• Svar på tråden Kristianstadtråden nummer 4
  • sofflan82

    Halloj igen! Här blir det långt mellan gångerna. Tack för era gratulationer!

    Hur går det för er Daddycool, blivit någon bebis ännu (vilket det ju borde blivit...)?


    ¤♥¤ Tänk positivt! ¤♥¤ Alex och Ida föddes 16/9 i v. 35+2 ¤♥¤
  • sofflan82

    Halloj! Här är allt bra! Själv då?

    Hej Tant Groda! Hur är det med er? Allt bra?


    ¤♥¤ Tänk positivt! ¤♥¤ Alex och Ida föddes 16/9 i v. 35+2 ¤♥¤
  • Mikah

    Hej hej Tant Groda och hej Sofflan.

    Gud vad kallt det är ute. Snöat idag igen . Jag har blivit förkyld med men hoppas att det försvinner snarast. Har fortfarande mardrömmar efter förkylningen i somras som varade två veckor. 
    Ska ni hitta på något mysigt under påsken?

     

  • Tant Groda

    Sofflan: jodå det är bra med mig!

    Själv ska jag jobba hela påsken, sen semester sen börjar jag nytt arbete

  • sofflan82

    vi ska ta det väldigt lugnt i påsk, min mamma och hennes karl kommer ner och hälsar på , men det är allt. Känns väldigt skönt att vi bli fler vuxna hemma i några dagar, då kan man få lite vila och avlastning.

    Vad roligt med nytt jobb Tant Groda! vad är det du ska göra nu?

    Tråkigt med förkylning Mikah, hoppas att det blir en lugn en. Eller hur är de söta?

    Bjuder på en av de nyare bilderna på barnen, taget för någon vecka sedan när det var varmt!



    ¤♥¤ Tänk positivt! ¤♥¤ Alex och Ida föddes 16/9 i v. 35+2 ¤♥¤
  • Tant Groda

    Sofflan: Så fina de är. Hur gamla är de nu?
    Jag ska börja på ett Resursteam och kommer att gå på alla avd på sjukhuset. Ska bli spännande och lärorikt! Blev avtackad på jobbet idag, så just nu känns det lite vemodigt.

  • sofflan82

    De är 6 1/2 månad nu. Tiden går fort! Roligt att få prova på olika saker på jobbet! :) jag var med jobbet i måndags och tackade av två kollegor som ska gå i pension. Kändes konstigt att de inte kommer vara kvar när jag kommer tillbaka.

  • Mikah

    Så skönt att det börjar bli varmare och slippa klä på två små ytterkläder . Jättesöta. 

    Tant Groda. Gud vad roligt men klart att det känns vemodigt att sluta på sitt gamla men det är ju jättebra med ny erfarenhet också.

    Nu ska vi ut och åka husvagn över helgen så det känns sådär att det ska vara så kallt

Svar på tråden Kristianstadtråden nummer 4