• Svar på tråden Gravida sjuksköterskor! Del 2
  • Akrobaten

    Skriver väl första inlägget . Har nu gått in i v 30 och mår faktiskt väldigt bra. Har inte haft besvär med ryggen på ett tag vilket känns skönt, har väl visserligen tänkt på hur jag rör mig och sitter. Nu jobbar jag bara knappt två veckor till, går mitt sista pass 25 febr, ska bli sååå skönt fast lite långtråkigt.

    Startar första HP veckan med att åka till G-borg på Sci Fi mässa med sonen och en annan familj som är lika rymdgalna som vi. Ska bli kul, var i Malmö förra året och T fick då mötas i lasersvärdduell med självaste Dart Vader, dark lord of the Sith hihi. Han var överförtjust om än livrädd just för stunden, var ju bara 2,5 då. Ser lite mer fram emot det detta året.


    `´`´~ Theodor 060722 ~`´`´ Syskon med BF 100430
  • Akrobaten

    Välkommen, skriv in dig i BF listan oxå. Hoppas nu att alla andra hittar hit.


    `´`´~ Theodor 060722 ~`´`´ Syskon med BF 100430
  • 2små2stora
    Akrobaten skrev 2010-02-14 14:41:43 följande:
    Välkommen, skriv in dig i BF listan oxå. Hoppas nu att alla andra hittar hit.
    Det har jag gjort redan
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Akrobaten

    Såg det precis !


    `´`´~ Theodor 060722 ~`´`´ Syskon med BF 100430
  • Akrobaten

    Puffar upp tråden lite, det verkar som om ingen hittar hit. Eller vad gör ni tjejer?


    `´`´~ Theodor 060722 ~`´`´ Syskon med BF 100430
  • 2små2stora
    Akrobaten skrev 2010-02-23 18:00:54 följande:
    Puffar upp tråden lite, det verkar som om ingen hittar hit. Eller vad gör ni tjejer?
    Hemma med 1 sjukt barn och 2 som har sportlov

    Men ska jobba fre och sön natt denna vecka.
    ~~Michael -97, Joachim -98 och Johanna -07 ~~
  • Akrobaten

    Såg precis att jag lagt denna i Medlemsgrupper och den kommer ju inte upp under Gravid då, la precis upp en ny tråd under Gravid-arbetslivet.


    `´`´~ Theodor 060722 ~`´`´ Syskon med BF 100430
Svar på tråden Gravida sjuksköterskor! Del 2