• mandelskrutten

    Vad har gjort att ni ej vill återvända till Sverige? Utlandsflytt

    Ni som flyttat för gott från Sverige. Vad är anledningen? 


    Vad har gjort att ni ej vill återvända? 

  • Svar på tråden Vad har gjort att ni ej vill återvända till Sverige? Utlandsflytt
  • Tukt

    Folk kanske inte bor utomlands i den omfattning att det blir en massa svar. Folk kanske ser tråden, som en av ganska många som bara handlar om att berätta hur dåligt Sverige är. Eller att det ganska snart blir en massa hittepå som kallas för "fakta".
    Bara en tanke, eftersom du inte tycks få så många svar.

  • PH76

    De allra flesta flyttar hem efter några år för att de saknar familj, vänner, och mycket av den enkelhet som man tar för givet i Sverige. Jag har själv flyttat et par gånger, till olika delar av världen, men kommit tillbaka efter några år varje gång. Men jag ser inte min tid som (för alltid), varken i Sverige eller något annat land. Man bor där till man väljer att flytta till något annat, livet är fullt av både möjligheter och förändringar.

  • Daisy28
    mandelskrutten skrev 2023-12-21 11:59:08 följande:

    Någon?


    Det dyker upp massor med trådar här som handlar om utlandsflytt där det är tydligt att TS inte kommer få tummen ur och flytta. Många som har erfarenhet har helt enkelt trättnat på att svara på dessa återkommande utlandsfrågpr.
  • callmepreggoornot
    Daisy28 skrev 2023-12-21 12:15:30 följande:
    Det dyker upp massor med trådar här som handlar om utlandsflytt där det är tydligt att TS inte kommer få tummen ur och flytta. Många som har erfarenhet har helt enkelt trättnat på att svara på dessa återkommande utlandsfrågpr.
    TS är ytterst medveten om dettaTungan ute
  • Spucks
    mandelskrutten skrev 2023-12-19 22:03:12 följande:
    Vad har gjort att ni ej vill återvända till Sverige? 
    Skolorna ....
Svar på tråden Vad har gjort att ni ej vill återvända till Sverige? Utlandsflytt