede det någon gång i bland. 


    Efter sonen blev det mer sällan.

    Efter dottern så blev det mer sällan men förekom

    Efter min hjärtinfarkt är det. Nästintill obefentligt utan blir ständigt avvisad, även en kram gör henne irriterad. Klarar snart inte mer, börjat fundera på att träffa någon annan men har ännu inte tagit steget. Men som det är nu är det inte som jag kunde tänka mig forsätta!

  • Anonym (E.L)

    Jag valde min man själv och var oftare sugen på de i början av förhållandet! Men ganska snabbt märkte jag att det inte var något jag behövde ofta ! Jag klarar mig fint utan det. hur tråkigt det än låter ?. Men som en Man vad jag har fattat är de inte lika lätt att va utan de ! Gång på gång har jag lovat att bättra mig ! Men när man självmant inte ens vill så är de så svårt attt fejka att man är sugen . Trodde aldrig det skulle bli såhär .. vi är unga ? o jag känner  redan 0 sex lust. Hur jävla tråkigt ? 


    är så rädd för framtiden . Är så rädd för han ska hitta en annan ? jag älskar min man. blir ledsen av Allt .vill ha ett bra sex liv samtidigt som jag vet att de aldrig kommer bli så ! vet inte vad vi ska göra ..

  • Anonym (E.L)

    Du som har en fru som mig.. känner du att du börjat titta extra på kvinnor ute eller att din kärlek gentemot din fru är mindre än den va förr? att du börjat tänka på andra ? 


    tanken att min man skulle göra nått sånt gör ont i mig men jag vet ju om själv att de skulle kunna vara så . 

  • Anonym (piller)
    Anonym (E.L) skrev 2023-09-15 12:29:58 följande:
    Jag är aldrig sugen på sex ( gift )

    Gillar inte att prata om mitt privata liv . Men idag kände jag att jag måste få lite råd o tips ! Jag är en gift kvinna på 30 år. Jag gifte mig som 24 åring och var oskuld innan det. kommer från en kultur där de är väldigt strikt med sex innan giftemål ( Men vad jag har märkt under tiden då jag varit gift och börjat ha samlag ? jag är ALDRIG sugen på sex? jag vill aldrig ha de! Jag tar aldrig tag i de. Innan vi fick barn hade vi de lite mer men jag va aldrig sådär super sugen . Efter barn börja de göra lite ont vid samlag , jag har skyllt på de varje gång min man vill ha sex ! Att de gör ont . Det gör inte ont längre om ja ska va ärlig , jag tycker bara de inte är kul med sex! Jag njuter inte alls . Min man är ingen egoist i sängen heller ,  han e respektfull osv . Men det här problemet börjar ta på min man otroligt mkt. Han är oftare sur, blir lätt irriterad, pratat mkt med mig om att det inte är normalt att de ska vara på det här viset. Jag ser ser han är ledsen jag märker att han börjat bli mindre minfre ? kärleksfull ? mot mig . Vilket jag påpekat. Får till svar att han känner sig oälskad som har en fru som aldrig vill vara nära han vilket jag kan fatta!! tycker detta börjar bli så jävla jobbigt . Är det något fel på mig ?


    Jag är man och äter ett tillskott som du sett ibland på tv reklamen. ( Mörkblå förpackning. Vit text. ) Detta tillskott får testosteronhalten att öka och leder till att  min sexlust att blir större. Dessutom blir orgasmen mycket, mycket starkare. Du kanske ska prova nåt sånt men för kvinnor?
     
    Skuldbelägg dig inte för att du har liten sexlust.  Du är ju bra eftersom du försöker göra nåt åt det. 
  • Mimosa86
    Anonym (E.L) skrev 2023-09-16 01:10:54 följande:

    Jag valde min man själv och var oftare sugen på de i början av förhållandet! Men ganska snabbt märkte jag att det inte var något jag behövde ofta ! Jag klarar mig fint utan det. hur tråkigt det än låter ?. Men som en Man vad jag har fattat är de inte lika lätt att va utan de ! Gång på gång har jag lovat att bättra mig ! Men när man självmant inte ens vill så är de så svårt attt fejka att man är sugen . Trodde aldrig det skulle bli såhär .. vi är unga ? o jag känner  redan 0 sex lust. Hur jävla tråkigt ? 


