• Kange

    Ni som är smala - hur fort syntes magen?

    Undrar när man kan börja vänta en synlig mage? Vill inte berätta förrän magen växt och man liksom kan känna sig lite mer säker.

    Kange, v 10+0

  • Svar på tråden Ni som är smala - hur fort syntes magen?
  • Askungen

    Jag väntar barn nr:2 nu, är i v.12 och min mage är bamse stor!!! Jag har bilder på magen från v.7 och nu i v.12 är det svårt att dölja magen. Vi har ännu inte berättat för våra familjer. Men det är dax att göra det snart!!!

  • neeke72

    jag hade jättestor mage redan i v 8...!! trodde det va tarmarna men magen bara växer och växer!!!
    e nu i vecka 18 och jag e stor som ett hus!!
    hade innan graviditeten storlek 36.. va smal!!

  • MissLilo

    Vid vecka 25 syntes det tydligt att jag var gravid, och lite smått (men kunde lika gärna var en uppsväld mage av för mycket mat) vid vecka 20.

  • Happy baby

    Jag är 169 cm och vägde 57 kg innan. Min mage började synas lite i v.16 och i v.18/19 hade jag fått en liten kula. Nu i v.22 vågar folk som jag inte berättat det för fråga när det är dags, så nu är det definitivt ingen tvekan!

  • Tokitoj

    Min första graviditet syntes det i vecka 15 ungefär, denna gången har det gått fortare. Jag går in i vecka 14 i morgon och har en "gravidmage" sedan vecka 11-12 ungefär.

  • isabell22

    Efter v 20 började andra kunna ana det 48-50 kg brukar jag väga o 160 kort.

  • Dezzie

    Jag hade strl 34 i byxor innan jag blev gravid. När jag var i 8:e veckan kunde jag inte dölja det, jag hade en rejäl kula. När jag var på inskrivning i vecka 10 så trodde dom att jag väntade tvillingar, jag var så pass stor*l*

  • Hunney

    någonstans efter vecka 20.
    Nu är jag i vecka 38 och vissa säger att jag ser ut som då dom själva hade uppemot tre månader kvar. själv tycker jag att jag är enorm...

    Just nu är jag ganska nöjd att magen inte är större. det är jobbigt som det är... Men det fanns en tid då jag inte ville annat än att magen blev stor och rund och alla kunde se att det var gravid mage och inte vanligt plums.

    Alla är olika

    kram

  • SkogsKajsa

    Är i vecka 11+0 och magen har börjat synas lite iallafall.
    Är ca 173 cm hög och vägen 62 kg.

  • Noran

    Jag är lång och smal. Magen syns ganska tydligt utan kläder nu i vecka 21, men jag har inte just gått upp nåt i vikt och kan utan problem ha mina vanliga byxor.

  • sugaboo

    Jag är 163 lång väger just nu 51 kilo och är i v 15.Det är mitt andra barn och det börjar bli en liten bulle.
    med mitt första barn syntes det inte förns i 6 månaden

  • tinkerbell74

    Är 170 lång och vägde 57-58 kg innan graviditeten. Jag har gjort ett inlägg tidigare i den här tråden (då i v.15)... För mig kom magen på riktigt i v. 17. Nu i v.20 syns min mage ordentligt även om jag har kläder på mig

  • Maria 79

    Jag är 163 cm och vägde 52 kg innan graviditeten. I vecka 13 hade jag liten mage. I vecka 15 syntes den väl även under en hängig skjorta som man var tvungen att ha på sej på jobbet. Kolla gärna in mina magbilder under "min graviditet" finns bilder från vecka 15.
    Min son är ioch försej snart 3 månader, men jag har inte raderat "graviditeten" för jag vill ha kvar magbilderna. Så där står väl att jag är i vecka 53 eller nåt

  • Happy baby

    Jag tyckte själv att det putade i v.14 men i v.17-18 nån gång kunde andra se det. I v.20 var det ingen tvekan för då kom folk som jag inte berättat det för fram och frågade när det var dags.

  • Glad i hågen

    Jag är i v 12+5, är 159 cm och vägde 54 kg innan jag blev gravid.

    På mig syns en liten kula redan, men den är inte större än att jag kan gömma den under stora tröjor lite till.

  • Zaro

    Jag är 167 cm och min startvikt var 52 kg. Har alltid ätit enormt mycket och tränar inte, går däremot promenader och cyklar vanligtvis till vardags. Vecka 23 nu och det syns inte ännu. Har gått upp 3 kg. Antar att det expanderar mer på slutet.

Svar på tråden Ni som är smala - hur fort syntes magen?