• Mini Rambo

    Intim tatuering...

    ... Ja, är det någon som har tatuerat sig down stairs?
    Jag är sugen på att tatuera venusberget, vet dock inte vad, eller hur det känns. Så den som vet kan jättegärna få berätta alla detaljer för mig, och den som VÅGAR får mer än gärna visa sitt mästerverk också!

    /R

  • Svar på tråden Intim tatuering...
  • Tutilure
    Tom Araya skrev 2011-10-08 18:12:16 följande:
    Det var menat som ett förslag. De två raderna hör ihop, gärna inrutat som en varningskylt. Fler förslag... -Inset hardware -Plug in -Unpluged -Huvudentré -Oh no, not you again -Please, step inside -Välkommen -Välkommen in - *(ditt förnamn)*-grottan -Strawberry hills -Kärleksskrevan -Slippery when wet -Slide it in -Easy ride -Vill du lära känna mitt inre?



    Haha, jag skulle aldrig göra en tatuering där men jag gillade "slippery when wet"
    Målar man fan på väggen kan det inte bli annat än succé!
  • Mini Rambo
    Kamme skrev 2011-10-11 19:07:37 följande:
    vafan, man kunde ju göra såhär nuförtiden ;)

     


    Meeeh de där var ju inge speciellt!
  • Kamme
    Mini Rambo skrev 2011-10-11 19:17:42 följande:
    Meeeh de där var ju inge speciellt!
    Vad snackar du om :p
    Först backpiecen som täcker hela ryggen... Och sen med den avslöjande texten på benen som talar om att hon är precis vad man vill ha i sängen, och samtidigt hjälper till att rama in hennes finaste tillgång, rumpan - som är lämnad helt bar och inslagen med en oskyldig liten rosett...

    Det är som att komma hem varje dag efter jobbet och finna dig naken på sängen med inget annat än ett rött sidenband runt kroppen, som bara väntar på att få öppnas...

    Inget speciellt va? doubt it ;) 
  • Mini Rambo
    Kamme skrev 2011-10-11 19:44:19 följande:
    Vad snackar du om :p
    Först backpiecen som täcker hela ryggen... Och sen med den avslöjande texten på benen som talar om att hon är precis vad man vill ha i sängen, och samtidigt hjälper till att rama in hennes finaste tillgång, rumpan - som är lämnad helt bar och inslagen med en oskyldig liten rosett...

    Det är som att komma hem varje dag efter jobbet och finna dig naken på sängen med inget annat än ett rött sidenband runt kroppen, som bara väntar på att få öppnas...

    Inget speciellt va? doubt it ;) 
    Ja visst var ryggen snygg. Men jag tyckte rosetten var osmaklig haha.
    Föredrar ordentliga grejer, såsom sleeves inte småsaker som en liten rosett.
  • slinkywookie
    Kamme skrev 2011-10-11 19:07:37 följande:
    vafan, man kunde ju göra såhär nuförtiden ;)

     


    Damn vad snyggt:P
  • Ripper500

    Min erfarenhet av olika tatuerare är att de inte gillar att tatuera där, så risken är att man får betala en hel del mer.

  • exiteme
    Kamme skrev 2011-10-11 19:44:19 följande:.. Och sen med den avslöjande texten på benen som talar om att hon är precis vad man vill ha i sängen, 
    Vad står det på låren? Kan inte läsa det.
  • slinkywookie
    exiteme skrev 2011-11-11 12:14:26 följande:
    Vad står det på låren? Kan inte läsa det.
    Evil Cunt :)
  • rosyposy

    Ha ha! Det är vad jag kallar smakfullt, ordet "fitta" tatuerat på låret.

  • Lördagkväll

    Tycker du ska göra varning för halka triangeln.. =)

  • Tom Araya
    Lördagkväll skrev 2011-11-11 14:20:37 följande:
    Tycker du ska göra varning för halka triangeln.. =)
    Solig
  • Tom Araya

    En lite rolig historia kanske... (från "kalla kriget"-tiden):

    Likheten mellan KGB och att slicka en fitta?
    Slinter man med tungan hamnar man lätt i skiten.

  • Mister J

    Jag har en intimtatuering som precis läkt klart :) Vissa stunder ville jag bara springa därifrån men fick den klar haha

Svar på tråden Intim tatuering...