    är så rädd för framtiden . Är så rädd för han ska hitta en annan ? jag älskar min man. blir ledsen av Allt .vill ha ett bra sex liv samtidigt som jag vet att de aldrig kommer bli så ! vet inte vad vi ska göra ..


    Kan du gå till en sexolog och få hjälp? Kan vara bra att få samtala kringsvept med en kunnig person som kan ge stöd? 

    Kan du kickstarta digsjälv med erotiska noveller eller sensuella filmer? Kan de få dig att tända till?

    Är ni fysiska inlärning? Kramar, pussar, hålla handen? Närhet när ju mer närhet..

  • Anonym (Man)
    Anonym (E.L) skrev 2023-09-15 12:29:58 följande:
    Jag är aldrig sugen på sex ( gift )

    Gillar inte att prata om mitt privata liv . Men idag kände jag att jag måste få lite råd o tips ! Jag är en gift kvinna på 30 år. Jag gifte mig som 24 åring och var oskuld innan det. kommer från en kultur där de är väldigt strikt med sex innan giftemål ( Men vad jag har märkt under tiden då jag varit gift och börjat ha samlag ? jag är ALDRIG sugen på sex? jag vill aldrig ha de! Jag tar aldrig tag i de. Innan vi fick barn hade vi de lite mer men jag va aldrig sådär super sugen . Efter barn börja de göra lite ont vid samlag , jag har skyllt på de varje gång min man vill ha sex ! Att de gör ont . Det gör inte ont längre om ja ska va ärlig , jag tycker bara de inte är kul med sex! Jag njuter inte alls . Min man är ingen egoist i sängen heller ,  han e respektfull osv . Men det här problemet börjar ta på min man otroligt mkt. Han är oftare sur, blir lätt irriterad, pratat mkt med mig om att det inte är normalt att de ska vara på det här viset. Jag ser ser han är ledsen jag märker att han börjat bli mindre minfre ? kärleksfull ? mot mig . Vilket jag påpekat. Får till svar att han känner sig oälskad som har en fru som aldrig vill vara nära han vilket jag kan fatta!! tycker detta börjar bli så jävla jobbigt . Är det något fel på mig ?


    Är det sex överhuvud taget du inte känner att det lockar dig? 
    Eller är det just sex med din man som du tröttnat på?

    De flesta män har ett stort behov av sex. Behöver inte vara särskilt bra, utan det viktigaste är att få tömma sig regelbundet. Annars börjar man garanterat fundera på hur man kan få tag på sex på annat sätt. 
  • 24ozhammer

    Ja det är ditt eget fel ,din mans högsta önskan är att tillfredställa dig 
    därför frågar han den idiot frågan gick det för dig 
    då vet jag att ingen kvinna har kommit när han haft sex med dom 
    för när en kvinna kommer då märker grannarna det så varför fråga?
    men du måste erkänna vad du tänder på hitta filmer som du blir våt av
    och då säger du det men innan du börjar vara ärlig så varna honom att
    nu kommer jag att se till att du kan tillfredställa mig och om du knystar om att
    jag är sjuk i huvet eller näää aldrig detdär då är det över jag öppnar mig aldrig för dig igen (ex kvinna säger för in hela handen ! Mannen utbrister aldrig i livet)
    så det var det förhållandet över hon säger aldrig något mer till honom
    så ärlig mot dig själv kvinna tänder du på det så måste du säga det och få in det
    i samlivet i fantasin är allt tillåtet!Flört


    Du vara Utanför Boxen då är detta för dig
  • Anonym (Gift man!)

    Klarade inte citera på mobilen men svar på din fråga!

