• Anonym (Albin)

    Kvinnor som gnäller tar energi från mig?

    Ingen kvinna behöver komma med något bitchigt svar på denna tråd eftersom ni inte är rätt målgrupp för att svara.

    Frågan är: Du man/kille/pojke känner du också att du blir låg när din partner börjar gnälla? Gnället behöver inte vara riktat mot dig utan mer det där generella kvinnliga gnället där de pratar skit om en annan kvinna.

  • Svar på tråden Kvinnor som gnäller tar energi från mig?
  • Anonym (lösningsorienterad)

    Jag tänker att en vuxen har väl mål i mun och kan säga ifrån lugnt om en person bara gnäller om tredjeman, att man inte är intresserad?

    "Du, jag har hört det nu att du tycker att Jossan har slampiga kläder, kan vi inte tala om nåt annat?"

  • Anonym (M)
    Anonym (lösningsorienterad) skrev 2024-05-04 15:44:04 följande:

    Jag tänker att en vuxen har väl mål i mun och kan säga ifrån lugnt om en person bara gnäller om tredjeman, att man inte är intresserad?

    "Du, jag har hört det nu att du tycker att Jossan har slampiga kläder, kan vi inte tala om nåt annat?"


    Håller med. 
  • Anonym (Albin)

    Absolut så är det men måste kvinnor hålla på så här. Jag blir bara förbannad eftersom det är onödig information som jag fullständigt skiter i.

  • Anonym (M)
    Anonym (Albin) skrev 2024-05-04 16:11:50 följande:

    Absolut så är det men måste kvinnor hålla på så här. Jag blir bara förbannad eftersom det är onödig information som jag fullständigt skiter i.


    Skaffa dig bättre umgänge. 
  • Anonym (Man)
    Anonym (Albin) skrev 2024-05-04 16:11:50 följande:

    Absolut så är det men måste kvinnor hålla på så här. Jag blir bara förbannad eftersom det är onödig information som jag fullständigt skiter i.


    Jag förstår vad du menar. Det märkliga är att dessa individer tror att man ska tycka bättre om just dom istället för den elaka Jossan som dessutom har fel kläder eller inte tappat gravidkilona över magen etc

    Ingen bryr sig, dom som gnäller på detta sätt är bara små innerst inne.

    Den enda lösningen jag ser på ditt problem är att hon uppmuntras att prata med en väninna eller liknande. En kvinna behöver vänner så dom kan tjafsa av sig innan man hänger med dom.
  • Anonym (Loui)

    Du dras väl till en sorts kvinnor precis som vissa kvinnor dras till våldsamma män.
    Om du inte gillar hur din tjej är så är det ju bara att gå vidare, finns många tjejer
    som inte gnäller,  sök vidare eller säg till att du inte vill höra.

  • Tecum

    Nej min fru är inte den gnälliga typen så jag har inga problem med det.

    Men jag förstår vad du menar. Jag känner såna kvinnor, främst äldre, och de är verkligen energitjuvar. Så tråkigt att ständigt höra gnäll över allting. Finns såna män också. 

Svar på tråden Kvinnor som gnäller tar energi från mig?