• Anonym (Matilda)

    Vuxen man som festar mycket

    Vad tycker ni om en vuxen man i 40års åldern som är på fest nästan varje helg? 


    Enligt mig lever han som jag gjorde när jag var tonåring. 


    Skulle ni dejta en sån person?

  • Svar på tråden Vuxen man som festar mycket
  • Anonym (Nej)

    Jag skulle inte dejta en sådan person. Han lär ha alkoholproblem och om inte annat inte anpassat sig till vuxenlivet.

  • Anonym (Matilda)

    Även om han inte dricker varje gång så är han alltid ute på krogen. Han ser inte heller problemet med de o tycler att jag är tråkig som inte går ut 

  • Anonym (Nej)
    Anonym (Matilda) skrev 2024-05-04 14:41:18 följande:

    Även om han inte dricker varje gång så är han alltid ute på krogen. Han ser inte heller problemet med de o tycler att jag är tråkig som inte går ut 


    Det är ju en helt annan sak, då är problemet snarare att han umgås mer med sina vänner än att lägga fokus på relationen. Ni verkar inte kompatibla.
  • Anonym (Matilda)
    Anonym (Nej) skrev 2024-05-04 14:43:05 följande:
    Det är ju en helt annan sak, då är problemet snarare att han umgås mer med sina vänner än att lägga fokus på relationen. Ni verkar inte kompatibla.
    Finns ingen reaktion mellan oss. Jag funderar bara på om jag är tråkig o han är fullt normal som hänger på krogen o ev festar varje helg. Men vi är ändå 40+ men yngre barn hemma båda två
  • Fiona M

    Vad menar du med festar och är på fest?
    Umgås han med vänner och det råkar vara på krogen, eller dricker han sig full ute varje helg?

  • Anonym (Matilda)
    Fiona M skrev 2024-05-04 14:46:36 följande:

    Vad menar du med festar och är på fest?
    Umgås han med vänner och det råkar vara på krogen, eller dricker han sig full ute varje helg?


    Umgås tror jag. På krogen
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Matilda) skrev 2024-05-04 14:45:26 följande:
    Finns ingen reaktion mellan oss. Jag funderar bara på om jag är tråkig o han är fullt normal som hänger på krogen o ev festar varje helg. Men vi är ändå 40+ men yngre barn hemma båda två
    Nej, han är definitivt inte normal skulle jag säga. Ni är ändå inte kompatibla hur man än vänder det, för han är inte redo att släppa tonårslivet.
  • Fiona M
    Anonym (Matilda) skrev 2024-05-04 14:48:17 följande:
    Umgås tror jag. På krogen

    Då förstår jag inte problemet.
    Hade du sett annorlunda på det om det var en restaurang och han gick ut och åt med vänner varje vecka?

  • Anonym (Matilda)
    Fiona M skrev 2024-05-04 14:56:44 följande:

    Då förstår jag inte problemet.
    Hade du sett annorlunda på det om det var en restaurang och han gick ut och åt med vänner varje vecka?


    Nej lika fel om man har barn hemma. Man prioriterar inte kroglivet o hänga med kompisar då.
Svar på tråden Vuxen man som festar mycket