    Ja jag tittar på andra kvinnor, frun har även uppmanat mig söka tillfredställse på annat håll, riktigt vad hon menar med det vet jag inte.


    Om jag älskar henne mindre? Det vet jag inte riktigt men något mindre, som det är nu blir irriterad var gång jag tar det minsta på henne. 

    Risken är om det inte var för barnen så hade jag lämnat henne och sökt efter någon annan som åtminstone vill ha lite ömhet. Men efter 17 år ihop och 13 år levt på hoppet att det skall förändras så vet jag inte hur mycket mer jag orkar. 

    Har funderat på att träffa par bara för att det skall vara mindre komplicerat då man från båda håll vet att det inte leder till en kärleksrelation utan en med gemensam njutning som mål. Har varit i kontakt med några par men ännu inte hittat något som stämt helt. Men sökandet ökar efter varje avisande eller missnöjes yttring från frun, men får jag minsta teken på uppskattning så tänds hoppet om förändring. Men tålamodet börjar verkligen tryta och kommer det ett erbjudanden så är trösken lättare att kliva över nu än för 14 år sedan då det hade varit helt otänkbart.  i augusti förra året var sista gången jhon lät mig röra vid hela henne. 


     


     

  • Anonym (?)
    Anonym (Man) skrev 2023-09-20 23:09:33 följande:
    Är det sex överhuvud taget du inte känner att det lockar dig? 
    Eller är det just sex med din man som du tröttnat på?

    De flesta män har ett stort behov av sex. Behöver inte vara särskilt bra, utan det viktigaste är att få tömma sig regelbundet. Annars börjar man garanterat fundera på hur man kan få tag på sex på annat sätt. 
    Tömma sig regelbundet? Nä, vill ha den närhet som sex ger. Nära en kvinna man tycker om. Tömma kan jag göra själv men det är fördjävla tråkigt.
  • Anonym (Man)
    Anonym (?) skrev 2023-09-24 16:51:25 följande:
    Tömma sig regelbundet? Nä, vill ha den närhet som sex ger. Nära en kvinna man tycker om. Tömma kan jag göra själv men det är fördjävla tråkigt.
    Närheten är också trevligt. Det är därför det är bättre att tömma i en kvinna än att göra det på egen hand. Men oavsett måste det ske regelbundet. Att "bara" få närhet genom kramar etc leder till frustration om det inte följs upp av sex.
  • felicityporter

    Är du helt säker på att du älskar honom? Anledningen till att jag frågar är att jag själv aldrig innan min nuvarande pojkvän någonsin känt att jag vill ha någon inne i mig så mycket som jag gör med honom. Jag trodde inte innan under mina 38 år att det var möjligt ens att åtrå en man så mycket som jag gör med min nuvarande pojkvän.

    Det kan också bero på en kombination av att ni inte är klockrent sexuellt kompatibla och att ni har för lite sex. Mina erfarenheter säger mig att regelbundet (dvs knulla ofta) hjälper sexlusten snarare än stjälper. Om du t ex aldrig är sugen på sex och inte ens ger en snabb avsugning om du är trött så kommer sexlusten hos dig dala ännu mer och till sist kan det vara jäkligt knepigt att hitta tillbaka till den. Jag brukade i tidigare relationer (som funkat relativt bra) se det som ett mål att åtminstone ha sex en gång i veckan på ett eller annat vis just för att undvika att relationen och sexlusten skulle dö helt. Oftast resulterade det i att jag började gilla det trots att jag egentligen inte var så sugen i början.

  • KimLinnefeldt

    Nej, det är inget fel på dig. Felet är att ni är i obalans, att ni båda är missnöjda med sexlivet. Då borde ni ha ett gemensamt intresse för att råda bot på det. Jag tycker att ni ska gå tillsammans till en sexrådgivare.

    Ni är unga, ni kommer annars att gå miste om så mycket njutning och glädje i livet. Vill ni verkligen fortsätta så här i 30, 40, 50 år?

Svar på tråden Jag är aldrig sugen på sex ( gift )