• Svar på tråden 35+ tråden del 10. Still going strong.
  • tjohopp74

    35+ låter som jag oxå passar in här..

    väntar mitt 3e barn och min mans 4e barn...

    vore  skoj o ha någon att diskutera allt med..

  • Gaztongirl

    Vad bra med en ny tråd.{#lang_emotions_smile}

    Piteå: Det händer då saker med dig, kroppen förbereder sig {#lang_emotions_smile} 


    tjohopp74 skrev 2010-04-07 19:37:57 följande:
    35+ låter som jag oxå passar in här..väntar mitt 3e barn och min mans 4e barn...vore  skoj o ha någon att diskutera allt med..
    Välkommen in i tråden.
  • bojji07

    Piteå: hur är det med dig...någon bebis ännu?

    tjohopp74: Välkommen säger även jag

    Gazton:allt väl med dig?

    Minnie69: Det var länge sedan...hur är det med dig?

    Kramar!!!


    Sebastian-91,Benjamin-07& Cassandra-09
  • Mita 74

    Nänä ingen bebis här inte. Jag är så trött och less på att ha det så här nu, tror uppriktigt sagt inte att jag kommer att palla med detta i tre veckor, för vi är inställda på det. Ska ju till BM på måndag först  då får vi se vad hon säger. Har ju gått  in i v 37 idag (36+0) och det var ju då man ev skulle börja göra bedömningen om ev planerad igångsättning.

  • Gaztongirl

    piteå: Händer inget innan måndag så kollar de då eller?


    bojji07: Jo det är bra med mig, lillskruttan har dock blivit förkyld igen. Blir så arg när jag ska ge näsdroppar och torka näsan. Är sonen pigg nu efter sina strapatser?
  • Mita 74

    Alltså uppriktigt så vet jag inte vad som händer. Men hon kollar mig ju lite invärtes om man säger så nu varje gång jag är dit, så hon gör som en bedömning från gång till gång.

  • Minnie69
    bojji07 skrev 2010-04-08 07:32:19 följande:
    Minnie69: Det var länge sedan...hur är det med dig?Kramar!!!
    Blir väl bättre och bättre, hade problem med mardrömskolik som aldrig gav sig, men började bli bättre vid ca 5 mån, men då hade hon ju en dygnsrytm som var omöjlig att fungera på - sov på dagen och var vaken hela nätterna, så det blev ju ett givet första projekt att få ngn ordning på sömnen. Börjar äntligen funka med henne och sömn, hon kan till och med sova utan att ligga på oss en liten stund numera *puh*
  • bojji07

    Gazton: Ujdå stackars liten, hoppas hon kryar på sig fort. Nja han är så pass återställd att han är tillbaka på förskolan, går och springer obehindrat. Börjar halta när han blir överansträngd. Brottet är helt läkt i juni-juli.

    Minnie: oj det måste ha varit tufft, skönt att det börjar bli normal rytm nu då

    piteå: måste vara kämpigt att gå och ha det så nu...hoppas det snart blir igångsättning


    Sebastian-91,Benjamin-07& Cassandra-09
Svar på tråden 35+ tråden del 10. Still going strong.