• colan84

    Tips på extrajobb (jobba hemma) under föräldraledighet!

    Någon med något bra tips på något extrajobb man kan jobba med när man är föräldraledig? På dagtid, helst hemifrån?

  • Svar på tråden Tips på extrajobb (jobba hemma) under föräldraledighet!
  • Sale

    det finns redan flera trådar om detta som du säkert kan hitta något hjälpsamt i! Lycka till!

  • little mommy
    Brownsuga skrev 2011-10-02 17:54:21 följande:
    betalda undersökningar lätt o roligt
    vart söker man det? eller hittar det jobbet?
  • hummelgard

    Jobba som telefonförsäljare kan man göra hemifrån.  Programerare och andra datajobb funkar bra. Jag läser uppsatser och hjälper studenter med dem online.  Bokför även åt två småföretag som inte alls är i min stad.
     Allt beror ju på hur mycket du måste tjäna.  Jag gör precis som någon annan skrev inlägg om även undersökningar men det ger mig i genomsnitt bara 50kr i månaden.  
    Jag tjänar en del genom bloggning också och en del andra småsaker (du kan kolla in på min hemsida via profilen) men allt handlar ju om hur mycket tid man vill lägga ner. 

  • colan84

    tack för tipsen, ska kolla runt på länkarna lite.. Undersökningar låter även det lockande, men 50 kr lät lite lite (pengar är alltid pengar, men ni förstår nog vad jag menar..).

  • Caneya

    Är du inte allergisk kanske doggywalker eller dagmatte vara en idé?

    T.ex. doggywalker då, gå ut 1 timme mitt på dagen. Då kan du ju ha barnvagnen med dig samtidigt, om hundägaren tycker att det är okej. Kanske inte gå med en dobbermann, men t.ex. en tax eller så. Eller en äldre större hund som inte gör så mycket mer än går lugnt och strosar.

  • colan84

    Har tänkt på det, kanske ska kolla på lapparna nere på ica.. Där brukar folk vilja ha hjälp med sina hundar.

Svar på tråden Tips på extrajobb (jobba hemma) under föräldraledighet!